• Het lijkt mij erg leuk om crews te kunnen maken.

    -Wat zijn crews?
    crews zijn groepjes met een paar leden die meestal vrienden zijn en daarmee proberen een leuker groepje te worden.

    -Hoe start je een crew?
    mij lijkt het handig om iedereen een crew te kunnen laten starten, maar dan moet hij bijv. binnen een week minimaal 6 leden hebben

    -voordelen:
    het lijkt mij leuk om een crewforum te krijgen als je 6 of meer leden hebt. verder zou je ook nog levels kunnen maken, bijv. zo:

    level 1: 6 leden
    level 2: 2 maanden bestaan
    level 3: iedereen minimaal 1 quizlet die meer dan 100 keer is gedaan
    level 4: 6 maanden bestaan
    level 5: iedereen minimaal 50 forum posts
    level 6: iedereen een quizlet die minimaal 500 keer is gedaan
    level 7: 1 jaar bestaan
    level 8: iedereen minimaal 150 forum posts en minimaal 8 leden.

    -nadelen:
    weet ik niet

    extra's:
    crew wedstrijden
    crewpagina
    misschien weten julie er nog meer.

    bedankt voor het lezen, zijn er nog vragen?

    iedereen minimaal 1 quizlet die meer dan 100 keer is gedaan

    en als ie nou bagger is? sommige mensen lukt dat echt niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    wooooooooooooooooht, die 500 x lukt al helemaal niet bij iedereen o.o


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    en als ie nou bagger is? sommige mensen lukt dat echt niet.
    Het is een voorbeeld, en om een level hoger te gaan moet je een goede crew zijn, want daar zijn die levels voor.

    Mij lijkt het niks.
    Het gaat redelijk op kliekjesvorming lijken. En dat was iets wat we wouden vermijden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Mij lijkt het niks.
    Het gaat redelijk op kliekjesvorming lijken. En dat was iets wat we wouden vermijden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hopeless schreef:
    Mij lijkt het niks.
    Het gaat redelijk op kliekjesvorming lijken. En dat was iets wat we wouden vermijden.


    Als een crew andere leden buitensluit word deze ook direct verwijderd, dus zal dit niet zo veel gebeuren denk ik.

    ik denk niet dat het doorgaat, er was voorheen een heel gedoe met de groepjesvormerij (en buitensluit dingen) waardoor bijv. topics als alleen voor A, B & C enzo niet meer mochten. Op deze manier denk ik dat er weer veel buitengeloten wordt.. dus TEGEN


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het ís wel een leuk idee, maar ik weet zeker dat er op den duur enorme bitchfights onstaan tussen crews. En Quizlet wordt dan in groepjes gevormt, en het is juist zo leuk nu gewoon met z'n allen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik snap het niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    oscardebest schreef:
    (...)

    Als een crew andere leden buitensluit word deze ook direct verwijderd, dus zal dit niet zo veel gebeuren denk ik.
    Men hoeft niet door te hebben dat een groep iemand anders buitensluit.
    Ik blijf tegen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als je word buitengesloten meld je dat gewoon. Ik heb ook bij vele site's gezien dat de crews het onderling goed met elkaar kunnen vinden en dat ook de crewloze leden niet worden buitengesloten, en als het een keer gebeurd, word er gewoon een stra op verzonnen.

    Leuk idee. (:
    maar straks start het weer ruzie's. net zoals op het forum in het begin.
    maar echt leuk idee! ;D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik vind het geen goed idee:X like weddn dat er problemen van gaan komen? juist hetzelfde als de QuizletAwards..
    MijnMeningxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hopeless schreef:
    Mij lijkt het niks.
    Het gaat redelijk op kliekjesvorming lijken. En dat was iets wat we wouden vermijden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind het geen goed idee :X


    -