• Hee peepz,
    Ik ga beginnen aan een bundel stand-alones, met deze keer jou en 1D in de hoofdrol...

    Wat ik nodig heb:Naam hoofdpersoon:
    Welk lid van One Direction:
    Idee: ( Het liefst geen verzin jij maar wat, want dan gaat het waarschijnlijk langer duren dan dat je hier een onderwerp schrijft.)
    16+ of niet:
    Extra:

    De story waar de verhalen komen te staan, komt zo snel mogelijk online!
    Het kan even duren, want ik ben natuurlijk geen robot die tien stand-alones in één dag af heeft!!

    De verhalen worden in willekeurige volgorde geschreven, omdat ik bij het ene verhaal veel inspiratie heb en bij een duurt dat wat langer


    Hier komen de standalones te staan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:57 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Naam hoofdpersoon: Amy Murray
    Welk lid van One Direction: Liam Payne
    Idee: Het meisje snijd haar eigen naar dat Liam haar heeft gedumpt of iets met dat het meisje een dodelijke ziekte heeft
    16+ of niet: Wat je zelf fijner vind


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naam hoofdpersoon: Michèle Myth Mountgomery
    Welk lid van One Direction: Doens't matter :D
    Idee: Michèle leeft op een ranch samen met haar familie. Ze rijdt uitstekend te paard. One Direction neemt er hun nieuwe videoclip op. of zo.
    16+ of niet: nee (:


    And in that moment, we were infinite.

    Naam hoofdpersoon. Gabriella
    Welk lid van One Direction: Liam
    Idee: ( Het liefst geen verzin jij maar wat, want dan gaat het waarschijnlijk langer duren dan dat je hier een onderwerp schrijft.) Liam en Gabriella zijn heel goede vrienden, als ze door de dood van haar vader heel erg in de put zit, probeert hij met alle macht haar eruit te krijgen.
    16+ of niet: 16+
    Extra:Romantisch.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:34 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam hoofdpersoon: Dilara.
    Welk lid van One Direction: Zayn.
    Idee: Eerlijk gezegd weet ik écht niks. Misschien wat gebaseerd op een liedje? Doe maar wat, het maakt écht niets uit.
    16+ of niet: Wat het makkelijkste voor jou is. Ik vind 16+ wel leuk.
    Extra: Romantisch of Drama? Idk.


    We accept the love we think we deserve.

    Naam hoofdpersoon: Marell Olivia Jones
    Welk lid van One Direction: Zayn
    Idee: Marell wordt thuis mishandeld door haar ouders, waardoor ze op straat terecht komt. Dan komt Zayn haar tegen als een hoopje verdriet.
    16+ of niet: Mag
    Extra: Drama

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 17:30 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mag ik vanavond invullen? Ik ga nu eten..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Naam hoofdpersoon: Iris Amy Elizabeth
    Welk lid van One Direction: Niall Horan
    Idee: Niall en Iris kennen elkaar uit hun jeugd als ze elkaar weer tegenkomen worden ze beiden weer verliefd.
    16+ of niet: Nee
    Extra: Romantisch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:11 ]


    Firm believer of all that is magic

    Naam hoofdpersoon: Amore Rose Campbell
    Welk lid van One Direction: Harry Styles
    Idee: Amore is drugsverslaafd. Helemaal stoned doolt ze nachten rond op straat, tot ze op een nacht op de jongens met hun tourbus stuit. + Ze komt uit een rijke familie waar ze geen aandacht kreeg, wat de oorzaak is achter haar drugsgebruik.
    16+ of niet: mag.
    Extra: Ik hou van drama, als je dat er zou inkrijgen, anders moet je er niet op zoeken hoor. Gewoon als het kan.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 18:24 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Naam hoofdpersoon: Emily Rose Johnson
    Welk lid van One Direction: Harry Styles
    Idee: Harry doet mee aan X-Factor. Samen met Niall, Liam, Louis en Zayn komen ze iedere week weer een ronde verder. Emily is danseres bij X-Factor. Stiekem heeft ze een oogje op Harry, maar hij vindt haar toch maar een domme danseres. Of niet?
    16+ of niet: Mag.
    Extra: Er mag wel wat drama in.(:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:10 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Naam Hoofdpersoon: Charléne.
    Welk lid van One Direction: Zayn Malik.
    Idee: Charléne en Zayn zijn al heel lang beste vrienden. Zayn heeft al best veel vriendinnetjes gehad, maar Charléne had altijd een hekel aan zijn vriendinnen zonder een reden. Totdat ze erachter kwam dat ze eigenlijk verliefd op hem is. Ze wilt het hem wel vertellen, maar durft het niet omdat ze hun vriendschap niet wilt verpesten.
    Klik, misschien daarop baseren ofso?
    16+ of niet: Wat je fijner vindt schrijven!
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:30 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam hoofdpersoon: Bianca
    Welk lid van One Direction: Niall Horan of Liam Payne of Zayn Malik of kwartetje (nerd)
    Idee: uhm. stuk uit dagboek, terugblik dus. (kon niks anders bedenken)
    16+ of niet: mag, hoeft niet (:
    Extra: -

    Leef je uit (K)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Naam hoofdpersoon: Belie.
    Welk lid van One Direction: Harry Styles.
    Idee: I dunnoooo. Ehm, dat Harry en Belie al heel lang vrienden zijn fso? Of dat Harry - Belie ontmoet bij een signing?
    HAHAHA. Mijn ideeën zijn vaag, sorry. :')
    16+ of niet: Wat jy het beste schrijft!
    Extra: -


    I never finish anyth

    Naam hoofdpersoon: Alie
    Welk lid van One Direction: Louis
    Idee:Alie en Louis zijn al heel lang vrienden en nooit hebben ze het goed kunnen vinden. Ze staan wel altijd bij elkaar en dat is vanwege hun vrienden die bevriend zijn. Ze studeren beiden aan de kunstschool Alie ballet en Louis Zang en voor hun eindwerk moeten de twee samen werken. Terwijl Louis Alie een domme ballerina vind en zij hem een omhooggevallen zangertje.
    16+ of niet: neen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam hoofdpersoon: Violeta Fernandez
    Welk lid van One Direction: Zayn Malik
    Idee:Ze ontmoeten elkaar bij een feestje van hun ouders werk, ze worden al snel vrienden en krijgen een relatie.
    16+ of niet: Nee :'d
    Extra: Ze zingt ook, (ongeveer de stem als Alyssa Bernal) en speelt piano.


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Naam hoofdpersoon: Iris Smith
    Welk lid van One Direction: Harry Styles
    Idee: Iris is een van de gelukkige fans van One Direction die een dagje met 1D winnen. Samen met haar beste vriendin Violet naar de afgesproken plaats. Het nieuwe pretpark. Ze maken de belofte elke atractie in het park te bezoeken. Harry is al vanaf het begin geïntereseerd in Iris. Met z'n zevenen hebben ze enorm veel lol en gaan elke atractie af, tot ze bij een typische liefdesatractie aankomen.
    16+ of niet: Nee
    Extra: De jongens wonen samen in een appartement in Londen, een straat verderop woont Iris samen met Violet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel