• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik huppelde voor hem uit en kende de precieze weg. 'Daar is de boom!' Gilde ik blij. Ik versnelde mijn pas tot eropeens een witte vrouw met Winni uit de boom viel. 'Zo geduld wordt toch beloont.' Grijnsde ze. Ik zag haar bloedrode ogen en haar scherpe tanden. Ik schrok en deinsde achteruit. Een eigen stem in mijn hoofd begon te praten. 'Grijp d'r ze heeft Winni!' Gilde de stem in mijn hoofd. Ik werd erg boos NIEMAND kwam aan Winni!!


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik greep Lucy snel vast in een ijzeren greep. Ze was nog klein, dus het was onmogelijk te ontsnappen uit mijn armen. Ik tilde haar van de grond en ze spartelde wel, maar kwam niet los.
    Voor ons stond een vampier. Ik had hier zó geen zin in nu.
    "Geef hier en ga weg!" siste ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nera.
    'Weggaan? waarom zou ik? Ik heb hier nog een rekening te verheffen met die kleine.' Zei ik gemeen terwijl ik naar Lucy wees. 'Jij hebt mijn broertje gedood vieze Feeks.' Schreeuwde ik naar Lucy. Ik zag dat Lucy boos werd precies wat ik wou. 'Kom maar op kleine.' Zei ik uitdagend tegen haar. Ik negeerde de grote jongen. Ik kon ze bijde makkelijk aan met of zonder wolfgedaante.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Ik hield Lucy zo stevig vast dat ze amper nog kon bewegen. "Niet veranderen." bromde ik.
    "Wel, dat is rot voor je," antwoordde ik sarcastisch. "Maar je hebt hier niets te zoeken."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ben er weer :)]
    Stefan.
    mijn woede verlichte langzaam en ik bekeek iedereen van top tot teen. (ik kan even niet op een vertaal Site dit is even roemeens) Vladimir dit maakt niets beters in onze band hoor!' Zei ik nors. (weer NL) ik draaide me weer naar rayaa. 'Als je echt mee wilt naar Amerika Forks of Roemenie mag je dat. Zei ik terug naar Rayaa. ik bracht mijn lippen langzaam naar de hare en ik kusde haar. het ging zo maar opeens terwijl iedereen keek. Rayaa kusde me terug en ik wist het even. mijn leven was gewoon Perfect


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Amy en Leah zijn terug]


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Toen ik zag hoe Stefan zich naar Rayaa toe boog schrok ik me even helemaal wild. Ik dacht dat hij naar zou gaan bijten, maar tot mijn grote verbazing kuste hij haar. Ik stond als verstijfd aan de grond genageld. Een hongerige, mensenbloed drinkende vampier die een mens kust? Dat had ik nog nooit gezien. Bij Edward en Bella was het anders geweest, Edward had al jaren en jaren geen mensenbloed meer gehad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yay! Iedereen komt weer terug! *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nera
    'Geef haar aan mij en ik laat jou met rust. En je Familie zoals Emily en Avery.' Zei ik grijnsend. Ik ging met mijn scherpe nagel over Winni. Zoals Lucy de knuffel noemde. Een licht scheurtje ontstond en tranen liepen over Lucy's wangen. 'Sam laat me los!' Schreeuwde ze. Ze wou me vermoorden. Goed ik wou haar ook doden. 'Ja Sam laat haar los laat haar vechten. Zei ik grijnsend.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    "Nee, niemand hier gaat vechten," brulde ik. Dit kon ik nooit doen. Als ik Lucy zou loslaten dan zou ik én haar moeten verdedigen én tegen de vampier moeten vechten. Ik kon dat niet allebei.
    "Lucy... we kopen wel een andere voor je. Ik laat je niet vechten." Ik wist dat ze het er niet mee eens zou zijn, maar ik ging niemand meer in gevaar brengen, dat had ik vandaag al genoeg gedaan.
    Ik had Embry bijna vermoord en mijn dochter was bijna verdronken. Ik wist ook wel dat ik ongeluk bracht en dat ging ik nu voorkomen.
    Ik begon achteruit te lopen, met een wild tegenstribbelende Lucy. "We gaan. En geen commentaar of ik trek je privileges van 's avonds wolf zijn weer in." Ik moest nu streng zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [CELINEEEEE! Ik heb een idee voor Rayaa :P. Dat Stefan haar verteld dat hij vampier is en dat de Volturi er dan achter komt dat Rayaa als mens weet dat ze omringt is door vampiers, en dat ze een jacht voor haar maken xD.]
    Vladimir
    'Ongelooflijk,' mokte ik onhoorbaar. Ik maakte aanstalte om verslagen weg te lopen, maar Tanya legde een hand op mijn schouder, troostend.

