• Hallo!
    Ik zoek een cover voor een nieuw verhaal van me!
    Het gaat over elfen en orcs (en nog een ander zelfverzonnen ras van fantasiewezens). Ze zijn in een oorlog, een grote oorlog, die al jaren aansleept. Wanneer een van de elfen verliefd wordt op een van het dat andere zelfverzonnen ras, is dat natuurlijk verboden.
    Wat zoek ik dus? Een cover die oorlog uitstraalt, er mag ook een zoenend koppeltje in verwerkt zijn, maar dan zonder dat het echt een duidelijke foto is. Ons zelfverzonnen ras is blauw, heeft een lange staart,... Dus een 'normaal' koppeltje kan moeilijk. Daarom snap ik het heel goed als het moeilijk is dat koppel erin te verwerken. Hopelijk kan iemand dan toch wat doen rond die oorlog,
    Zou het misschien mogelijk zijn om deze:


    en deze:


    te doen op een achtergrond als deze of deze
    De foto's moet niet exact zoals ik ze hier heb. Ik ben namelijk niet 100% tevreden over de foto's, dus als je zelf iets beter weet, dan mag dat natuurlijk! :)
    Jake Sully uit avatar is trouwens eigenlijk niet precies zoals ons ras eruit ziet, maar hij komt er het meest mee in de buurt. Daarom is het waarschijnlijk het best een foto van hem te kiezen :)
    Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen. Alvast bedankt! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga morgen iets voor je proberen!

    Thalin schreef:
    Ik ga morgen iets voor je proberen!

    Yeeey! Alvast bedankt! (flower)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    I'll give it a try. Wil je er ook nog een bepaalde tekst op?


    -

    Pumbaa schreef:
    I'll give it a try. Wil je er ook nog een bepaalde tekst op?

    Oh ja, natuurlijk! Vergeten zeggen!
    Ik zou graag de titel: 'blood, tears, feelings' erop hebben :)
    Zonder de aanhalingstekens dan ;)
    Alvast bedankt voor het willen proberen!!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:25 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ben echt benieuwd wat het wordt ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben druk bezig. Ik moet nu alleen eten dus ik maak 'm vanavond af! Ik heb wel een ander elf-meisje gebruikt, hope you don't mind!

    Thalin schreef:
    Ik ben druk bezig. Ik moet nu alleen eten dus ik maak 'm vanavond af! Ik heb wel een ander elf-meisje gebruikt, hope you don't mind!

    I don't mind!
    En goed hoor, eet smakelijk! Ben heel erg nieuwsgierig. :)


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Ik heb nu dit. Ik had een achtergrond met een maan gebruikt, alleen nu krijg ik die stomme maan niet weg... Ik kan het nog even proberen maar zoiets zal het uiteindelijk worden. Hoe vind je het (tot nu toe)?

    Thalin schreef:



    Ik heb nu dit. Ik had een achtergrond met een maan gebruikt, alleen nu krijg ik die stomme maan niet weg... Ik kan het nog even proberen maar zoiets zal het uiteindelijk worden. Hoe vind je het (tot nu toe)?

    Ziet er echt al super uit! Bedankt! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Om de maan eruit te krijgen moest hij overnieuw, dus hij is heel anders dan de vorige..maar de maan is weg (:
    Ik kan alles nog veranderen, dus zeg het maar als er iets is!

    Thalin schreef:



    Om de maan eruit te krijgen moest hij overnieuw, dus hij is heel anders dan de vorige..maar de maan is weg (:
    Ik kan alles nog veranderen, dus zeg het maar als er iets is!

    Wow, die is echt super!
    Ik vind hem perfect! :3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Wow, die is echt super!
    Ik vind hem perfect! :3


    Thanks! (:

    I'll give it a try tomorrow.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voìlatjes (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried