• En dan heb ik het over dit.
    Het is een strip in het engels. Je moet langzaam naar beneden scrollen en lezen.

    Seriously, NIET lezen als je snel schrikt/bang bent. :'D

    Ik deed het en heb mijn knie keihard gestoten tegen mijn bureau. x3

    PS: Turn on your sound as loud as possible. :W

    Mocht je niet meer kunnen slapen dankzij dit... tja, niet mijn schuld, ik heb je gewaarschuwd hahaha :'D

    Klik hier om te kalmeren. :3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:32 ]

    Altair schreef:
    (...)
    Haha I'm sorry! x3

    Nou, ik heb dus met mijn handen voor mijn ogen terug naar Q geklikt en daarna dacht ik 'het gaat vast nog verder' en ik was te nieuwsgierig om niet niet verder te kijken, dus ik verder scrollen en elke haar bebloede gezicht vermijden en dan... O.O Pure horror, en ik kan niet tegen horror *gaat dit straks aan haar zusje van 13 laten zien*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik ben blij dat ik door het geluid schrok en neit verder heb kunnen kijken want dan ws ik nu bang gewwest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Overwhelmed schreef:
    (...)
    Nou, ik heb dus met mijn handen voor mijn ogen terug naar Q geklikt en daarna dacht ik 'het gaat vast nog verder' en ik was te nieuwsgierig om niet niet verder te kijken, dus ik verder scrollen en elke haar bebloede gezicht vermijden en dan... O.O Pure horror, en ik kan niet tegen horror *gaat dit straks aan haar zusje van 13 laten zien*

    Naww, wat zielig voor je zusje haha :'D

    fail ik was vet bang terwijl het vet meevalt XD
    En oehh het is in seoul :3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:35 ]


    I solemny swear i am up to no good

    (no_chears) Mijn broertje van 15. LACHTE. I hate him.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bro schreef:
    Nee, ik weet dat ik ga schrikken haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Altair schreef:
    (...)
    Naww, wat zielig voor je zusje haha :'D

    ZIJ kan tegen horror, ik niet
    Ik had laatst een logeerfeestje en we gingen 's avonds film kijken en ik had gezegd dat ik niet tegen horror en horror-achtige films kan. Dus wij kijken welke film we gingen kijken, kom ik aan met een film met Nicholas Cage met zo'n brief vol met cijfers. Dus die gingen we kijken. Ik heb serieus de helft van de tijd met mijn slaapzak over me heen getrokken gezetten, omdat ik hem te eng vond --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    StoryBelle schreef:
    (no_chears) Mijn broertje van 15. LACHTE. I hate him.

    Genius! :W

    StoryBelle schreef:
    (no_chears) Mijn broertje van 15. LACHTE. I hate him.

    *is benieuwd naar haar zusjes reactie* Gna gna gna... (duivel)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:36 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ok heb wel gekeken :$ nja ben valsspeler. geluid uit en beeld klein gehouden ;$ en die balk ging dus daardoor misschien niet uit z'n eigen omlaag ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga het maar niet op mijn tablet proberen. ( Daarop kan ik niet op het rode kruisje klikken.)
    De beschrijving is al eng, laat staan de website.:|


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Aan de ene kant wil ik het zien maar aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig!


    Physics is awesome

    Ik zag hier ergens een reactie over aziatische geesten, maar ik vind hem niet meer, -is wééral nieuwschrig-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    dependable schreef:
    Ik ga het maar niet op mijn tablet proberen. ( Daarop kan ik niet op het rode kruisje klikken.)
    De beschrijving is al eng, laat staan de website.:|

    Ik heb het ook al uitgeprobeerd op m'n Ipad, maar daar doet hij het niet op. x3

    JA FAK DAT
    Dat heb ik bij Pewdie al gezien ahahahahhahaah.


    I live for the applause, you will die for it.