• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    Voiceless schreef:
    Waarom reageert iedereen altijd ZO lullig op haar topics? Doe even normaal, dank u. Quizlet hoort voor iedereen leuk te zijn --'


    Ameera schreef:
    Oh, seriously, bijna iedereen reageert hier zo kut op omdat Hale de topicmaakster is. Hou je dan met iets anders bezig, ik krijg echt het schijt van die mensen hier. Als iemand anders dit topic had aangemaakt, hadden jullie sowieso totaal anders gereageerd --' get a life


    Ik ben het helemaal eens met deze 2 mensen.
    @ Hale's verhaal:
    Dat is echt heftig, maar de wereld zit gewoon raar in elkaar. Wat ik ook zo raar vindt zijn die landen waarbij vrouwen niet eens naar een andere man mogen kijken, omdat dat onbeleefd is of zo.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:09 ]


    26 - 02 - '16

    Voiceless schreef:
    Waarom reageert iedereen altijd ZO lullig op haar topics? Doe even normaal, dank u. Quizlet hoort voor iedereen leuk te zijn --'



    Uhm... Is dat zo of zie ik steeds maar iets over het hoofd? xd


    =

    Nou mensen, ik word er verdrietig van als ik deze reacties lees.
    Ik vind dit erg vervelende en respectloze reacties. Het is vroeger al gezegd, maar nogmaals; je hoeft niet te reageren.
    Toon alsjeblieft eens een beetje respect voor de interesses van een ander, in dit geval Hale.

    Verder vind ik het wel heel erg opvallend dat Hale telkens de dupe is van zulke reacties op haar topic. Je kan nu misschien zeggen dat zij het over zichzelf afroept, maar.. Nou en? Stadaar boven en reageer gewoon normaal. Ik vind dit echt niet kunnen.

    Edit; ik heb het niet over alle reacties. Normale, on-topic, posts en posts van mensen die opkomen voor Hale, zijn natuurlijk gewoon goed ^^
    Alleen die laatste groep reacties zouden niet nodig moeten zijn..

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:10 ]

    Krullie schreef:
    Nou mensen, ik word er verdrietig van als ik deze reacties lees.
    Ik vind dit erg vervelende en respectloze reacties. Het is vroeger al gezegd, maar nogmaals; je hoeft niet te reageren.
    Toon alsjeblieft eens een beetje respect voor de interesses van een ander, in dit geval Hale.

    Verder vind ik het wel heel erg opvallend dat Hale telkens de dupe is van zulke reacties op haar topic. Je kan nu misschien zeggen dat zij het over zichzelf afroept, maar.. Nou en? Stadaar boven en reageer gewoon normaal. Ik vind dit echt niet kunnen.


    Helemaal mee eens.


    26 - 02 - '16

    Nogal flauw dat iedereen negatief reageert in de zin van "I don't give a fuck" puur en alleen omdat het Hale is. Ja duh, tuurlijk worden er "elke dag mensen vermoord", maarja, dan kan je ieder topic wel bestempelen met "I don't give a fuck."

    Ik ben het lang niet altijd eens met Hale, maar dit soort reacties vind ik gewoon sneu.


    ars moriendi

    Als ik dit topic had geopend kwamen er wél serieuze reacties. Weet je, het is gewoon sneu dat iedereen gelijk zo reageerd als ze een keer een topic maakt. Je hoeft het niet altijd met haar eens te zijn, maar je hoeft niet gelijk ruzie te maken en al helemaal niet zonder reden. Kijk voortaan eerst naar jezelf voordat je een ander afkraakt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kuyt schreef:
    Nogal flauw dat iedereen negatief reageert in de zin van "I don't give a fuck" puur en alleen omdat het Hale is. Ja duh, tuurlijk worden er "elke dag mensen vermoord", maarja, dan kan je ieder topic wel bestempelen met "I don't give a fuck."

    Ik ben het lang niet altijd eens met Hale, maar dit soort reacties vind ik gewoon sneu.

    Lieve schat, het boeit me echt niet dat iemand streft in zijn/haar huwelijksnacht. Daar laat ik mijn mening over heel helemaal buiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lieve schat, het boeit me echt niet dat iemand streft in zijn/haar huwelijksnacht. Daar laat ik mijn mening over heel helemaal buiten.

    Met alle respect van de wereld want ik ken je niet persoonlijk, maar die topics over jou en je vriendinnetje heb ik ook wel gezien onderhand. Maar als men daar dan wat over zegt, mag het ineens niet.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lieve schat, het boeit me echt niet dat iemand streft in zijn/haar huwelijksnacht. Daar laat ik mijn mening over heel helemaal buiten.

    Oh please, die reactie van jou was echt gewoon respectloos. Als het je niks boeit reageer dan niet, niemand heeft wat aan die leuke plaatjes van je :W


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lieve schat, het boeit me echt niet dat iemand streft in zijn/haar huwelijksnacht. Daar laat ik mijn mening over heel helemaal buiten.

    Besef je hoe vreselijk dat klinkt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik voel een digitale burgeroorlog opkomen.
    *Zwijgt.*


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lieve schat, het boeit me echt niet dat iemand streft in zijn/haar huwelijksnacht. Daar laat ik mijn mening over heel helemaal buiten.

    Met alle respect hoor Mitchell, maar zulke dingen zeg je gewoon niet.
    Spotten met de dood is niet echt acceptabel vind ik, en vooral niet met mensen die zich persoonlijk betrokken voelen.
    Daar krijg je alleen maar geruzie van.


    Where there is a sea there are pirates...

    iPotter schreef:
    (...)
    Besef je hoe vreselijk dat klinkt?

    En besef jij je dat er zoveel mensen jankten om de dood van die kerel van Apple, maar niemand om de stervende kinderen in Afrika. Die dood gaan van de honger of door ziektes.
    Ik zeg mijn mening except it or leave it :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En besef jij je dat er zoveel mensen jankten om de dood van die kerel van Apple, maar niemand om de stervende kinderen in Afrika. Die dood gaan van de honger of door ziektes.
    Ik zeg mijn mening except it or leave it :W


    Dat klinkt nog vreselijker :O


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En besef jij je dat er zoveel mensen jankten om de dood van die kerel van Apple, maar niemand om de stervende kinderen in Afrika. Die dood gaan van de honger of door ziektes.
    Ik zeg mijn mening except it or leave it :W

    Er gaan elk jaar miljarden euros naar ontwikkelingslanden en "arme kinderen in Afrika", dus waar de fak heb je het over. -__- Dat is echt zo cliché. Alsof die stervende kinderen in Afrika al het andere relativeren. Zo van: "oh, we mogen niet treuren om de dood van een Apple-producent omdat het toch nog lang niet zo belangrijk is als de kinderen in Afrika." Daar komt het dus op neer?


    ars moriendi