• Ik had een vraagje voor jullie. Ik moet donderdag 6 pagina's Duitse artikelen vertaald hebben naar het Nederlands. (Dus de vertaling moeten bij elkaar 6 pagina's zijn) Ik zit nog net niet op 2 pagina's wegens tijd gebrek. Ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn die al eens een artikel vertaald hebben en het artikel + de vertaling nog hebben. Of dat er mensen zijn die goed in Duits zijn en mij willen helpen door een klein artikel te vertalen naar het Nederlands, het zou mij echt enorm helpen! Want nu moet ik nog economie gaan leren en hopelijk kan ik vanavond nog wat vertalen maar de rest moet ik morgen doen en dat is echt veel!
    Alvast bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Ik moet nog 2 en een half A4-tje! Help!


    Voor wanneer?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Voor wanneer?

    Morgen! Echt fuck my life. En ik heb vandaag al meer dan 1 A4-tje helemaal vertaald! Ik ben nu al meer dan 3 uur ermee bezig voor vandaag!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.