• Het lijkt mij erg leuk om crews te kunnen maken.

    -Wat zijn crews?
    crews zijn groepjes met een paar leden die meestal vrienden zijn en daarmee proberen een leuker groepje te worden.

    -Hoe start je een crew?
    mij lijkt het handig om iedereen een crew te kunnen laten starten, maar dan moet hij bijv. binnen een week minimaal 6 leden hebben

    -voordelen:
    het lijkt mij leuk om een crewforum te krijgen als je 6 of meer leden hebt. verder zou je ook nog levels kunnen maken, bijv. zo:

    level 1: 6 leden
    level 2: 2 maanden bestaan
    level 3: iedereen minimaal 1 quizlet die meer dan 100 keer is gedaan
    level 4: 6 maanden bestaan
    level 5: iedereen minimaal 50 forum posts
    level 6: iedereen een quizlet die minimaal 500 keer is gedaan
    level 7: 1 jaar bestaan
    level 8: iedereen minimaal 150 forum posts en minimaal 8 leden.

    -nadelen:
    weet ik niet

    extra's:
    crew wedstrijden
    crewpagina
    misschien weten julie er nog meer.

    bedankt voor het lezen, zijn er nog vragen?

    Klinkt als een leuk origineel idee.

    Ik zet het iig op de lijst met mogelijkheden die ik ga onderzoeken. Moet idd even kijken of het niet gaat leiden tot crew-fights of andere dingen die we niet op de site willen hebben.

    Verwacht op korte termijn niet teveel, maar het staat iig genoteerd!

    Het lijkt me niets meer dan logisch, dat áls het komt. ervoor gezorgt zou worden dat crews zich aan bepaalde regels moeten houden en als deze regels genegeerd word, de crew gewoon als het ware word verwijdert. Natuurlijk bestaat het allemaal nog niet, maar het is maar een suggestie...
    Ik denk dat er zowiezo een verbod zou meoten worden gemaakt op anti-...crews of andere vormen van haat die mensen kunnen kwetsen omdat het gebaseerd is op hun smaak.
    Ik hoop dat het wat word, en dat er een leuke naam ervoor verzonnen wordt :]


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    leuk idee:D


    bla bla bla

    Klinkt goed!! :P


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    wel een leuk idee ^^


    Erase and Replace

    weet je al of het komt rutger?
    Rutger zei op 15 mei 2008 - 14:32:
    Klinkt als een leuk origineel idee.



    Ik zet het iig op de lijst met mogelijkheden die ik ga onderzoeken. Moet idd even kijken of het niet gaat leiden tot crew-fights of andere dingen die we niet op de site willen hebben.



    Verwacht op korte termijn niet teveel, maar het staat iig genoteerd!

    Rutger is al gekomen x'D! Is wel een cool idee!


    Only losers can act the way you do

    Ik vind de naam clans toch wat beter dan crews?

    Maar het idee is goed. ^^


    Clans word gebruikt voor criminal-spellen, en crews voor andere dus denk ik meer aan crews.

    nou eeeh, was groepsvorming nu juist niet iets wat ze wilden voorkomen?

    Niet? Nou met crews bedoelt ze groepen. ^^ Op elke andere site worden deze groepjes onder users vaak clans genoemd. Die naam lijkt me dus hier ook het beste passen.

    Het is een hij x'D

    leuk!!!!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Cuwl iedee :D:D:D


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Gaan er dazn geen vriendengroepjes bestaan? zo echt van die clubjes, waar niet iedereen in mag?

    JustFamous schreef:
    Gaan er dazn geen vriendengroepjes bestaan? zo echt van die clubjes, waar niet iedereen in mag?

    Als er zo'n soort vriendengrepje word gevormd door een crew word hij gewoon weggehaald.

    ik vind het niet zo. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    ik vind het niet zo. :X

    Waarom dan als ik het weten mag?

    hahahahaha. iksnaphetniet :X


    I'd rather go naked than wear fur.