• Thankyou One direction.
    for making us happy.
    every time.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]


    Some things are changing too much.

    Nog 2 minuten wachten, en dan kan ik mijn username veranderen. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LINDSEY<3


    What's so bad about being different?

    hoi schatjes ik heb het op dit moment echt even gehad, ik zal wel even in nieuwe post vertellen, is best lang verhaal.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    hoi schatjes ik heb het op dit moment echt even gehad, ik zal wel even in nieuwe post vertellen, is best lang verhaal.

    D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Omgod, ik snap niks van die site --'
    typisch, maar dus welk nokiafilmpje? (a)


    i'm broken, do you hear me.

    hehehe, ik ga verder schrijven aan mijn Pretty Little Liars verhaal en dan moet ik nog mijn Zouis verhaal naar het Engels zetten voor op tumblr pfoe


    The soul needs autumn.

    Brainiac schreef:
    Nog 2 minuten wachten, en dan kan ik mijn username veranderen. :3


    in wat wil je hem veranderen?


    i'm broken, do you hear me.

    http://thatiswhatmakesyoubeautiful.tumblr.com/post/11401264141/nialljameshoranisbeautiful-carrotsandvibes

    ahaha omg dit moeten jullie horenxD
    NIALL SINGING PARTY IN THE USA!


    What's so bad about being different?

    VANAF NU BEN IK FIFTEEN, HAHA :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:32 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    in wat wil je hem veranderen?

    Fifteen, dus, haha. Het was een last-minute beslissing, het was moeilijk om te kiezen, ik had er zoveel potentiele. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
    voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$

    sorry voor het lul verhaal.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
    voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$

    sorry voor het lul verhaal.


    Over gym , dat gaat gewoon nergens over ;o
    Je moet gewoon je eigen leuke team kiezen.
    En school dat heb ik ook. ;s


    Danmarks Dynamite.

    Aawwhh Sanne.
    Het komt wll goed! Weeet ik zeker
    Ik had precies hetzelfde (- het voetbal.. en gym) vorig jaar. Ik kon mij nergens meer op focussen en mijn cijfers daalde echt erg... ik ben ook maar net aan over naar de vierde gegaan.. maar nu gaat het weer goed


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
    voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$

    sorry voor het lul verhaal.

    Aw, het zit gewoon allemaal wat tegen op het moment, I get the feeling, it sucks. Het komt allemaal wel weer goed, lieve Sanne, onthou dat. En als je iemand nodig hebt om mee te praten, zijn wij hier allemaal voor je. <3 (wedding)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    btw heeft er iemand al de code van die superfan dingens ?:Y)


    The soul needs autumn.