• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    Serieus mensen reageer gewoon normaal en bekijk dat filmpje of gewoon niet. (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Serieus mensen reageer gewoon normaal en bekijk dat filmpje of gewoon niet. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    'Er gebeuren zoveel moorden. Wat maakt 't nog uit, right? Er zijn wel ergere dingen.'
    Come on kids. Act normal.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 20:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, wat erg...
    Echt ziek van die schutter, wat een zielige idioot.


    Where there is a sea there are pirates...

    Joachim schreef:
    Er gaan om de drie seconden kindjes dood in Afrika.
    Helemaal alleen & van de honger. Maar daar huilt niemand om.

    Jezus, moest dat nu echt?
    Wil je daarmee zeggen dat die man minder belangrijk was dan die kindjes? "Oké, hij mag dood, waarom zou je daar om huilen? Er zijn kindjes in Afrika die doodgaan!"
    Zo praat je niet over doden. Iedere dode verdient respect, ongeacht zijn afkomst.
    Jezus, serieus!


    Where there is a sea there are pirates...

    der was zeker iemand jaloers.
    Maar wel lullig ja, dat lijkt me behoorlijk balen. Arme vrouw ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Joachim schreef:
    (...)
    Niet eens? Maar je zei het in het algemeen. Dan zul je toch wat specifieker moeten zijn in de toekomst.

    Oké, en dit dan? Moet ze alle namen gaan opzoeken en kopiëren en in haar reactie plakken zodat ze niet op je tenen trapt? Je zou het niet te persoonlijk moeten leren opnemen in plaats van haar te leren generaliseren. -.-
    Als ik zeg: "mensen, doe is rustig".
    Dan bedoel ik mensen die niet rustig zijn. En als je er niet bij hoort dan weet jij dat ook wel, moet je niet per se op gaan reageren. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    omijngod ik moet huilen van het filmpje


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Captain schreef:
    (...)
    Oké, en dit dan? Moet ze alle namen gaan opzoeken en kopiëren en in haar reactie plakken zodat ze niet op je tenen trapt? Je zou het niet te persoonlijk moeten leren opnemen in plaats van haar te leren generaliseren. -.-
    Als ik zeg: "mensen, doe is rustig".
    Dan bedoel ik mensen die niet rustig zijn. En als je er niet bij hoort dan weet jij dat ook wel, moet je niet per se op gaan reageren. :s

    Zo goed gezegd! In je beide reacties, trouwens. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Zo goed gezegd! In je beide reacties, trouwens. (:

    Ik vind het niet leuk om te zeggen ofzo, maar dit leek me best onredelijk t.o.v. jou en mensen die hier wel door geraakt zijn.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben zó dol op dramatische ironie :'3.
    Niet dat ik het leuk vind dat ze dood is, maar bij een film of een boek had ik me doodgelachen vanwege de ironie :'D.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Captain schreef:
    (...)
    Jezus, moest dat nu echt?
    Wil je daarmee zeggen dat die man minder belangrijk was dan die kindjes? "Oké, hij mag dood, waarom zou je daar om huilen? Er zijn kindjes in Afrika die doodgaan!"
    Zo praat je niet over doden. Iedere dode verdient respect, ongeacht zijn afkomst.
    Jezus, serieus!

    Allemaal waar, maar waarom mag zij dan niet zeggen dat er elke dag honderde mensen sterven zonder dat iemand daar ook maar aan denkt, en moeten we dit wel allemaal zo zielig vinden? Geef me een goede reden. Het is heel erg maar het gebeurt dagelijks, dus waarom hier wel een topic over maken en dit wel zielig vinden en al die andere niet.
    Dar is niet normaal!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sommige mensen hier zijn echt bitches.
    Hoe hard zou je lachen als het jóu zou overkomen? Get a heart and get fucking real.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Storytime schreef:
    (...)
    Allemaal waar, maar waarom mag zij dan niet zeggen dat er elke dag honderde mensen sterven zonder dat iemand daar ook maar aan denkt, en moeten we dit wel allemaal zo zielig vinden? Geef me een goede reden. Het is heel erg maar het gebeurt dagelijks, dus waarom hier wel een topic over maken en dit wel zielig vinden en al die andere niet.
    Dar is niet normaal!

    Maar wie zegt dat wij niet meeleven met al die andere mensen die doodgaan of het slecht hebben? Toevallig omdat er over dit sterfgeval een topic is gemaakt wordt er hier op gereageerd en het lijkt me dat de meeste mensen het net zo erg vinden van alle andere mensen die op een ongelukkige manier tot hun einde komen...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 21:14 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Storytime schreef:
    (...)
    Allemaal waar, maar waarom mag zij dan niet zeggen dat er elke dag honderde mensen sterven zonder dat iemand daar ook maar aan denkt, en moeten we dit wel allemaal zo zielig vinden? Geef me een goede reden. Het is heel erg maar het gebeurt dagelijks, dus waarom hier wel een topic over maken en dit wel zielig vinden en al die andere niet.
    Dar is niet normaal!

    Niemand zegt dat je dat andere niet zielig moet vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.