• Thankyou One direction.
    for making us happy.
    every time.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    Omgod, ik snap niks van die site --'
    typisch, maar dus welk nokiafilmpje? (a)


    pagina 4 staat ie geloof ik (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Over gym , dat gaat gewoon nergens over ;o
    Je moet gewoon je eigen leuke team kiezen.
    En school dat heb ik ook. ;s
    dat is het probleem ik MOET in dit team blijven van mijn vader - hij is onze leider - anders hebben ze te weinig spelers blabla, ik wil echt zo graag naar de dames, maar hij zegt ja bij dames 3 leer je niks bla bla, en ik moet nu elke week met mijn team + Dames 2 of 3 meetrainen, en elke zaterdag eerst een wedstrijd met mijn eigen team en met de dames en dan of dames 2 of 3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mag ik btw het nieuwe topic aanmaken? ja, ik ben vroeg


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    TUURLIJK kato!<3


    What's so bad about being different?

    Natuurlijk*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HOI!


    "POTATOOOOOE!"

    iHoran schreef:
    oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
    voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$

    sorry voor het lul verhaal.


    Oh lieve schat,
    het gaat allemaal goed komen, bij mij is het voorlopig ook zo op school. Net als jou ik kan me gewoon niet concentreren en ben altijd moe maar het komt goed hoor, het leven van een tiener, ups and downs. Maar dus het is geen lul verhaal, want je kan altijd het gene van op je lever aan ons kwijt
    we zijn er altijd voor jou lieve schat <3


    i'm broken, do you hear me.

    niallforever schreef:
    HOI!

    Hello (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    niallforever schreef:
    HOI!

    ALOHA *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    iHoran schreef:
    (...)dat is het probleem ik MOET in dit team blijven van mijn vader - hij is onze leider - anders hebben ze te weinig spelers blabla, ik wil echt zo graag naar de dames, maar hij zegt ja bij dames 3 leer je niks bla bla, en ik moet nu elke week met mijn team + Dames 2 of 3 meetrainen, en elke zaterdag eerst een wedstrijd met mijn eigen team en met de dames en dan of dames 2 of 3


    Oh dat vind ik echt rot,
    op de duur wordt het allemaal zo veel
    ik hoop dat je vader inziet dat je het liever bijde damens doet
    en je dan toch uiteindelijk laat kiezen, Het komt wel goed Sanne <3


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
    voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$

    sorry voor het lul verhaal.


    AWH LIEVERD(H)
    Het kom allemaal goed, je moet even met je pa gaan praten, en duidelijk zeggen dat je het echt niet meer leuk vind bij de B, en dat je er nu gewoon met tegenzin naartoe gaat -denkik?-
    En die mensen van de roostekamer weten wel dat jullie zijn geweest, dus ik denk wel dat dat ook goed komt (:

    En met school, dat wordt gewoon of keihard blokken, ik moet dat ook want met mij gaat het ook niet echt super. En dan ga je maar niet over.. so what. Dan heb je met mij examenjaar, en dan hebben we volgend jaar weer reisweek samen, blijven we op school en gaan we naar amsterdam enzo haha
    dat komt omdat ik liever hier ben dan aanmijn huiswerk zit

    POSITIEF BLIJVEN LIEVE SCHAT (H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    (...)dat is het probleem ik MOET in dit team blijven van mijn vader - hij is onze leider - anders hebben ze te weinig spelers blabla, ik wil echt zo graag naar de dames, maar hij zegt ja bij dames 3 leer je niks bla bla, en ik moet nu elke week met mijn team + Dames 2 of 3 meetrainen, en elke zaterdag eerst een wedstrijd met mijn eigen team en met de dames en dan of dames 2 of 3



    Dat is super kut !
    En dan nog 2 wedstrijden , is dat niet hartstikke vermoeiend ?


    Danmarks Dynamite.

    jullie zijn echt zo lief he serieus <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    MALIKZAYN schreef:
    btw heeft er iemand al de code van die superfan dingens ?:Y)


    cyberpunk bedoelje? of niet haha?
    ik snap daar dus de ballen niet van

    @Kato, van mij mag jij de nieuwe maken hoor haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga byeee. ik moet leren xd


    Danmarks Dynamite.