• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je nieuwe vrienden in je leven wilt, die je niet in de steek laten, dan ben ik er voor je.
    Als je me nodig hebt, dan wil ik er heel graag voor je zijn.
    Ik kan hier wel een hele reactie typen, maar straks vind je me te opdringerig, dus ik voeg er alleen nog aan toe dat ik graag een luisterend oor wil zijn. En dat ik ook best een goede luisteraar ben.

    Ik weet dat ik ook niet altijd even aardig ben geweest tegen je op het forum, en ik heb serieus mijn twijfels bij een aantal dingen die je hebt gedaan/gezegd, maar toch meen ik het écht als ik zeg dat jij dit niet verdient.
    Niemand verdient het om alleen te zijn.
    Wat ik jou zou aanraden is, om proberen nieuwe vrienden te maken. Als dat niet lukt op school, ga ze dan buiten school zoeken, bij een hobby,... Ik weet dat dat moeilijk is, want dat is wat ik momenteel ook probeer te doen.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat dat voor zowel mij als jou, uiteindelijk goed gaat uitpakken.
    En in jou geval zou ik je ook willen aanraden om misschien van school te veranderen, als deze mensen zo tegen jou blijven doen.
    Het kan me niet schelen wat je in je leven allemaal hebt misgedaan, en wat je nog fout gaat doen, niemand verdient dit. Geloof me.

    Als er ooit iets is dat ik voor je kan doen, mijn PB staat open. (:
    Veel sterkte!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stop. Bumping. Topics.


    Life is hard and then we die

    PurpleCandy schreef:
    Dat lijkt me serieus zwaar kut, als je behoefte hebt om erover te praten wil ik je graag een luisterend oor bieden (:


    + a bigbigbig hug to you.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb dat gevoel niet maar ik vind het wel kut voor je (flower)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    PurpleCandy schreef:
    Dat lijkt me serieus zwaar kut, als je behoefte hebt om erover te praten wil ik je graag een luisterend oor bieden (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Stiekem vind ik dit als een proloog van een verhaal klinken en ik haat je niet hoor.

    Hoezo ben je vervelend omdat , je niemand meeneemt?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 19:58 ]


    Firm believer of all that is magic