• http://www.eo.nl/archief/tv/tzaljemaargebeuren/aflevering-detail/aflevering/vermoord-in-huwelijksnacht/

    Ik heb dit zojuist gekeken en ik zit met tranen in mijn ogen...

    Te heftig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:17 ]

    Sorry dat ik straight to the point ben. Maar dat is gewoon de waarheid, dus waarom zou ik me druk maken om zoiets kleins als er zoveel ergere dingen gebeuren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik wil het niet kijken denk ik..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sorry hoor, maar bekijk dit eens vanuit een ander oogpunt. Steve Jobs was iemand die technologie op een hoger niveau kreeg. Voor ons leven nu is dat iets heel belangrijks, we leven nu op die technologie.
    Ik vind ook niet dat je een onderscheid moet maken tussen mensen die doodgaan. Steve Jobs was een grote aanwinst voor de wereld, maar niemand zegt dat zijn leven meer waard was dan dat van die kinderen. Alle levens zijn evenveel waard, maar sommige levens hebben gewoon meer invloed gehad op de wereld.
    Dat kan je echt niet ontkennen. Je kan niet gaan zeggen; Steve Jobs was minder belangrijk dan die kinderen, want dat was die niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En besef jij je dat er zoveel mensen jankten om de dood van die kerel van Apple, maar niemand om de stervende kinderen in Afrika. Die dood gaan van de honger of door ziektes.
    Ik zeg mijn mening except it or leave it :W

    Dat niemand aan die kinderen in Afrika denkt is sterk uitgedrukt. En als jij dat zo erg vind, maak er dan een topic over aan? Ik zelf heb geen traan gelaten om "die kerel van Apple" en ik zeg ook niet dat dat erger is dan andere gebeurtenissen in de wereld, alleen dat je soms je mening beter voor jezelf kunt houden. Uit respect.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Er gaan elk jaar miljarden euros naar ontwikkelingslanden en "arme kinderen in Afrika", dus waar de fak heb je het over. -__- Dat is echt zo cliché. Alsof die stervende kinderen in Afrika al het andere relativeren. Zo van: "oh, we mogen niet treuren om de dood van een Apple-producent omdat het toch nog lang niet zo belangrijk is als de kinderen in Afrika." Daar komt het dus op neer?

    Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen zoals het is. Ik denk dat je je eerder wat aantrekt van de dood van een beroemdheid dan van duizende kinderen. En ja we sturen geld en wat dan ook, maar dat lost het niet zo 1-2-3 op hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En besef jij je dat er zoveel mensen jankten om de dood van die kerel van Apple, maar niemand om de stervende kinderen in Afrika. Die dood gaan van de honger of door ziektes.
    Ik zeg mijn mening except it or leave it :W


    -Voelt drang om iets gemeens te reageren-
    Moet.. Weerstaan D:


    i put the fun in funeral

    DarkSavior schreef:
    Sorry dat ik straight to the point ben. Maar dat is gewoon de waarheid, dus waarom zou ik me druk maken om zoiets kleins als er zoveel ergere dingen gebeuren.

    Iemand die vermoord wordt is net zo erg als kinderen die dood gaan van de honger. Ze verdienen het beide niet. Je moet niet dingen met elkaar vergelijken want dat kan niet :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Iemand die vermoord wordt is net zo erg als kinderen die dood gaan van de honger. Ze verdienen het beide niet. Je moet niet dingen met elkaar vergelijken want dat kan niet :W


    -Win-


    26 - 02 - '16

    Dat lost niet 1 2 3 op omdat dat geld niet helpt!
    Je moet geen geld sturen, dat is onbetrouwbaar! Je moet die mensen helpen met hun levens! Met hun levensomstandigheden, milieu, voeding, onderwijs!
    Niet met geld! Hoelang sturen wij dat geld al? Helpt het? Nee.
    Dat is onze schuld. Een land klimt niet zomaar op, wij houden hun tegen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hey mensen, het is mijn mening. Ik hoef die niet te verdedigen. Als jullie het er niet mee eens zijn, mij best. I don't care, not even a little bit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Captain schreef:
    Sorry hoor, maar bekijk dit eens vanuit een ander oogpunt. Steve Jobs was iemand die technologie op een hoger niveau kreeg. Voor ons leven nu is dat iets heel belangrijks, we leven nu op die technologie.
    Ik vind ook niet dat je een onderscheid moet maken tussen mensen die doodgaan. Steve Jobs was een grote aanwinst voor de wereld, maar niemand zegt dat zijn leven meer waard was dan dat van die kinderen. Alle levens zijn evenveel waard, maar sommige levens hebben gewoon meer invloed gehad op de wereld.
    Dat kan je echt niet ontkennen. Je kan niet gaan zeggen; Steve Jobs was minder belangrijk dan die kinderen, want dat was die niet.

    Inderdaad, er gaan geen "levens boven levens". Daarbij gaat er naar mijn weten meer dan genoeg aandacht uit naar kinderen uit ontwikkelingsgebieden. En ja, het is verschrikkelijk dat zij sterven, maar je moet niet gaan zeggen, wanneer een beroemd persoon sterft: "Boeiend, in Afrika gaan er zoveel dood". That makes no sense to me.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    Hey mensen, het is mijn mening. Ik hoef die niet te verdedigen. Als jullie het er niet mee eens zijn, mij best. I don't care, not even a little bit.

    Waar "care" jij je eigenlijk wel voor?


    ars moriendi

    Best als het je mening is. Maar je moet er anderen niet mee aanvallen en niet met anderen hun mening spotten.
    Zoals met dat leuke plaatje van je. Dat slaat gewoon nergens op.


    Where there is a sea there are pirates...

    Kuyt schreef:
    (...)
    Waar "care" jij je eigenlijk wel voor?

    De mensen om mij heen en die me wat betekenen. Daar care ik om, maar ook om de mensen op Q een topic aanmaken als ze zich klote voelen. Daar reageer ik ook ondersteunend op. En dat heb ik laatst nog gedaan by OneDirection. Dus ja, ik care wel om bepaalde mensen. En al helemaal om mijn vriendin.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 21:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    De mensen om mij heen en die me wat betekenen. Daar care ik om, maar ook om de mensen op Q een topic aanmaken als ze zich klote voelen. Daar reageer ik ook ondersteunend op. En dat heb ik laatst nog gedaan by OneDirection. Dus ja, ik care wel om bepaalde mensen.


    Maar als het erop aankomt laat je ze in de steek :W


    i put the fun in funeral