• Ik ben het zo zat!! Echt niemand wil myn serie maken,en als iemand ze maakt dan plaatsen ze geen ractie!! echt stom,dan dnek ik ook van als je geen reactie plaatst maak het dan gewoon niet!

    Dus wil iemand mijn quizlet maken? over Kim en haar onvoorspelbaare liefde en haar neef Gustav? ik ben er nog niet zo erg ver maar dat komt omdat niemand het maakt -.- PLEASSSSE!!!! IK WIL GRAAG DAT IEMAND MYN QUIZZEN DOET EN REACTIE PLAATST OF DIE GOED IS OF VERDER MOET OFZEU

    whaha okee, omdat ik zoooo aardig ben maak ik het, en plaats een reactie(L)
    xx


    You'd took my breath but I'll survive.

    whaha okee, omdat ik zoooo aardig ben maak ik het, en plaats een reactie(L)
    xx


    DANKJY <3

    had ik ook op mijn andere account:S
    waren telkens 8 die die quizzen maakten en er was er maar 1 die een reactie zette :S
    ik ben er ook mee gekapt!!

    had ik ook op mijn andere account:S
    waren telkens 8 die die quizzen maakten en er was er maar 1 die een reactie zette :S
    ik ben er ook mee gekapt!!


    Begrijpelijk,

    PLEASE MAAK EFFE

    Kej is goewhooer


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Da had ik ook, met mijn fairlytale with Bill verhaal.
    Later deden ze het wel, want ik werd boos n_n
    Nu doen ze het wel, maar dan heeel traag, na dat er 10 hem hebben gemaakt mag ik blij zijn dat er 3 mensen een reactie hebben geplaatst.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kej is goewhooer
    lijkt net of er staat: okee is goed hoer


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik zal em even gaan maken, alleen morgen.
    Klig vr de moment in ziekenhuis en moet het boeltje hier afsluiten . xS


    ' Yes, music is the new religion_

    kzal je een tip geven !
    maak veel reclamen . bv hiernaast zieje on-line leden well zeg hun datj een nieuwe quiz hebt .
    off zet hem in de spotlight dan word em echt veel gemaakt ! de mijne voor spotlight : 63 kee gemaakt als hij er niet meer instond 113 ke gemaakt . maaja het kost well 3 euroo's .