• Sam schrijft niet snel genoeg, dus heb ik meer verhalen nodig om m'n tijd vol te krijgen :')

    Ik zoek duistere (fantasy bij hele grote voorkeur) stories. Geen fanfiction, het liefst al af of anders ver gevorderd, niet al te korte stukken en een hoog niveau van ABN (ik blijf het gewoon zo noemen).

    Shoot me with what you got. (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 11:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cowardly schreef:
    Of dezeeeeeee: Bloody Mary


    Dood met dt? Sorry, op dat soort (en vele andere) spelfouten knap ik behoorlijk af.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Al met al heb ik nu nog niet waar ik naar zoek... Iemand?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Al met al heb ik nu nog niet waar ik naar zoek... Iemand?

    Nou, nog niet maar ik ben wel begonnen aan een verhaallijn, maar sinds je liever een verder ontwikkeld verhaal hebt.. Misschien deze:
    'I will accomplish your wish', said the sexy Devil || Robert Pattinson . Het begint als een fanfictie maar het gaat meer om 'The Devil' in het verhaal. (Het is een soort van BDSM, heer/meester) Er zijn nu al 3 delen van maar dit is het eerste deel, maar door dat ze het 1e deel is gaan herschrijven is dat niet helemaal compleet maar dat maakt opzich niet veel uit mocht je niet willen stoppen met lezen, deel 2 is toch nog erg duidelijk (:

    Heel levensverhaal, lol xd


    Forever.


    Maybe this one :]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 18:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Thinfeather schreef:
    (...)
    Nou, nog niet maar ik ben wel begonnen aan een verhaallijn, maar sinds je liever een verder ontwikkeld verhaal hebt.. Misschien deze:
    'I will accomplish your wish', said the sexy Devil || Robert Pattinson . Het begint als een fanfictie maar het gaat meer om 'The Devil' in het verhaal. (Het is een soort van BDSM, heer/meester) Er zijn nu al 3 delen van maar dit is het eerste deel, maar door dat ze het 1e deel is gaan herschrijven is dat niet helemaal compleet maar dat maakt opzich niet veel uit mocht je niet willen stoppen met lezen, deel 2 is toch nog erg duidelijk (:

    Heel levensverhaal, lol xd


    Sorry, maar ik wil echt geen fanfictie. Ik houd van onbekende personen. Al zou ik het voor de BDSM voor de grap wel lezen, aangezien ik zelf een deel van de lifestyle leef en er erg in geïnteresseerd ben. Er zijn namelijk maar weinig verhalen hier op Q die èchte BDSM bevatten. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C18 schreef:


    Maybe this one :]


    Is ook nog steeds fanfictie ... Oh gosh, dit gaat nog een langdurig en moeilijk proces worden. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jij zoekt veel te moeilijke dingen (no_chears)


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik wil echt geen fanfictie. Ik houd van onbekende personen. Al zou ik het voor de BDSM voor de grap wel lezen, aangezien ik zelf een deel van de lifestyle leef en er erg in geïnteresseerd ben. Er zijn namelijk maar weinig verhalen hier op Q die èchte BDSM bevatten. :')

    Je kan ook bij deel 2 beginnen, dat is geen fanfictie (: ToverRijst. Ik zou gewoon eens een kijkje nemen op der profiel haha (:


    Forever.

    Genius schreef:
    Jij zoekt veel te moeilijke dingen (no_chears)


    Ik ben gewoon kieskeurig. I want quality. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Boeee... Ik schrijf op hoog niveau engels en ben pas bij 7000 woorden. Wel fantasy en onbekende personen, en een beetje duister met humor erin, geloof ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Boeee... Ik schrijf op hoog niveau engels en ben pas bij 7000 woorden. Wel fantasy en onbekende personen, en een beetje duister met humor erin, geloof ik.


    Engels is prima hoor. :]
    Fantasy ook ... Ik blijf hoop houden dat hier op Q ook een verhaal is als House of the Moon :9~
    Link, au.u.b?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb er wel eentje:)
    Nogal veel fantasy ;)
    http://www.quizlet.nl/stories/65242/when-vampires-rule-the-world/

    Vampiers, veranderaars, heksen, weerwolven ;)


    Love your life

    stephen king


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Between Saints and Sinners van Loveless is kinda dark. In elk geval wel met zat hoofdstukken :')
    Die story is al wel afgelopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Engels is prima hoor. :]
    Fantasy ook ... Ik blijf hoop houden dat hier op Q ook een verhaal is als House of the Moon :9~
    Link, au.u.b?




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather then a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather then a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he had to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    De link

    Kleine kanttekeningetjes:
    -het verhaal is volledig in het Engels
    -Het is een Fantasy verhaal met onbekende personen
    -ik ben nog niet zo heel ver (9000 woorden geloof ik) en het updaten gaat niet zo heel snel (1000 woorden per 1-2 weken) dus je moet het niet lezen als je verhalen in 1 ruk uit wil lezen :P

    Mocht je het lezen: feedback wordt gewaardeerd :Y)
    Vooral omdat dit mijn eerste en voorlopig enige verhaal is, en ik dus niet zo heel veel van schrijven afweet xD


    quidquid excusatio prandium pro