• Enge dingen die je hebt meegemaakt?
    Bv, geesten ofz?

    ik had een keer gedroomd dat ik werd gegijzeld en mishandeld :S
    dat ik overal werd gesneden en later werd ik door mijn hoofd geschoten :S
    toen ik wakkerschrok, zag ik overal rode striemen over mijn lichaam :S
    en sommigen bloedden ook egt :S
    en toen ik in de spiegel ging kijken had ik een zwarte vlek op mijn voorhoofd :S:(

    egt ik was doodsbang!!
    miss geloven jullie het niet! maar het is ECHT gebeurd!

    omg:S

    Dat lijkt me dood eng!

    kheb zelf eigenlijk neit hele rare dingen mee gemaakt..

    Xx. (K)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    omg dat is een enge verhaal!
    ik was vrijdag in drievliet, in het spookhuis. ik vind het focking eng en moest huilen. ik zat daar maar TOKIOHOTEL4EVER TOKIOHOTEL4EVER. nou het hielp niet. oh ja, en ze filmen daar in het park voor de site. net bij het spookhuis waar ik net uit kwam


    You'd took my breath but I'll survive.

    omg dat is een enge verhaal!
    ik was vrijdag in drievliet, in het spookhuis. ik vind het focking eng en moest huilen. ik zat daar maar TOKIOHOTEL4EVER TOKIOHOTEL4EVER. nou het hielp niet. oh ja, en ze filmen daar in het park voor de site. net bij het spookhuis waar ik net uit kwam

    ik was daar ook een keer dat spookhuis is echt eng alleen ik was toen nog 9 ik weet niet wat ik er nu van vind opeen gevenmoment rij je bijna tegen de muur aan bij dat spookhuis en sla je opeens af!

    omg dat is een enge verhaal!
    ik was vrijdag in drievliet, in het spookhuis. ik vind het focking eng en moest huilen. ik zat daar maar TOKIOHOTEL4EVER TOKIOHOTEL4EVER. nou het hielp niet. oh ja, en ze filmen daar in het park voor de site. net bij het spookhuis waar ik net uit kwam

    ik was daar ook een keer dat spookhuis is echt eng alleen ik was toen nog 9 ik weet niet wat ik er nu van vind opeen gevenmoment rij je bijna tegen de muur aan bij dat spookhuis en sla je opeens af!
    ja je word echt keihard gebeukt, maar ja, ik ben snel bang in spookhuizen:P er was ook zo dat er een spook voor je tevoorschijn kwam. omg.


    You'd took my breath but I'll survive.

    omg dat is een enge verhaal!
    ik was vrijdag in drievliet, in het spookhuis. ik vind het focking eng en moest huilen. ik zat daar maar TOKIOHOTEL4EVER TOKIOHOTEL4EVER. nou het hielp niet. oh ja, en ze filmen daar in het park voor de site. net bij het spookhuis waar ik net uit kwam

    ik was daar ook een keer dat spookhuis is echt eng alleen ik was toen nog 9 ik weet niet wat ik er nu van vind opeen gevenmoment rij je bijna tegen de muur aan bij dat spookhuis en sla je opeens af!
    ja je word echt keihard gebeukt, maar ja, ik ben snel bang in spookhuizen:P er was ook zo dat er een spook voor je tevoorschijn kwam. omg.

    ja die herinner ik me nog en ook een vrouw die in bed lag en dan omhoog kwam met rode ogen

    oh, nou ik heb ook me ogen dichtgehouden een tijdje.


    You'd took my breath but I'll survive.

    wacht,
    ik was zo eens alleen thuis, het was donker en ik zat lekker in de zetel met een dekentje om me heen en dan plots hoor k allemaal geluiden boven, ik jruip dichter in de zetel en dan wil ik zappen, ik hoor een kei luide gil en dan springt de tv uit.dan kijk ik naast en daar zit dat kleine nege kindje van ju-on, ik gil mega hard, en schrik wakker en dan zit dat kind voor me en gil nog harder, ik schrik weer wakker en ik durfde mijn bed amper uit!!


    death to the one at the end of the serenade.

    ik lag es in bed en ineens ging de t.v aan en toen ik em uit wouw doen ging die zelf snel uit ik vond het eigenlijk wel cool:P
    liefs juul(K)

    oh wij hadden een lepel op de tv gelegd met uri geller. toen ging die man zorgen dat ie boog. maar hij viel er af, met een boogje omhoog.


