• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is zwaar kut. Maar eigenlijk zijn heel veel dingen zwaar kut. Leven is kut, maar de dood ook. Misschien moet eens gaan praten met iemand of zo. Of vrienden zoeken die je begrijpen... Ik zou het eigenlijk niet weten. Je moet je denk ik gewoon weer bij elkaar pakken en doorgaan met wat je doet. Niet laten zien dat wat ze tegen je doen je echt raakt.


    Are you lost?

    Ameera schreef:
    Als ik het goed begrijp heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu. Maar lieverd, keep your head up! Alles komt weer in orde. Ja, dat zegt iedereen en het lijkt misschien alsof niemand je nog wil, alsof het nooit meer goed gaat komen, maar alles komt in orde. I promise.
    En als je eens wil praten, je kan altijd bij mij terecht (flower)


    Precies wat ik ook wilde zeggen...
    Ik weet zeker dat jij een prachtige meid bent en dat wat al die mensen zeggen geheel onterecht is. ):
    Mocht je nog iets kwijt willen, mijn gastenboek en pb staan altijd open!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk niet dat je ouders het zo bedoelen als jij hier neerzet,
    ik bedoel: Mijn ouders schreeuwen ook zo vaak naar me dat ik onhandelbaar ben en dat ik een vervelende tiener ben. Maar dat is alleen zo als ik me ook echt zo gedraag!
    Ik denk dat je ouders heel veel van je houden, eigenlijk.
    En wat betreft die vrienden van je: dat zijn geen vrienden dat zijn zielige losers die vermaak proberen te vinden in het pesten van jou
    >.< zulkse losers zijn er genoeg namelijk
    Blijf gewoon jezelf en denk aan je vriend Fred bijvoorbeeld


    "Promise not to forget."

    Pemberley schreef:
    dat vind ik echt zo f*cking kut voor jou! Wat een zielloze losers. Sterkte meid (flower)


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    I know what you're going through. Look at it in this way; Smooth roads never make good drivers, clear skies never make good pilots, a problem free life never makes a strong person, so do not ask life "WHY ME", say "TRY ME"
    everything is going to be fine bud, trust me.


    Levensgenieter.

    CHOPSUEY schreef:
    I know what you're going through. Look at it in this way; Smooth roads never make good drivers, clear skies never make good pilots, a problem free life never makes a strong person, so do not ask life "WHY ME", say "TRY ME"
    everything is going to be fine bud, trust me.


    I've been saying that all my life but my forcefield just dissolved, my dear.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die mensen zijn gewoon helemaal gestoord. Die zijn gewoon hartstikke jaloers en doen rare dingen maar die komen zichzelf nog wel tegen, boontje komt om zijn loontje


    Physics is awesome

    Wat jij nu nog geen jaar meemaakt, beschrijft mijn hele leven...


    Als je wil praten, kan je altijd bij mij terecht <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik had dat ook twee jaar geleden. Maar ik ben gewoon mijn eigen ding blijven doen. Echte vrienden accepteren je zoals je bent, dacht ik altijd. En kijk: dit jaar heb ik twee geweldige vriendinnen met wie ik goed kan opschieten. Het komt allemaal in orde meid!(flower)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Ik begrijp je wel, heus. Je moet alleen niet zo verdrinken in zelfmedelijden, echt waar, lose it. Als je in een hoekje depressief zit te zijn, bereik je niks. Trek je er niks van aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Ik begrijp je wel, heus. Je moet alleen niet zo verdrinken in zelfmedelijden, echt waar, lose it. Als je in een hoekje depressief zit te zijn, bereik je niks. Trek je er niks van aan.


    Verdrinken in zelfmedelijden? Hoezo, ik vertel gewoon hoe ik mezelf zie en hoe de situatie nu is. Ik heb totaal geen zelfmedelijden, daar ben ik al heel lang geleden overheen gestapt. Ik doe echt heel erg mijn best om weer nieuwe vrienden te zoeken, maar ze willen het gewoon niet. En me er niks van aan trekken is nogal moeilijk als iemand met wie je al van jongs af aan bevriend bent je een vuil teringwijf noemt dat maar beter gelijk zelfmoord kan plegen, als het dus iemand is die wel degelijk wat voor je betekende.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het vorig jaar doorstaan, en ik weet hoe afgezaagd en cliché het klinkt, maar; It gets better.


    To love is to destroy.

    Basecca schreef:
    (...)

    Verdrinken in zelfmedelijden? Hoezo, ik vertel gewoon hoe ik mezelf zie en hoe de situatie nu is. Ik heb totaal geen zelfmedelijden, daar ben ik al heel lang geleden overheen gestapt. Ik doe echt heel erg mijn best om weer nieuwe vrienden te zoeken, maar ze willen het gewoon niet. En me er niks van aan trekken is nogal moeilijk als iemand met wie je al van jongs af aan bevriend bent je een vuil teringwijf noemt dat maar beter gelijk zelfmoord kan plegen, als het dus iemand is die wel degelijk wat voor je betekende.

    Je moet ook niet actief op zoek gaan naar vrienden, noch moet je dat iemand met wie je al vanaf jongs af aan bevriend bent negeren. Waarschijnlijk is het gewoon iemand die zich zo uit de hoogte gedraagt, dat je d'r zo klein kan krijgen door haar/hem te negeren, of gewoon simpel te laten zien dat je zonder d'r kan. Waarom zou je je überhaupt nog iets aantrekken van iemand die je dood wenst? Bewijst wat voor vriendschap je hebt/had met hem/haar. De mens is geen gezelligheidsdier. Wij worden alleen gedwongen om er een te zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aha. Sounds a bit like me, alleen dan zonder het gedeelte dat ik allerlei mailtjes en merkwaardige blikken krijg.
    Maar ik heb het gewoon voor mezelf opgelost: op school ga ik met iedereen om, maar er zijn geen échte vrienden bij. En ik moet zeggen; dat gaat een stuk beter dan wanhopig op zoek te gaan naar vrienden.
    En ik heb ook wel vrienden, maar dat zijn niet echt vrienden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het, een beetje. Niet zo erg als bij jouw maar mensen vinden mij ook altijd vreemd en mogen me meestal bij voorbaat niet.
    Mijn oplossing, geen vrienden proberen te zijn. Gewoon aardig tegen ze doen en verder links laten liggen, als ze jou niet willen is dat hun probleem. Het is niet erg om vaak alleen te zijn, om veel te lezen. Als je je daar goed bij voel.
    Koester de vrienden die je heb en laat de rest gewoon stikken. Je bent veel te lief om je zo te laten behandelen en voelen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 15:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall