• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Er zijn vanzelf mensen die wel bij je passen. Vriendschappen moet je niet gaan forceren omdat je vrienden wilt. Ze komen op je weg. En hier op quizlet zijn er genoeg mensen om je te helpen. Die weten dat je wel een geweldig mens bent en niet beoordelen om je uiterlijk of iets.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ga niet zeggen : 'alles zal binnenkort beteren' want dat weet ik niet zeker. Maar wat ik wel weet, is dat er mensen voor je zijn! Misschien zie je het nu niet zo, maar er zullen altijd mensen zijn die van je houden. Soms zelfs van een onverwachte hoek. De mensen die op deze topic hebben gereageerd voelen allemaal met je mee en willen je een goed gevoel geven, en dat is toch wat vriendschap is? Als je het zo bekijkt heb je eigenlijk meer vrienden dan wie ook.

    Sterkte (H)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja dat is idd kut ja. En ja ik heb wel het zelfde gevoeld. Ik was echt zwaar deprissief en alles. En ben het nu af entoe nog wel eens. Dan zit ik weer in zo een put, en dan hoor ik vaak op school van ja "Waarom ben je toch altijd zo down??" En dan heb ik echt van Thefuck virned? En ik heb afgelopen woensdag ook gehoord dat echt superveel mensen denken dat ik een gothic ben omdat ik heel vaak, eigenlijk altijd wel, zwart draag...;S Naja, vrienden is bij mij nooit een probleem geweest, ik heb idd ook geen echte vrienden, maarja, leven is soms echt heel moeilijk. Sterkte meid, je moet gewoon door zetten, laat je naar hun niveau krijgen. En je moet vooral niet zitten kneuzen om die losers, zijn ze niet waard. Het zijn allemaal een stelletje sukkels die denken dat ze heel wat zijn...

    RoseCullen schreef:
    Heel veel sterkte,
    en als je behoefte hebt om te praten kan je ook bij mij terecht:)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Een soort van; Ik had geen vrienden in de lagere school, (of 1, maar zelfs die stuurde op het einde 'val dood'...) en alke keer als ik eens meedeed, werd ik toch alleen maar aan de kant gezet =/ Ik kwam elke dag thuis en huilde dan... Nu ik in de middelbare school zit heb ik meer vrienden. Ik draag graag zwart en dat begrijpen ze daar dus wèl. Wat ik daarmee bedoel; Er zijn altijd wel mensen die je vrienden wilen zijn! Soms zijn ze wat moeilijker te vinden (neem het van mij aan zou ik zeggen) maar ze zijn er zeker! Als je bovendien eens nood hebt aan een praat; ik wijs nooit gesprekjes af xd
    XxX veel geluk met het zoeken!!!

    xxxxx Yoko


    "Be childish. Be irresponsible. Be disrespectful. Be everything this society hates."

    Pemberley schreef:
    dat vind ik echt zo f*cking kut voor jou! Wat een zielloze losers. Sterkte meid (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ongeveer 5 goede vrienden. Ik had er meer maar ik ben iemand die mensen veel te snel vertrouwt. Ik had een vriendin die in mijn ogen een aardige en liefe meid was maar die eigenlijks een bedrieger/lieger& een vuile dief was. Wat was ik boos toen ik daar achter kwam. Veel mensen in mijn klas hebben veel en veel meer vrienden dan ik en doen populair. Zo'n iemand ben ik niet. Ik hou het bij mijn 5 goede vriendinnen.
    Ze zijn het gewoon niet waard hoe ze jou behandelen. Ik heb echt een stront hekel aan mensen die pesten. Mensen schelden mij ook uit, voor dikzak of nerd ofzo. Ik ken je verders niet, maar als je wilt praten ben ik er voor je hoor. (: Zoals iedereen al zegt, wij zijn er voor je!


    Stay Strong Darling

    bij mij begint het zegmaar net. ik dacht dat ik vrienden had. niet dus. bij mij ging vrienden maken a; moeilijk, nu al helemaal. just be you and let nobody bring you down !