    Rayaa
    Ik trek mijn hoofd daarna voorzichtig terug. 'Amerika, Forks, lijkt me geweldig,' zei ik zachtjes, zodat alleen Stefan het kon horen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Amy
    Afwezig prulde ik met de ketting die om mijn nek hing.
    "Amy?" Er weerklonk een stem van boven me, "Wat is er?"


    Ex astris, sciencia

    Lucy.
    Nee ze vermoorde Winni ik had Winni al mijn hele leven. Zijn leven mocht niet eindigen. Niet nu. Ik stribbelde wilt tegen ik hield me overal aan vast waar ik me aan vast kon houden.

    Nera.
    Die Sam was goed, maar ik wou met Lucy vechten. Ik ging klaarstaan om Sam weg te gooien en Lucy zo los te maken. Ik rende op hem af terwijl Lucy riep: 'Sam kijk uit!' Maar ze was te laat ik had Sam al tegen te boom aan geduwd. Ik greep Lucy bij haar nek en smeet haar neer zodat ze tegen De boom aanknalde. Ze stond op en ze kookte van woede. Ze scheurde uit haar kleding en een witte wolf stond voor me. Ze kon zich niet inhouden logisch dat kan geen 1 wolf.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    En toen knalde ook ik uit mijn vel. Binnen de kortste keren was ik veranderd in de zwarte wolf. Ik was nu groter dan de vampier en voelde me ook sterker.
    Lucy, pak dat beest van je en GA TERUG NAAR HUIS. brulde ik in mijn gedachten. Ik zorgde wel weer voor die vampier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jirachi schreef:
    [CELINEEEEE! Ik heb een idee voor Rayaa :P. Dat Stefan haar verteld dat hij vampier is en dat de Volturi er dan achter komt dat Rayaa als mens weet dat ze omringt is door vampiers, en dat ze een jacht voor haar maken xD.]
    Vladimir
    'Ongelooflijk,' mokte ik onhoorbaar. Ik maakte aanstalte om verslagen weg te lopen, maar Tanya legde een hand op mijn schouder, troostend.

    Rayaa
    Ik trek mijn hoofd daarna voorzichtig terug. 'Amerika, Forks, lijkt me geweldig,' zei ik zachtjes, zodat alleen Stefan het kon horen.

    [Ja super goed idee wanneer moet ik gaan vertellen dat ik vampier ben xD?]
    Stefan.
    haar lippen gingen langzaam van de mijne en knikte ja het lijkt me geweldig' kwam erachter na. Haar stem was perfect. Misschien wel meer dan perfect Het was Grandioos. Ik glimlachte Gelukkig naar haar en akte haar hand vast. 'Zullen we dan naar het vliegveld gaan?' vroeg ik snel aan Rayaa en de rest. Rayaa bedacht opeens iets. 'Waarom heb je eigelijk een mantel op het is hier bloedheet.' Zei ze glimlachend. Ik wist even niets om te zeggen ik kon het haar niet vertellen toch?


    I'm finally back, Finally after a Year break