• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

    Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

    En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.


    EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Not a big fan of putting things in my butt, no thank you (cat)

    kan niet. Heb nog nooit een jongen gezien waarvan ik dacht: Hey, die is mooi! Ik kan dat EEEEEECCCHHT niet zien bij jongens xD Als ik meisjes hoor praten over jongens, hier ook op quizlet, dan snap ik echt niet waar ze het over hebben. snap ook niet wat er knap moet zijn aan jongens, behalve dat ze zo min mogelijk op mij moeten lijken :C

    lmfao YOU just made my day :'D
    eh ja, dat kan! ..dan moeten we voor jou maar een emma watson lookalike regelen.. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Naar de hel gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    MisPattinson schreef:
    weetje asl je langer kijkt vind ik der niet meer eng


    JAA Hé! Maar die met die huis is wel eng, jammer genoeg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    liften, alleen op straat komen als het donker is en de dood.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ehm. Het klinkt raar, maar ik ben bang voor dingen, waarvan ik denk dat ze een nachtmerrie bij me veroorzaken.
    En om opgesloten of vastgebonden te worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Niet echt XD Ik was wel bang van dat ding van Altair.
    (Laura, I still hate you ^^)

    Thank you, I love you too. :'3

    Spinnen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Op dit moment ben ik als de dood dat ik faal voor mijn theorie examen. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    die samara's zijn best eng, maar ergens best grappig, iig in Scary Movie 2 ofzo;p

    ik ben serieus bang om helemaal doof te worden, ik ben al best doof, en met één harde klap op mijn hoofd ben ik helemaal doof.. dus ik ben daar bang voor!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Horror and stuff


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Samara is toch niet aziatisch?

    Ik vind niets eng behalve zombies en enge gezichten in spiegels (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nepenthe schreef:
    Samara is toch niet aziatisch?

    Ik vind niets eng behalve zombies en enge gezichten in spiegels (:


    Weet niet, maar ze was maar een voorbeeld. Ik heb haar film niet gezien, wel een andere.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Spiegels in de nacht.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik kak in m'n broek van die enge aziatische meisjes :l

    En van een oud klasgenoot, ik vind hem echt eng verwmijd hem nog steeds, Hij had een keer een hele genante foto van mn vriendin gemaakt. Via de mobiel van een van mijn beste vrienden, dus ik verwijderde hem. En toen kwam die opeens naar me toe met zn zakmes...


    Trust me. I'm the doctor

    ik ben niet echt bang voor geestewn maar die ene die ik de laatste dagen ziet maakt mij bang ik wil gewoon niet meer alleen in mijn amer zijn :|