• Ik weet niet waar dit thuishoort dus ...

    Ja, ik mis mijn opa ongelofelijk hard & mijn overleden hond. Dat gemis overviel me opeens, echt heel opeens.
    Wie mis jij super hard?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mijn beste vriendin die is overleden aan kanker en mijn broer.


    We accept the love we think we deserve.

    DarkSavior schreef:
    Ik mis Nikki <3


    IK KRIJG NÓG EEN EURO! JIHOE ^_^
    Jongen, jij maakt mijn dag goed. Ik had een weddenschap met Fred dat je binnen vijf minuten een reactie over Nicki zou plaatsen en guess what? I won TWO TIMES! PHAHAH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Diggory schreef:
    Ik mis mijn oom. Het doet me gewoon píjn. En ik hoop telkens dat ik hem gewoon even kan zién. Maar helaas dat gaat niet meer :(

    Dat heb ik ook. Ik hoop altijd dat mijn opa gewoon op een dag lachend binnen stapt. Ik zou alles doen om hem gewoon nog eens te kunnen zien, gewoon nog eens een knuffel te kunnen geven ):

    Basecca schreef:
    (...)

    IK KRIJG NÓG EEN EURO! JIHOE ^_^
    Jongen, jij maakt mijn dag goed. Ik had een weddenschap met Fred dat je binnen vijf minuten een reactie over Nicki zou plaatsen en guess what? I won TWO TIMES! PHAHAH!



    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Basecca schreef:
    (...)

    IK KRIJG NÓG EEN EURO! JIHOE ^_^
    Jongen, jij maakt mijn dag goed. Ik had een weddenschap met Fred dat je binnen vijf minuten een reactie over Nicki zou plaatsen en guess what? I won TWO TIMES! PHAHAH!


    Even serieus, je spelt mijn naam nu expres fout he, hij staat daarboven gewoon goed, jezus, is het zo moeilijk om een naam te spellen voor je? Je spelt elke naam fout geloof ik, of heel toevallig alleen die van mij en Mitchell?


    Your make-up is terrible

    Ameera schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook. Ik hoop altijd dat mijn opa gewoon op een dag lachend binnen stapt. Ik zou alles doen om hem gewoon nog eens te kunnen zien, gewoon nog eens een knuffel te kunnen geven ):

    Ja idd! Mijn oom en ik hadden een hele speciale band. En ik mis die tijd van vroeger. Telkens als ik kleine kinderen zie achterop de fiets bij hun opa, doet me dat vreselijk pijn (huil)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Assassin schreef:
    (...)

    Even serieus, je spelt mijn naam nu expres fout he, hij staat daarboven gewoon goed, jezus, is het zo moeilijk om een naam te spellen voor je? Je spelt elke naam fout geloof ik, of heel toevallig alleen die van mij en Mitchell?


    Eerlijk gezegd heet mijn buurmeisje Nicki. Sorry, mevrouw. Ik zal het niet meer verkeerd spellen ^_^. Mohammed, nee, het is niet moeilijk, alleen wel verwarrend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Diggory schreef:
    (...)
    Ja idd! Mijn oom en ik hadden een hele speciale band. En ik mis die tijd van vroeger. Telkens als ik kleine kinderen zie achterop de fiets bij hun opa, doet me dat vreselijk pijn (huil)

    Ik snap je volledig. Of als je een opa zijn kleinkinderen ziet afhalen van school. Mijn opa deed dat vroeger bij ons ook & zulke dingen mis ik echt. Ik leek echt super hard op hem & ik had net zoals jij een heel speciale band met hem.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:35 ]

    Ameera schreef:
    (...)
    Ik snap je volledig. Of als je een opa zijn kleinkinderen ziet afhalen van school. Mijn opa deed dat vroeger bij ons ook & zulke dingen mis ik echt. Ik leek echt super hard op hem & ik had net zoals jij een heel speciale band met hem.

    Awhhh! Weet je wat mijn oom zei? Dat hij bij mij mezelf kon zijn. Toen ik dat hoorde moest ik toch wel even huilen ;O En ik moet er de hele tijd aan denken. Maar ik vóel gewoon dat hij bij mij is. Iedere dag. En ik heb ook over hem gedroomd, dat was heel mooi. Maar toen ik wakker werd, miste ik hem wel nóg erger.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    mijn ex vriend mis ik ook :(

    I miss a boy who doesnt exist anymore


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik mis de liefde die ik ooit voor mijn vriend voelde. En mijn beste vriend.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn oma, 2 nonkels dat overleden zijn.
    En gewoon... een bepaald persoon. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn oma... Gewoon denken aan de mooie herinneringen! Dat helpt altijd voor mij :)

    Ik mis gewoon vorig jaar heel erg, veel minder dingen aan me kop, minder gevoelens, minder shit gewoon. Ik mis dat gewoon, en niet echt een bepaald persoon maar een gevoel. En misschien stiekem heel ergens diep van binnen mijn vader.(A)