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:19 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Ik heb nu laten we zeggen 1 écht goede vriendin. én enkele vriendinnen waarmee ik goed mee overeenkom, maar die soms zich echt anders gedraagt bij mij. Ik weet dat er achter mijn rug geroddeld word; "ik heb geen leven, geen vrienden, ben raar, ben een strever"Ik weet het; ik zal mezelf daar ook niet voor veranderen-dat heb ik de laatste jaren al genoeg gedaan. Ik ben een goede (maar stille) luisteraar, dus iedereens geheim is bij mij veilig; dat weten ze dan wéér wél. Hoe dan ook; als je een probleem hebt, mag je het altijd bij mij droppen, mocht je dat opluchten.
    Mensen weten niet wat ze doen door die dingen te zeggen. Ze beseffen het pas als hunzelf zoiets gelijkaardigs wordt aangedaan. Tot dan zullen ze het niet beseffen. Zoals je al gezien hebt; heel Q staat achter je om je te steunen blabla
    En ik hoop dat die losers die zo'n dingen zeggen vlug zullen beseffen wat ze je aandoen. Gelukkig heb je Sytze en Fred nog!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, komt heel bekend voor. :'D
    Maar geloof me als ik zeg dat alles goed komt, hoe onwerkelijk dat ook mag klinken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    *Gives cyberhug*
    Nu ga ik denk ik wel de grootste cliché naar boven bregen: Blijf jezelf. Hoe moeilijk het ook kan zijn om jezelf te blijven, daar kom je echt het meest ver mee. Want kijk maar is op Q. Die mensen kennen jou echt alleen maar van wat stukjes tekst. En daaruit hebben ze opgemerkt dat jij een hartstikke goed mens bent. Dat weerspeigelt wel hoe jouw echte persoonlijkheid is. En uiteindelijk zal de rest dat ook in gaan zien. En meis, als je een keer wilt praten, of gewoon even je verhaal kwijt wilt. Mijn PB en GB staan open voor je. En schaam je niet als je het nog doet ook, gewoon doen als je er behoefte aan hebt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    *Gives cyberhug*
    Nu ga ik denk ik wel de grootste cliché naar boven bregen: Blijf jezelf. Hoe moeilijk het ook kan zijn om jezelf te blijven, daar kom je echt het meest ver mee. Want kijk maar is op Q. Die mensen kennen jou echt alleen maar van wat stukjes tekst. En daaruit hebben ze opgemerkt dat jij een hartstikke goed mens bent. Dat weerspeigelt wel hoe jouw echte persoonlijkheid is. En uiteindelijk zal de rest dat ook in gaan zien. En meis, als je een keer wilt praten, of gewoon even je verhaal kwijt wilt. Mijn PB en GB staan open voor je. En schaam je niet als je het nog doet ook, gewoon doen als je er behoefte aan hebt.




    Knuffels zijn altijd fijn ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ahw, ik vind het echt heel erg lullig voor je. Ik vind het echt belachelijk dat ze je zo pesten en het slaat ook helemaal nergens op. Ik vind het juist Cool dat je een wiccan bent.
    Ik snap echt hoe je je voelt, mijn enige 2 vriendinnen hebben me laten zitten voor elkaar en dan boos worden op mij...
    If you wanna talk, i'm here for you too.
    Xx


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WeasleyTwins schreef:
    Ahw, ik vind het echt heel erg lullig voor je. Ik vind het echt belachelijk dat ze je zo pesten en het slaat ook helemaal nergens op. Ik vind het juist Cool dat je een wiccan bent.
    Ik snap echt hoe je je voelt, mijn enige 2 vriendinnen hebben me laten zitten voor elkaar en dan boos worden op mij...
    If you wanna talk, i'm here for you too.
    Xx


    Dank jullie allemaal heel erg <3, doet me heel erg goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pemberley schreef:
    dat vind ik echt zo f*cking kut voor jou! Wat een zielloze losers. Sterkte meid (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.