• Enge dingen die je hebt meegemaakt?
    Bv, geesten ofz?

    ik had een keer gedroomd dat ik werd gegijzeld en mishandeld :S
    dat ik overal werd gesneden en later werd ik door mijn hoofd geschoten :S
    toen ik wakkerschrok, zag ik overal rode striemen over mijn lichaam :S
    en sommigen bloedden ook egt :S
    en toen ik in de spiegel ging kijken had ik een zwarte vlek op mijn voorhoofd :S:(

    egt ik was doodsbang!!
    miss geloven jullie het niet! maar het is ECHT gebeurd!

    Okéé

    ik was 5 jaar ofzo en het was halloween.
    M'n ouders moesten weg en m'n achter-nicht kwam op mij en me 2 zussen babysitten
    We waren naar een film aan het kijken [E.T. voor de mensen die het moesten willen weten :P] en opeens vielen alle lichten uit.
    Ook de tv.
    Het was dus halloween en wij direct in paniek enzo.
    We deden direct kaarsen aan omdat het hier echt stikdonker was.

    Na een tijdje [paar uur] gingen alle lichten terug aan maar was me kleine zusje met haar haar over een kaars gaan hangen dus haar haar stond 'in brand'
    het hing ook vol met kaarsvet enzoo maar da's bijzaak.

    Njah ik was toen 5 jaar dus dat was echt wel eng voor mij toen.


    En dan was er ook nog niet zo lang geleden.
    Ik zat alleen thuis naar een DVD te kijken en ineens hoor ik de deur kraken. Ik ga kijken en zie dat de duer van de garage is opengewaaid. Het vreemdste was nog. Er stonden geen ramen of deuren open die deur is dus vanzelf opengewaaid. Ik had eerst wel even m'n dvd op pauze gezet anders miste ik een deel :P. Njah ik ga terug naar de woonkamer en wil m'n dvd terug opzetten maar hoor dan precies allemaal stemmen door de tv. Raar maar ik zet toch terug de tv op. Maar dan hoor ik opeens iets vallen in me zus haar kamer. Ik ga kijken en zie dat haar djembee is gevallen. Nog weeral eens raar omdat niemand was in de kamer en zo'n djembee moet je toch wel omver duwen om die op de grond te krijgen dat gaat niet zomaar met een luchtje. Was echt creepy want was toen alleen thuis.

    Njah nu weet je m'n creepy momenten :)

    Xxx-Mii (H)

    Dat was eergisteren met Doo, maar ik weet niet of ik dat van haar mag vertellen :S

    ik heb vaak dejavu's en ik droomde een keer dat er een gorilla was ontsnapt en 4 dagen later ontsnapt bokito!

    Ik weet soms dingen inees, dingen waarover ik nooit heb gehoord, Deze gebeurt wel vaker, en vind ik wel Cool van mezelf
    --> Ik was aan het zappen op tv, en kwam uit op een Belspelletje, ze waren mensen aan het bellen ,en op een gegeven moment komt er een vrouw aan de telefoon
    De belspelmadam Vraagt op zoo'n Belachlijk toontje 'Dag mevrouw hoe heet jij?'
    Ik zeg 'Martine'
    Ff later hoor ik die vrouw zeggen 'Hallo, ik heet Martine'
    Ik zat daar zo WTF, ik ben goe:P
    N zo een tv-spel met een man en een vrouw, en ik WIST die man zijn Naam gwn!!
    Xx


    dat heb ik ook weleens

    -Ik heb vaak dejavu's en soms droom ik zelf wat er gaat gebeuren vandaag...
    -Ik kan zelfs weten wat mijn (closest)friends denken soms.
    -Als ik in de zomervakantie op reis gaat naar familie in China, kan ik daar geesten zien; echt creepy!
    -Mijn broer werd vroeger aangevallen door geesten, me broer logeerde bij mijn oma en mijn oma woont naast een kerkhof...
    -Mijn vader werd vroeger ook aangevallen door geesten, omdat die geesten niet in vrede is doodgegaan or something like that

    oke , misschien geloven jullie dit niet maar het is echt gebeurd ,ik was es een jeugdboek aan 't lezen en daar kwam een jonge man in voor zowel z'n voor als achternaam stonden erin en die was betrokken bij een opstand in zeventienhonderd zoveel hij werd in dat boek ook getraft met brandmerk enzo maar ik had dus heel erg het gevoel dat ik die vent echt bestaan had en dat die straf nix geholpen had want hij had 't weer gedaan , een paar dagen later schrik ik er 's nachts wakker, zit er een jonge vent op me bed in zeventiende eeuwse kleding gek genoeg schrok ik niet ik vroeg zelfs wie ben jij ? eigenlijk wist ik het al maar ik wilde ffe cker zijn . en idd 't was die kerel uit dat boek hij had dus idd echt bestaan,en sindsdien is ie vaker langsgeweest en komen wel meer geesten bij me langs meestal vraag ik ze vrijwel direct of ze zo vriendelijk willen zijn mijn kamer te verlaten, maar bij hem heb ik dat nog nooit gedaan ik kan het niet niet, ben ook es naar zo iemand gegaan om terug te gaan naar je vorige leven en dat verklaarde ook waarom ik hem niet weg kan jagen ik heb ook in die eeuw geleeft waar hij uit komt en hij was toen m'n geliefde kennelijk voel ik diep vanbinnen dus nog steeds iets voor hem

    WTF??????
    dit is creepy :S

    Khad gisteravond iets heel raars:S

    Ik zat achter de computer met muziek op,,hoor ik ineens zo'n knal, kijk ik naast me ligt er allemaal glas naast de computer. Maar er was geen raam of iets dergelijks kapot en er stond ook geen glas:S

    [bleek dus dat mijn vader daar een gals had neer gezet dat buiten had gestaan, en door het temeratuur verschil is da geknapt,,khad dus wel mooi een halve hart aan val]


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Iets wat gisteren gebeurde: We waren aan het eten en de telefoon gaat, ik sta op en zeg ''Als het oma is zeg ik dat we aan het eten zijn hoor...'' [GEWOON UIT HET NIETS, ik verwachte geen telefoontje van haar ofzo...] EN HET WAS M'N OMA!!!

    En ik heb ook visioenen, die zijn soms echt eng, vaak over het verleden, alles wat ik zie is [heb ik gecheckt] mogelijk gebeurd... [en Doo weet er wel meer over :S]

    laatst zag ik een man in mijn droom!
    Die viel ineens dood neer!
    een week later in de krant en op tv is er een man overleden!
    En toen ik een foto van hem zag was het dezelfde man in mijn droom!

    En ik heb ook visioenen, die zijn soms echt eng, vaak over het verleden, alles wat ik zie is [heb ik gecheckt] mogelijk gebeurd... [en Doo weet er wel meer over :S]


    Wie is Doo??

    En ik heb ook visioenen, die zijn soms echt eng, vaak over het verleden, alles wat ik zie is [heb ik gecheckt] mogelijk gebeurd... [en Doo weet er wel meer over :S]


    Wie is Doo??


    DootjuhKusj ;)

    Niet dat je haar nu moet gaan vragen over mijn gedoe he -.-

    ow okj :P

    ik speel magic & wizards ( ook bekend als yu-gi-oh kaarten ) ik droomde dat ik als ik een kaart trok ( en kaarten hebben sterren ) met bepaalde sterren ik nog zoveel dagen te leven heb. Nu is het wat onduidelijk BV.
    Ik trok een kaart met 4 stars
    had nog maar 4 dagen te leven

    De volgende dag had ik een blangrijk duel en ik heb het huilend afgezegd omdat ik geen 1 kaart nog durfde te trekken.. :S


    i hate everyone