• Love you all guys <3
    always like na na na


    Some things are changing too much.

    Gvd ):
    Gsjwiebek.
    Ik ga proberen te slapen, anders ben ik morgen echt een wrak.
    Slaap lekker allerliefste schatjes C:
    Serieus, I love you <3333:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga ook slapen, honeys <3
    En Marrit probeer sterk te blijven, schat(wedding)
    I love you guys!
    xxxoxx(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Slaap lekker allebei.
    Mijn internet is dood op m'n laptop, dus ik ga ook maar.
    Xx


    Some things are changing too much.

    ik ben in mn bed beland,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Snickers schreef:
    (...)Ik krijg net een sms van een vriendin van me, iets van: ze gaat dood, Marrit. Ze is er niet meer. Laat het niet waar zijn. Alsjeblieft.
    Dus ik zo van: Nee. Dat meen je niet. Wat is er aan de hand?
    Een vriendin van mijn vriendin blijkt waarschijnlijk zm te gaan plegen. En jeheurhfkfkbs. Ik ken haar niet, ik weet alleen dat ze depressief is. Ik weet ook dat m'n vriendin niet veel meer kan hebben aangezien ze nogal veel heeft meegemaakt. En ze had net die vriendin dus terug na een half jaar & ze flipt helemaal.
    &als ze het dus echt heeft gedaan, dan ben ik bang. Zo bang dat het weer fout gaat met mijn vriendin en vekrjekdlwbdjdkskwbd.
    onsamenhangend verhaal, sorry


    omg marrit we zijn er voor je hea lieverd(H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Robin, ik activeer even een nieuw hoofdstukje.
    wel even vertellen wat je er van vind he


    Some things are changing too much.

    Ik ben er weer! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HAHAHA , een goede vriendin van mij zit na 3 jaar weer op Q' ;p


    Danmarks Dynamite.

    JOELLA, doe jij ook wat 1Dfacts op @1Dforbelgium? (a)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Is goed Kato (:


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    (...)Ik krijg net een sms van een vriendin van me, iets van: ze gaat dood, Marrit. Ze is er niet meer. Laat het niet waar zijn. Alsjeblieft.
    Dus ik zo van: Nee. Dat meen je niet. Wat is er aan de hand?
    Een vriendin van mijn vriendin blijkt waarschijnlijk zm te gaan plegen. En jeheurhfkfkbs. Ik ken haar niet, ik weet alleen dat ze depressief is. Ik weet ook dat m'n vriendin niet veel meer kan hebben aangezien ze nogal veel heeft meegemaakt. En ze had net die vriendin dus terug na een half jaar & ze flipt helemaal.
    &als ze het dus echt heeft gedaan, dan ben ik bang. Zo bang dat het weer fout gaat met mijn vriendin en vekrjekdlwbdjdkskwbd.
    onsamenhangend verhaal, sorry

    Gosh, Marrit, dat suckt best wel zwaar. Hou je sterk lieverd, voor je vriendin. Als je een uitlaatklep nodig hebt, kan je altijd bij ons terecht! En onthou dat er hier allemazl gekke kinders zijn die van je houden, inclusief ik! <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lalala.


    Danmarks Dynamite.

    Ik hou van jullie schatjes. <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    & goeieeemorgen


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    GOEIEMORGEN! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."