• Sam schrijft niet snel genoeg, dus heb ik meer verhalen nodig om m'n tijd vol te krijgen :')

    Ik zoek duistere (fantasy bij hele grote voorkeur) stories. Geen fanfiction, het liefst al af of anders ver gevorderd, niet al te korte stukken en een hoog niveau van ABN (ik blijf het gewoon zo noemen).

    Shoot me with what you got. (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 11:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Sucks, want af en toe vind ik het grappig om jouw verhaal te lezen. :'D
    Ik schrijf zelf wel weer meer, alleen niet op Q.

    Af en toe , daar doe ik het natuurlijk niet voor he (no_chears)
    En ik ben blij dat jij ook weer schrijft, ook al is dat niet op Q haha. Hoe gaat het met je site trouwens !


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Jij schrijft bijna nooit. :W


    @ Dudley; Ik had hem liever verder ontwikkeld gezien, maar hij ziet er interessant uit. Ik ga een poging wagen. :]

    Vanmiddag komen er twee nieuwe stukjes. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal eens een duistere fantasy shortstory voor je schrijven. Engels/Nederlands? Voorkeur voor hoofdpersoon? (cat)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 13:22 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    (...)
    Af en toe , daar doe ik het natuurlijk niet voor he (no_chears)
    En ik ben blij dat jij ook weer schrijft, ook al is dat niet op Q haha. Hoe gaat het met je site trouwens !


    Ik lees niet vaak, dat weet je. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Colibre schreef:
    Ik zal eens een duistere fantasy one-shot voor je schrijven. (cat)


    Do eet!
    Schrijf er dan ook maar gelijk één over hoe je gedomineerd zou willen worden door mij. Thats an order. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    (...)
    Vanmiddag komen er twee nieuwe stukjes. :Y)


    Oké. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Oké. (bloos)

    Tips zijn altijd welkom. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nance, ik kan even niks bedenken. Qua hoofdpersoon dan. Man/vrouw/elf/whatever good/evil. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een van mijn stories is een redelijk duister verhaal, het heet 'weird stuff'


    Life is full of choices and trying

    In de beschrijving staat dat het niet echt horror ofzoiets is,
    maar eerder fantasie. Nou, ik vond het een heel goed verhaal..
    Hij is ook al ver gevorderd. Ik hoop dat je het wat vindt!

    A deadly gift geschreven door redbird


    "Promise not to forget."

    klik.


    "Promise not to forget."

    Sorry twee keer xd


    "Promise not to forget."

    Of dezeeeeeee: Bloody Mary


    "Promise not to forget."

    Deze? (bloos)


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Deze? (bloos)


    Nee, je hebt pas enkel een proloog en ik vraag om een verder ontwikkeld verhaal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.