    You'd took my breath but I'll survive.

    toen ik tien was moesten we op schoolreisje naar
    't Muiderslot (ik was er daarvoor nog nooit geweest) we kwamen daar aan en toen had ik het gevoel dat ik na lange tijd weer thuis kwam,en toen we gingen we naar binnen met een gids erbij die dan vertelde daar was dat en daar was zus , maar ik had die gids helemaal niet nodig want ik wist zo ook wel wat er daar was en wat daar want dat voelde ik gewoon

    Deze is gister nog gebeurt:

    Ik lag in bed had mijn ogen dicht, maar toen voelde ik een windvlaag langs mijn gezicht gaan. Ik open mijn ogen en zie ineens een gezicht boven me hangen. Ik gil en dat gezicht verdwijnt gelijk weer door de muur. Het enge was dat ik dat gezicht kende, maar ik weet nog steeds niet waarvan....


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    oke , misschien geloven jullie dit niet maar het is echt gebeurd ,ik was es een jeugdboek aan 't lezen en daar kwam een jonge man in voor zowel z'n voor als achternaam stonden erin en die was betrokken bij een opstand in zeventienhonderd zoveel hij werd in dat boek ook getraft met brandmerk enzo maar ik had dus heel erg het gevoel dat ik die vent echt bestaan had en dat die straf nix geholpen had want hij had 't weer gedaan , een paar dagen later schrik ik er 's nachts wakker, zit er een jonge vent op me bed in zeventiende eeuwse kleding gek genoeg schrok ik niet ik vroeg zelfs wie ben jij ? eigenlijk wist ik het al maar ik wilde ffe cker zijn . en idd 't was die kerel uit dat boek hij had dus idd echt bestaan,en sindsdien is ie vaker langsgeweest en komen wel meer geesten bij me langs meestal vraag ik ze vrijwel direct of ze zo vriendelijk willen zijn mijn kamer te verlaten, maar bij hem heb ik dat nog nooit gedaan ik kan het niet niet, ben ook es naar zo iemand gegaan om terug te gaan naar je vorige leven en dat verklaarde ook waarom ik hem niet weg kan jagen ik heb ook in die eeuw geleeft waar hij uit komt en hij was toen m'n geliefde kennelijk voel ik diep vanbinnen dus nog steeds iets voor hem

    oke , misschien geloven jullie dit niet maar het is echt gebeurd ,ik was es een jeugdboek aan 't lezen en daar kwam een jonge man in voor zowel z'n voor als achternaam stonden erin en die was betrokken bij een opstand in zeventienhonderd zoveel hij werd in dat boek ook getraft met brandmerk enzo maar ik had dus heel erg het gevoel dat ik die vent echt bestaan had en dat die straf nix geholpen had want hij had 't weer gedaan , een paar dagen later schrik ik er 's nachts wakker, zit er een jonge vent op me bed in zeventiende eeuwse kleding gek genoeg schrok ik niet ik vroeg zelfs wie ben jij ? eigenlijk wist ik het al maar ik wilde ffe cker zijn . en idd 't was die kerel uit dat boek hij had dus idd echt bestaan,en sindsdien is ie vaker langsgeweest en komen wel meer geesten bij me langs meestal vraag ik ze vrijwel direct of ze zo vriendelijk willen zijn mijn kamer te verlaten, maar bij hem heb ik dat nog nooit gedaan ik kan het niet niet, ben ook es naar zo iemand gegaan om terug te gaan naar je vorige leven en dat verklaarde ook waarom ik hem niet weg kan jagen ik heb ook in die eeuw geleeft waar hij uit komt en hij was toen m'n geliefde kennelijk voel ik diep vanbinnen dus nog steeds iets voor hem



    wtf?!! :|

    ik zag toen ik klein was en in bed lag een gele duif op m'n kast zitten en die vloog m'n kamer uit recht door de muur naar buiten ik heb toen heel hard om me moeder geroepen

    Ik weet soms dingen inees, dingen waarover ik nooit heb gehoord, Deze gebeurt wel vaker, en vind ik wel Cool van mezelf
    --> Ik was aan het zappen op tv, en kwam uit op een Belspelletje, ze waren mensen aan het bellen ,en op een gegeven moment komt er een vrouw aan de telefoon
    De belspelmadam Vraagt op zoo'n Belachlijk toontje 'Dag mevrouw hoe heet jij?'
    Ik zeg 'Martine'
    Ff later hoor ik die vrouw zeggen 'Hallo, ik heet Martine'
    Ik zat daar zo WTF, ik ben goe:P
    N zo een tv-spel met een man en een vrouw, en ik WIST die man zijn Naam gwn!!
    Xx


    everybody needs a song.