• Lees ff waar deze serie Overgaat!

    Het gaat Over Linda, Haar TwinZus,TWINBROER en Haar vriendinnen!,
    ze wonen in Nederland, Amsterdam en zijn Vet TH Fans.(BEHALVE HAAR TWINBROER HEA) Linda Geilt op Bill, Haar Twinsis Op Gustav, Haar TwinSis BF op Georg en Linda's BF Op Tom
    de Ouders van de meiden Verzinnen een Verassing voor de meisjes.
    ze blindDoeken de meiden en doen het pas af waneer ze er zijn, dan zijn ze in de Show van PAUL DE LEEUW!
    Hun Ouders hadden regeld dat de Meiden een Meet en Greet kregen met TH en dat ze in de show ook optraden!
    Vanaf dat Moment dat ze TH hebben Ontmoet hebben ze constant Contact met ze. ze zijn Goeie vrienden en spreken vaak af als het kan, Loop deze vriendschap uit tot Liefde of niet??

    Je raad het al, Ik heb dus ROLLEN nodig(yeah)

    ROLLEN:
    HOOFDROL/BILLGEILER;
    [SEXBOMBillx3]

    TWINSIS VAN HOOFDROL/GUSTAV GEILER;
    [BiLlPRinCeSs]

    BF VAN HOOFDPERSOON/TOMGEILER;
    [XtomXfemX]

    BF VAN TWINSIS/GEORGGEILER;
    [PrincesScene]

    VRIENDIN VAN TWINBROER VAN HOOFDPERSOON;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Like;
    Dislike;
    Foto(scene/emo)
    Text;
    waarom moet ik jou deze rol geven;
    weet je nog een titel voor de quiz?;


    GOOD LUCK PEOPLE!

    EVERYBODY IS SEXX(H)



    Ice-cream Rockt more than you x3

    BF VAN TWINSIS/GEORGGEILER

    Naam; Silke

    Leeftijd; 16

    Karakter; lief, spontaan, soms koppig

    Like; TH, muziek, lollys, shoppen, friends

    Dislike; Juppels

    Foto(scene/emo): http://a.bebo.com/app-image/7174827922/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/06/24/85150358-♥♥Scene'_8.jpg

    Text; Haaaix, Ik ben dus Silke. 16 jaartjes geleden ben ik op de wereld gezet samen met mijn tweeling zuske. Mijn ouders ben ik daar heel dankbaar voor want mijn zusje is mijn beste vriendin. Ik hou ontzettend veel van muziek en van mij zusjes en vriendinnen. Ik ben verslaafd aan Tokio Hotel! shoppen en lolly's. Als je 1 iets over mijn BF of zusje durft te zeggen dat slecht is krijg je lekker met mijn vuistjes te doen.. Voor de rest ben ik lief, spontaan soms wel koppig, en snel jaloers. En als je vraagt wie de HOTSTE jongen van allemaal is: Georg!!!

    waarom moet ik jou deze rol geven; Omdat je dan de liefste schat van de hele wereld bent en omdat je quiz super gaat worde

    weet je nog een titel voor de quiz?; euhh... nie direct nee

    laat we iets weten bitte

    xxx

    BF VAN HOOFDPERSOON/TOMGEILER;
    Naam;Weet je al. begint met de R. ga maar raden(A)xD.

    Leeftijd;15 jaartjes

    Karakter;lief,betrouwbaar,behulpzaak,snel chaggie.

    Like;computeren,muziek luisteren,TH,mijn tv. mijn guitar hero on tour voor DS(vandaag gekocht dus verslaafd aan),Tekenen,Schrijven

    Dislike;mensen die denken dat ze alles zijn. dingen die sloom gaan, pijn

    Foto(scene/emo)http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/tiara-emo-hair.jpg

    Text;Hallo. ik ben R en ben 15 jaartjes jong. Ik ben toen op de wereld gezet door mijn ouders. ik was daar nooit blij mee. tot ik mijn BF ontmoete. ik ben zo blij me haar. als ik haar niet had was ik nu misschien niet meer op de wereld. Mijn hobby;s zijn computeren,tekenen,schrijven en niem maar op. Muziek daar hou ik mega veel van. Vooral van Tokio Hotel. de leukste vind ik Tom kaulitz. Mijn droom is om met hem gelukkig te worden,

    waarom moet ik jou deze rol geven;Omdat ik jou quizen super vind en ik het super vind om in jou serie's te spelen!! je met een sgat!!

    weet je nog een titel voor de quiz?;ik ben daar nooit goed in. spijt me.



    Naam;femke

    Leeftijd; 17

    Karakter; BITCCH

    Like;friends, uitgaan, jongens versieren

    Dislike; huppels , sukkeltjes,domme grappamakers

    Foto(scene/emo) k zeg u welke xD

    Text;

    haay mijn naampjuh is femke ,17 jaartjes jong , GROTE PEST aan huppels xD
    my friends en me rock the world mensen onthou da xD iemand dienmn friends pijn doet doe ik pijn 20x harder xD
    tokio hotel gek DxDxD JHAA DUHU XDxD
    voral van tommmmmmm xDxD °kwijl kwijl xDxD °

    waarom moet ik jou deze rol geven;omda ik je sista ben en ik ontsettend van je hou en je weet ook da ik da kei tof zou vinde eh xD

    weet je nog een titel voor de quiz?;neej sorry =(=(

    Ike will!!!!!!
    TWINSIS VAN HOOFDROL/GUSTAV GEILER

    Naam;
    Elle
    Leeftijd;
    even oud als hoofdrol!!
    Karakter;
    Lief,, Spontaan, Eigenwijs, Heeft zo haar Ego mometen.
    Like;
    Lolly's en Bubbelgum
    Dislike;
    Insecten, Clown, vogels
    Foto(scene/emo)
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Text;
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.

    waarom moet ik jou deze rol geven;
    OMdat het me eeen Heeel leuk verhaal lijkt,, en me het een eer zou wezen,, om er in te mogen spelen
    weet je nog een titel voor de quiz?;
    nee sorry, zodra ik er 1tje weet meld ik het


    Dunno ><

    Laat me alsjeblieft iets weten!


    Dunno ><

    Ik heb aangepast naar Georg ^^

    Danke Danke Danke,, dat ik een rol heb !! (L)


    Dunno ><

    Vriendin van Twinbroer^^

    Naam; Annelies

    Leeftijd; evenoud als twinbroer^^

    Karakter; Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, bitchy, gevoelig en betrouwbaar

    Like; Vrienden, muziek, Hello Kitty, concerten, Cd's, TV, chocolade

    Dislike; Arrogante en irritante mensen, spinnene, insecten en eogtrippers

    Foto(scene/emo); http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Text;
    Haaii smexii folks <3

    Ik ga mezelf hier ff voorstellen dus smoeltje dicht okay? Alright, here we go! Ik ben dus Annelies en ik leef al *KiesMaar* jaar lang op deze coole planeet. Samen met m'n lieve vriendje doe ik veel leuke dingen. Zijn zusje is ook wel leuk maar i mean, ze is té gefreakt van Tokio Hotel. Ik kan volgens veel mensen god zingen dus laat ik dat ook horen. Sorry, m'n ego stijgt weer naar m'n kop. Okay, voor de rest doe ik ook nog aan hiphop en streetdance. Maar smexii's, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!

    KiSsEz <3

    waarom moet ik jou deze rol geven; Omdat jij een smexii kiend bent en ik jouw broertje z'n vriendin wi zijn A)

    weet je nog een titel voor de quiz?; Solly niet echt ^^

    LIEF IK WIL DIE ROL >,<