• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan niks zien? Alleen een wit vlak ok

    dat vind ik echt zo f*cking kut voor jou! Wat een zielloze losers. Sterkte meid (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als ik het goed begrijp heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu. Maar lieverd, keep your head up! Alles komt weer in orde. Ja, dat zegt iedereen en het lijkt misschien alsof niemand je nog wil, alsof het nooit meer goed gaat komen, maar alles komt in orde. I promise.
    En als je eens wil praten, je kan altijd bij mij terecht (flower)

    Dat lijkt me serieus zwaar kut, als je behoefte hebt om erover te praten wil ik je graag een luisterend oor bieden (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Laat die losers. Hier op quilet zijn genoeg mensen die er wel voor je zijn.
    Je kan in elk geval altijd bij mij terecht, ook al ken ik je helemaal niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pemberley schreef:
    dat vind ik echt zo f*cking kut voor jou! Wat een zielloze losers. Sterkte meid (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heel veel sterkte,
    en als je behoefte hebt om te praten kan je ook bij mij terecht:)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik vind 't heel gemeen van die mensen dat ze je zo behandelen. Kop op, probeer te denken aan je zielsmaatje, Fred en die vriend die je wel hebt en al het mooie van het leven. Hoewel iedereen zo stom doet moet je proberen door te zetten, wie weet zullen ze je met rust laten en anders kom je vanzelf wel van school af met een mooi diploma om dan je leven door te zetten met de dingen die je wil doen waarin mensen je zullen waarderen. Want je bent 't zeker waard om er te zijn en er zullen heus mensen zijn die je vast geweldig vinden en bij je passen, misschien moet je alleen nog wachten tot je ze hebt gevonden. Overigens dat liedje is prachtig. In elk geval heel veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Je kan altijd met me praten.
    Ik ken je niet verder. Ik zei net al, ik weet alleen dat je Rebecca heet. En je lijkt me heel aardig. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Het is echt rot dat iedereen zo tegen je doet, maar bekijk het van de andere kant. Zij zijn het niet eens waard om met jou om te gaan als ze je zo behandelen.
    Sterkte meid, je kan me altijd een pb sturen.
    x

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 14:28 ]


    Winter is coming.

    Ik had dat vorig jaar, maar langzamerhand komt het goed al denk je dat dat nooit gaat gebeuren!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind het echt heel erg voor je.
    Ik maak op dit moment ook zoiets mee.
    Ik zit net een paar weken in de eerste klas en voel me daarom heel onzeker.
    Nu zit een jonge bij mij uit de klas steeds te zeggen dat ik een nerd ben en niet zo stoer moet don op hyves enzo.
    Ook noemt iedereen me steeds lelijk en daar kan ik echt niet tegen.
    Within Temptation is inderdaad dat soort muziek dat je dan een beetje oppept als je zo deprie bent. Evanescese werkt bij mij ook heel goed.
    heel veel succes verder. Je kunt bij mij altijd terecht


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Ik vind dat liedje mooi en ik kon dat liedje al.
    Maar ja, dat ga ik dus nu ook door. Alleen, ik heb dus wel een vriendengroepje, met gewoon oppervlakkige vrienden, maar ik heb echt idee dat ze me raar vinden en dat als ik hen nodig heb, dat ze er dan niet zijn voor me.
    En mijn beste vriendje, nou ja, wat het eerst was, die is nu gedegradeerd tot een gewone vriendin, om het maar zo te zeggen.
    De enigste vriendin, waar ik nu nog bij kan komen, is Sophie, en die zit in H4, en ik in V5. Dus.
    Maar ze zit wel bij ons op school, gelukkig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PurpleCandy schreef:
    Dat lijkt me serieus zwaar kut, als je behoefte hebt om erover te praten wil ik je graag een luisterend oor bieden (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben er echt voor je; mensen hebben mij ook gepest met "heks", omdat ik toevallig ook heks ben (ook wicca ^.^), maar gewoon iets terug zeggen. Ze houden vanzelf wel op. Er zijn gerust mensen die om je geven en die van je houden. contact me, if you need me, ik zal er voor je zijn, want je hebt altijd ons nog!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte vind ik een beetje afgezaagd, en dat Quizlet je altijd zal steunen vind ik zo cliché.
    Dus zeg maar: hopelijk komt alles goed, en mocht je even willen praten, je kan me altijd een PB sturen!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls