• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

    Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

    En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.


    EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    .. Lieverd, ik ben niet de persoon die connexxion busjes eng vind hoor. XD Dat was iemand anders.

    ik ben bang om alleen gelaten te worden, en andere horror dingen, want ik kan er erg slecht tegen.
    Maar Samara... Nee, niet echt eng. ^^


    Oh, .. nu faal ik.
    Jou angsten zijn ook normaal, maar toch... vindt je Samara echt niet eng?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als je er niet tegen kunt moet je het niet doen, want het is een wijfie met een enorme witte jurk en zwart lang haar. Die fucking geestig is, en rare geluidjes maakt.

    Misschien dat het aan mijn omgeving ligt, maar 'geestig' betekend hier grappig :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, .. nu faal ik.
    Jou angsten zijn ook normaal, maar toch... vindt je Samara echt niet eng?


    Niet echt XD Ik was wel bang van dat ding van Altair.
    (Laura, I still hate you ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als je er niet tegen kunt moet je het niet doen, want het is een wijfie met een enorme witte jurk en zwart lang haar. Die fucking geestig is, en rare geluidjes maakt.


    Raad je een 11 jarige aan om dat op te zoeken op google afbeeldingen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Raad je een 11 jarige aan om dat op te zoeken op google afbeeldingen?


    Waar heb je het over? Ik heb niemand iets aangeraden, en ik heb btw nog geen 11 jarige rond zien huppelen in mijn topic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben bang om in de steek gelaten te worden, en dat mensen waar ik heel van houd dood gaan. Maar niet echt voor aliëns ofzo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    thanx nu weet ik een halloween outfit, ik ga als samara XD


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    thanx nu weet ik een halloween outfit, ik ga als samara XD


    OMG, DAT IS ZOOOOO COOL! Heb je zwart haar en van die doordringende zwarte of witte ogen? Misschien als je even langs loopt ik ook gelijk van mijn angst af ben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar heb je het over? Ik heb niemand iets aangeraden, en ik heb btw nog geen 11 jarige rond zien huppelen in mijn topic.


    Haha, Ik bedoel, ik ben een 11 jarige, zou ik schrikken van 'samara'?
    Want ik heb behoorlijk klikangst, en jullie zijn (waarschijnlijk) ouder, dus als jullie schrikken, zou ik het maar beter niet doen denk ik?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uneventful schreef:
    (...)

    OMG, DAT IS ZOOOOO COOL! Heb je zwart haar en van die doordringende zwarte of witte ogen? Misschien als je even langs loopt ik ook gelijk van mijn angst af ben.


    nee ik ben vooral bleek dus pak gewoon maar een pruik waardoor ik langere haren krijg XD


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Vissen, vooral haaien, dolfijnen, eigenlijk alles wat onderwater leeft, inclusief water zelf, meisjes, stalkers, alles wat te maken heeft met horror, clowns, hele grote ruimtes, donkere grote ruimtes, grote ruimtes waar ik in m'n eentje ben.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    StoryBelle schreef:
    Ik ben bang van veel dingen, ik kan erg slecht tegen horror-dingen... >.<


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Beckett schreef:
    (...)

    Haha, Ik bedoel, ik ben een 11 jarige, zou ik schrikken van 'samara'?
    Want ik heb behoorlijk klikangst, en jullie zijn (waarschijnlijk) ouder, dus als jullie schrikken, zou ik het maar beter niet doen denk ik?


    Oh, ik weet niet waar jij zeg maar van schrikt. En ik ben maar 2 jaar ouder, (bijna 3 jeaj) en mijn zusje van 11 schrok ook niet. Maar schrik jij over het algemeen van horror?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, ik weet niet waar jij zeg maar van schrikt. En ik ben maar 2 jaar ouder, (bijna 3 jeaj) en mijn zusje van 11 schrok ook niet. Maar schrik jij over het algemeen van horror?
    Over het algemeen wel ja.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Remains schreef:
    (...)
    Vind je het dan niet eng om op Quizlet te zitten? Of is dat.. anders? :'D

    Wiarda schreef:
    (...)
    En 90% van Quizlet. Wat doet Alwin? Hij neemt Quizlet over met ponies.

    Ik laat de meisjes mij vrezen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro