• ... dat ik aan mijn huiswerk moet, met een aantal goede redenen er bij? Ik kan mezelf er namelijk niet toe zetten om huiswerk te gaan doen. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    MAAK JE HUISWERK, je hebt een diploma nodig! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je niet aan je huiswerk gaat loopt het miss. niet goed af met je schoolkariere. Als dat gebeurt wordt je een zwerver die eenzaam is zonder vriendin en in de winter bijna doodbevriestxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mooi ik heb er ook geen zin in(krul)
    heb morgen een Rep en nog niet geleerd:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen huiswerk -> straf -> strafwerk -> meer huiswerk -> nog geen huiswerk -> nog meer straf -> nog meer strafwerk -> nóg meer huiswerk -> dood.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kijk als jij nou je huiswerk gaat doen dan .. eh.. Dan word je slimmer?


    We accept the love we think we deserve.

    Als je geen huiswerk maakt, zakken je punten, moet je zakken in richting, ziet je school nog minder zitten, ga je van school zonder diploma, kom je in een fabriek terecht met bandwerk, verveel je je dood, wordt je doof in de fabriek --


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    eugh, het werkt niet. (typing)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Als je nu werkt heb je straks nog even vrij en als je het pas op het laatste moment doet moet je naar bed met je hoofd vol huiswerk en dat is kut :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als jij nu bezig gaat dan doe ik dat ook (bloos)


    -

    Dude, was jij dat ook niet de vorige keer? Met dat wiskunde wat je nog moest gaan doen?

    Maar goed.
    Weet je. Als je nu gaat werken heb je het eerder af, en dan mag je weer op Q.
    Weet je wat werkt? Voor jezelf een rendabele beloning instellen, en als je je huiswerk afhebt, krijg je die.
    Bijv op Q gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben Duits aan het leren -ahum-
    Ja mensen, ik ga voor een zesje (bloos)

    PrincesSnape schreef:
    Dude, was jij dat ook niet de vorige keer? Met dat wiskunde wat je nog moest gaan doen?

    Maar goed.
    Weet je. Als je nu gaat werken heb je het eerder af, en dan mag je weer op Q.
    Weet je wat werkt? Voor jezelf een rendabele beloning instellen, en als je je huiswerk afhebt, krijg je die.
    Bijv op Q gaan.

    Nope, dat was ik (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb vorige week ook zoiets geopend, dus ik quote daar gewoon wat uit gezien ik te lui ben zelf op iets te komen.

    Altair schreef:
    Jesus Christ! Go away from here and get back to your homework!
    If you don't make your homework, you'll have bad marks. When you have bad marks, you'll not pass the year. When you keep repeating that, you have to do Havo or lower. And if you stop making your homework, you don't get a diploma. You won't get a job and you will become poor. You'll have no money. And then... you die.
    THE END.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je moet nu je huiswerk maken > anders krijg je onvoldoendes > door de onvoldoendes blijf je een jaar zitten > als je een jaar moet blijven zitten heb je een jaar langer school > als je een jaar langer op school zit heb je dus ook een jaar langer huiswerk > dat wil jij toch niet?


    26 - 02 - '16

    anders gebeurd er dit:


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!