• Het lijkt mij erg leuk om crews te kunnen maken.

    -Wat zijn crews?
    crews zijn groepjes met een paar leden die meestal vrienden zijn en daarmee proberen een leuker groepje te worden.

    -Hoe start je een crew?
    mij lijkt het handig om iedereen een crew te kunnen laten starten, maar dan moet hij bijv. binnen een week minimaal 6 leden hebben

    -voordelen:
    het lijkt mij leuk om een crewforum te krijgen als je 6 of meer leden hebt. verder zou je ook nog levels kunnen maken, bijv. zo:

    level 1: 6 leden
    level 2: 2 maanden bestaan
    level 3: iedereen minimaal 1 quizlet die meer dan 100 keer is gedaan
    level 4: 6 maanden bestaan
    level 5: iedereen minimaal 50 forum posts
    level 6: iedereen een quizlet die minimaal 500 keer is gedaan
    level 7: 1 jaar bestaan
    level 8: iedereen minimaal 150 forum posts en minimaal 8 leden.

    -nadelen:
    weet ik niet

    extra's:
    crew wedstrijden
    crewpagina
    misschien weten julie er nog meer.

    bedankt voor het lezen, zijn er nog vragen?

    ik weet niet.. Zouden er dan niet groepjes gevormd worden die onbeleefd gaan doen enzo tegen andere groepen? Lijkt me niet zo handig, maar wie ben ik :X


    -

    Ik vind het geen leuk idee sorry idd die crew fights zit ik nou net niet op te wachten

    Ik vind het echt niks.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    een eigen Quizlet Tokio Hotel Fan crew

    haha sorry ^^

    opzich vind ik het wel een Goed idee alleen ik vind ook dat er dan wel regels aan moeten zitten anders krijg je denk ik ruzie.
    en zou het ook niet kunnen dat quizlet dan uit groepjes gaat bestaan?..

    mijn quiz word nooit meer dan 10 keer gedaan dus dat gaat niet lukken -__-'

    Tegen. Te ingewikkeld. Ja,ik ben blond. :P


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eh, nope. Alsof we groepjes nodig hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eigenlijk ben ik tegen. ;x
    Quizlet heeft zoiets niet nodig, het is zo al duidelijk wie wie mag en wie niet ;x
    Met die crews/clans wordt het enkel duidelijker want er gaan ook anti dit anti dat komen, en ruzie hoeft hier niet en dat komt er gegarandeerd met al die pubers hier.
    En ook dat ze mensen gaan buitensluiten en niet in de crew laten. Ja, dan wordt dat ding lekker verwijdert maken ze wel een nieuwe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 15:36 ]


    I need you like a heart needs a beat

    NickyFOSHO schreef:
    Eigenlijk ben ik tegen. ;x
    Quizlet heeft zoiets niet nodig, het is zo al duidelijk wie wie mag en wie niet ;x
    Met die crews/clans wordt het enkel duidelijker want er gaan ook anti dit anti dat komen, en ruzie hoeft hier niet en dat komt er gegarandeerd met al die pubers hier.
    En ook dat ze mensen gaan buitensluiten en niet in de crew laten. Ja, dan wordt dat ding lekker verwijdert maken ze wel een nieuwe.


    JAAAH :Y)


    I found myself in Wonderland.

    RandomRhythm schreef:
    Edit: als we het doen vind ik dat alle crews eerst geodgekeurd moeten worden door de mods omdat je anders dubbele krijgt of wat ik hierboven zei


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het een heel leuk idee. Maar dan moet het inderdaad wel goedgekeurd worden en volgens mij moet er dan heel wat aan het forum geknutseld worden vooraleer het haalbaar is.

    Mee eens. Dan heeft Rutger er echt mega veel werk aan als elke crew een eigen forum wil. Maar toch lijkt het me een leuk idee alleen vrij lastig te programeren? Heb ik geen verstand van. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Wel een goed idee, jua.

    ik vind het niet zo'n geweldig idee, want misschien he, bestaat Q dan over een grote tijd alleenmaar uit groepjes.. noujaa, dat vind ik..(cat)