• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    Pachelbel schreef:
    (...)
    Maar wie zegt dat wij niet meeleven met al die andere mensen die doodgaan of het slecht hebben? Toevallig omdat er over ddt sterfgeval een topic is gemaakt wordt er hier op gereageerd en het lijkt me dat de meeste mensen het net zo erg vinden van alle andere mensen die op een ongelukkige manier tot hun einde komen...

    Mijn punt is, waarom word hier wel een topic over gemaakt en over al die andere (naamloze) niet? Juist omdat niemand het erg vind, niet echt. Ja nu ik het zeg, zeg iedereen dat is ook erg, maar als je ze morgen er naar vraagt zijn ze het weer vergeten. Mensen boeit het niet. Zo is de mens nu eenmaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Do not pity the dead. Pity the living.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh en 'in Afrika gaan ook kindjes dood' is zó onorigineel. 2008 belde, ze willen hun cliché terug.
    En já het is erger omdat het een huwelijksnacht is, natúúrlijk is dat het. Omdat dat één van de mooiste nachten van je leven hoort te zijn mét je bruid(egom). Het liefst levend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh, seriously, bijna iedereen reageert hier zo kut op omdat Hale de topicmaakster is. Hou je dan met iets anders bezig, ik krijg echt het schijt van die mensen hier. Als iemand anders dit topic had aangemaakt, hadden jullie sowieso totaal anders gereageerd --' get a life

    Ameera schreef:
    Oh, seriously, bijna iedereen reageert hier zo kut op omdat Hale de topicmaakster is. Hou je dan met iets anders bezig, ik krijg echt het schijt van die mensen hier. Als iemand anders dit topic had aangemaakt, hadden jullie sowieso totaal anders gereageerd --' get a life

    Dat slaat nergens op, ik kijk nooit wie een topic maak en ik reageer op ieders topic het zelfde. Zoals de meeste.
    Man je kan ook nooit eens je mening geven zonder gezeik te krijgen he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat slaat nergens op, ik kijk nooit wie een topic maak en ik reageer op ieders topic het zelfde. Zoals de meeste.
    Man je kan ook nooit eens je mening geven zonder gezeik te krijgen he.

    Daarom dat ik ook zei "bijna iedereen" en niet iedereen (:

    DarkSavior schreef:



    -out-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Waarom reageert iedereen altijd ZO lullig op haar topics? Doe even normaal, dank u. Quizlet hoort voor iedereen leuk te zijn --'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hale heeft alle recht om hier een topic over te maken, ze kan er niks aan doen dat ze niet toevallig een topic heeft gemaakt over al die andere miljoenen doden.
    'Djeez, dàt is pas respectloos van haar! Hale? Waarom heb je niks gezegd over de kindjes in Afrika? Wat ben je toch harteloos! Ik ben érg teleurgesteld in jou! Vanaf nu moet iedereen die een topic aanmaalt die kindjes erin vermelden!'


    Where there is a sea there are pirates...

    O, bah! Wat een vies verhaal


    I love you Tim

    Oh, hier heb ik over gehoord ja. :'D En ik ken ook een verhaal dat een meisje trouwt met een man en na het wippen ervandoor gaat. And I was like; 'Daamn. That sucks.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zo respectloos is deze wereld nou.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Captain schreef:
    Hale heeft alle recht om hier een topic over te maken, ze kan er niks aan doen dat ze niet toevallig een topic heeft gemaakt over al die andere miljoenen doden.
    'Djeez, dàt is pas respectloos van haar! Hale? Waarom heb je niks gezegd over de kindjes in Afrika? Wat ben je toch harteloos! Ik ben érg teleurgesteld in jou! Vanaf nu moet iedereen die een topic aanmaakt die kindjes erin vermelden!'


    I can't even think straight.

    Door wie is hij vermoord?


    =

    xRidiculus schreef:
    Door wie is hij vermoord?


    Dat weten ze dus nog steeds niet.