• Sam schrijft niet snel genoeg, dus heb ik meer verhalen nodig om m'n tijd vol te krijgen :')

    Ik zoek duistere (fantasy bij hele grote voorkeur) stories. Geen fanfiction, het liefst al af of anders ver gevorderd, niet al te korte stukken en een hoog niveau van ABN (ik blijf het gewoon zo noemen).

    Shoot me with what you got. (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 11:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is nog niet zo heel ver, maar het is wel een duister verhaal:



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil