• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    Erg man.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Obliviatum schreef:
    (...)
    maak er dan niet zo veel (cat)
    je had me iets beloofd, weet je nog
    het bewijst staat nog steeds in mijn gb

    Stel je niet zo aan. Dat meisje heeft ook gewoon de vrijheid topics te maken, en ze maakt er al minder.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Colibre schreef:
    Er zijn ergere dingen, hoor. Zoals een man die zijn vrouw vermoord in de huwelijksnacht en haar dan batst als ze dood aan het bloeden is. (cat)


    En zoiets kwam ook al een keer in het liedje van lange frans en baas-b - zinloos.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Colibre schreef:
    Er zijn ergere dingen, hoor. Zoals een man die zijn vrouw vermoord in de huwelijksnacht en haar dan batst als ze dood aan het bloeden is. (cat)


    Firm believer of all that is magic

    K zal dalijk eens kijkn :3


    =

    Er gaan om de drie seconden kindjes dood in Afrika.
    Helemaal alleen & van de honger. Maar daar huilt niemand om.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 20:05 ]


    Here & Now

    Sorry hoor mensen, alleen omdat zij dit aanmaakt moeten jullie zo reageren? Je kunt niet zeggen dat dit zo'n topic is als waar jullie normaal kritiek op hebben, dus dit slaat echt nergens op.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Obliviatum schreef:
    (...)
    maak er dan niet zo veel (cat)
    je had me iets beloofd, weet je nog
    het bewijst staat nog steeds in mijn gb

    Ze maakt er toch al minder? Het is toch niet zo dat ze nu nooit meer een topic mag aanmaken?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    iPotter schreef:
    Sorry hoor mensen, alleen omdat zij dit aanmaakt moeten jullie zo reageren? Je kunt niet zeggen dat dit zo'n topic is als waar jullie normaal kritiek op hebben, dus dit slaat echt nergens op.

    Ik heb geen kritiek op haar en zou zo gereageerd hebben bij iedereen.
    Jij maakt wel een hele overhaaste generalisatie.


    Here & Now

    Joachim schreef:
    (...)
    Ik heb geen kritiek op haar en zou zo gereageerd hebben bij iedereen.
    Jij maakt wel een hele overhaaste generalisatie.

    Ik had het eigenlijk niet eens over jou.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik had het eigenlijk niet eens over jou.

    Niet eens? Maar je zei het in het algemeen. Dan zul je toch wat specifieker moeten zijn in de toekomst.


    Here & Now

    Joachim schreef:
    (...)
    Niet eens? Maar je zei het in het algemeen. Dan zul je toch wat specifieker moeten zijn in de toekomst.

    Ik had jouw reactie gewoon nog niet gezien. Maar als je wilt dat ik daar ook commentaar op heb...? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Joachim schreef:
    Er gaan om de drie seconden kindjes dood in Afrika.
    Helemaal alleen & van de honger. Maar daar huilt niemand om.


    Ik wel D:
    Ik heb alleen niet genoeg tranen om de hele dag door te huilen :/


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Mijn oude mentrix heeft kanker en ze gaat dood. Ik vind het heel erg, maar ik haatte haar uit de grond van mijn hart dus zou het hypocriet zijn als ik haar ineens wél zou mogen. Ik leef enorm met haar en haar familie mee en wens haar erg veel sterkte.

    OT: ik vind het ook bruut Ö...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dus.. omdat het op huwelijks nacht is gebeurd is het gelijk een stuk erger?
    -heb geen zin in kijken-
    Mja, er gebeuren zo veel moorden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you