• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

    Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

    En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.


    EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Altair schreef:
    Woeeh, ik voel me vereerd haha. :'D

    Ik ben bang voor... het gevoel van eenzaamheid en connexxion busjes. Seriously.


    busjes hoezo?


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    paniek. Als je in paniek bent kun je niet meer nadenken. dat is pas beangstigend.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vuur. Echt, als dat in mijn buurt komt dan raak ik in paniek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ballonnen /shot


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Caine schreef:
    Sowieso het onbekende, hoewel dat nogal dubbel is omdat ik het ook heel interessant vind.
    Geesten, denomen, aliens... like that.

    Zelfde hier; daardoor is het niet echt een angst.
    Ik ben niet bang van spinnen, maar kom er liever niet aan.
    Ik ben bang van hoogtes, zolang het zicht maar de moeite is doe ik het (dus dat is ook niet echt hoogtevrees)
    Ik weet niet waarvoor ik bang ben... ugh-- hatelijk. Zelfde met hobby's en lievelingskleur.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ardency schreef:
    Ballonnen /shot

    Je bent niet de enige! Ik haat ballonnen en denk dat ze elk moment kunnen knappen, en dat haat ik, dan ga ik helemaal panikeren enzo. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    owja ik weet nog bij scarymovie kam er een geezicht in het raam. toen had iemand dat gemist (slaapfeeste) en gingen we het terug kijken. Ik gezicht in slaapzak en toe ik dacht dat het weg was kek ik en kwam het(huil)(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan