• Ja, ik ben echt een trien wat betreft vriendjes.
    Ten eerste ben ik heel erg kieskeurig. Ik zal nóóit met een jongen iets gaan doen - qua echt iets 'samen' doen dan - die niet aan mijn eisen voldoet.
    Ten tweede zullen de jongens die door de eerste barrière komen stuiten op mijn volgende probleem: als ik iemand heb veroverd, is de lol bij mij ervan af en negeer ik de jongen in kwestie!
    En wat ik er ook tegen doe, ik blijf gewoon keihard en negeer alle smsjes en telefoontjes. En dan kun je wel zeggen; sms hem dan, maar ik kan het gewoon niet.
    En ten derde; ik heb last van bindingsangst.
    Kortom; ik zal nooit een vriendje hebben, omdat ik hem van tevoren al afwijs. O, en waar ik ECHT niet tegen kan?
    Koosnaampjes.
    Als een jongen dat gebruikt, ben ik zó weg.
    Maar tegelijkertijd zit ik wel te zwijmelen over jongens, en hoe leuk het zou zijn als ik met mijn grote liefde zou gaan trouwen.

    What to do? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb géén idee. Ik was ook zo, vroeger dan.
    En plots heb ik mijn huidige vriend leren kennen en ging alles vanzelf.
    Echt, vet raar :'D Misschien gaat het van jou ook op die manier?
    Ik weet het niet D:
    En vind je koosnaampjes als 'schat(je)' en 'lieverd' ook niet leuk dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meedoen aan the Bachelor?

    Nee, grapje. Kieskeurigheid opzich is helemaal niet erg. Betekent tenminste dat je niet voor het oprapen ligt. [:
    Je tweede probleem is wel wat lastiger, misschien proberen om toch de lol er in te houden? En eigenlijk weet ik ook niet echt een oplossing voor je bindingsangst. Dus, succes (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Damn, dit is zo herkenbaar!
    Oke mijn verhaal;
    Ik ontmoette een jongen, heel aardig zag er wel goed uit, niet helemaal zoals mijn eisen. Maar goed, ik had met hem afgesproken en was gezellig, nog een keer afgesproken. Toch liet ik hem niet helemaal toe (bindingsangst?) dus ik wou ook niet zoveel afspreken zoals hij wel wou. Hij belde me echt zo vaak en al zijn 10 oproepen gemist. Ja, zeer herkenbaar. Als ik ooit een serieus vriendje krijgt heb ik bijna medelijden met hem


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik haat koosnaampjes, vreselijk!


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh, dit is echt herkenbaar. Dit heb ik ook hoor. Echt irritant, maar raar genoeg heb ik wel een vriend? Haha. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ghehe als een jongen mij een vreselijk koosnaampje leer ik hem dat gelijk af ;d
    Dat werkt ;D They listen to me..
    & ik word zo beetje nooit verliefd op een jongen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, als je van jezelf weet dat je de jongen gaat negeren zodra je hem verovert hebt, moet je misschien van te voren bedenken dat je wél gaat reageren. En dat op het moment dat je merkt dat je niet terug smst, je tegen jezelf zegt; Ik moet nu wel reageren want dit is één punt waarop het steeds mis gaat.

    Misschien een idee? [:

    Ooohhhh Shawty, je speelt gewoon hard to get, nu snap ik het! (cool)

    OH, en what to do: Marry meeeee! *gooit ringen naar je*

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:44 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien ben je wel lesbisch? Dat is ook heel goed mogelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aha.
    Dat probleem ken ik wel. Of toch in mindere mate. :'D
    Maar, ik denk dat er ooit wel een gast komt waarmee het wél werkt. Iemand die voor je blijft vechten ofzo... Ooit kom je hém gewoon tegen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Basecca schreef:
    Misschien ben je wel lesbisch? Dat is ook heel goed mogelijk.

    Haha, dat is echt uitgesloten. :')
    Ik heb nog nooit wat voor een meisje gevoeld, ook niet een verliefdheid op een lerares. Ik ben altijd verliefd op jongens geweest, maar als ze te dicht bij me komen... Brr.
    Ik heb dat trouwens ook met gewone vriendinnen. Die laat ik ook niet té dichtbij komen, omdat ik al meerdere keren door vriendinnen in de steek ben gelaten, beroddeld en uitgemaakt voor ik weet niet wat.
    Ik ben gewoon iemand die heel veel muren om zich heen heeft getrokken, en ik heb geen idee hoe ik een jongen moet toelaten tot mijn 'fort', haha. :'D
    Dat klonk raar, maar als je het zo bekijkt is het wel zo.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach, jij hebt tenminste nog jongens in je buurt gehad 8) Ik ben forever alone.


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    Ooohhhh Shawty, je speelt gewoon hard to get, nu snap ik het! (cool)

    OH, en what to do: Marry meeeee! *gooit ringen naar je*

    Why? D:
    Ik hou niet van die vastigheid. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Winterfell schreef:
    Ach, jij hebt tenminste nog jongens in je buurt gehad 8) Ik ben forever alone.

    Zal ik je eens voorstellen aan een paar jongens? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Why? D:
    Ik hou niet van die vastigheid. O.O


    NEEE DUHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Dat weet ik ook wel, daarom het gooien met die ringen. Ik plaag je :P

    Door je grote probleem te negeren zal ik er doorheen breken! En dan gaan we sexen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro