• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik snap er niks meer van]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik zat binnen op de bank met een rotgevoel. Ik zou het Edward moeten vragen. Ik wou het zo graag. Ik had nog nooit zo iets graag gehad. Maar ik voelde moederlijke gevoelens voor Lucy. het liefste zou ik haar meenemen en haar helemaal gelukkig maken. Hetzelfde gevoel als bij Edward, Jake en Rensmee had ik bij haar ook. Ik zou zodra ik Edward vond het vragen en aan de andere. Of ik Lucy mocht adopteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nera.
    Oehoe leuk 2 wolfjes om te doden.' Zei ik grijnzend. Lucy rende op me af om haar knuffel te pakken blijkbaar moest dat van Sam. Ik grijnsde weer. 'Nee Lucy die krijg je pas als JIJ mij vermoord of ik scheur hem aan stukken.' Zei ik grijnzend.

    Lucy.
    Ik wist niet wat ik moest doen. Ik moest naar Sam luisteren maar Winni mocht niet dood hij was mijn herinnering aan het verleden. Ik gromde naar haar terwijl Sam weer zei 'GA NAAR HUIS!' gillend in mijn hoofd. 'Nee dan vermoord ze Winni mijn enige herinnering er staan belangrijke dingen in hem!' Zei ik smekend. Ik wahte niet op antwoord en besprong Nera. Die ik onderuit haalde. Ik beet hard in haar Been en scheurde haar voet eraf. Een heftig geschreeuw volgde erna. Nera keek me woedend aan. 'Sam ik kan haar aan.' Stelde ik hem gerust. Ik had 50 vampiers verslagen de 51e was heus niet moeilijker.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Je kunt haar áán? Je bent verdorie tien! Maak dat je wegkomt daar! Pak dat beest maar zodra je die hebt vertrek je!
    Ik was woest. Woest op Lucy, omdat ze zo koppig was, woest op Embry, omdat hij zo'n klootzak was en woest op die vampier, omdat ze nu weer net op het verkeerde moment moest opdagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LittleTear schreef:
    (...)
    [Ja super goed idee wanneer moet ik gaan vertellen dat ik vampier ben xD?]
    Stefan.
    haar lippen gingen langzaam van de mijne en knikte ja het lijkt me geweldig' kwam erachter na. Haar stem was perfect. Misschien wel meer dan perfect Het was Grandioos. Ik glimlachte Gelukkig naar haar en akte haar hand vast. 'Zullen we dan naar het vliegveld gaan?' vroeg ik snel aan Rayaa en de rest. Rayaa bedacht opeens iets. 'Waarom heb je eigelijk een mantel op het is hier bloedheet.' Zei ze glimlachend. Ik wist even niets om te zeggen ik kon het haar niet vertellen toch?


    [Jup, je moet het vertellen xD]
    Rayaa
    Ik keek vragend en hield mijn hoofd schuin. Ik was nooit te weerstaan als ik zulke vragende ogen opzette, want dat zei mijn moeder áltijd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ik zat nog steedws in de bank. Ik voelde me eenzaam niet goed genoeg. Langzaam voelde ik me steeds ellendiger. Warom was erniemand. Zonder dat ik het doorhad begon ik te snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lucy.
    'Ik heb haar voet ik kan haar aan ik heb 50 vampiers gedood en sommige zaten in een groepje van 5!' Zei ik zacht terug. Waarom vertrouwde hij me niet. Ik rende op Nera af en sleurde haar aan haar Hand mee. 'Kom op dan vies beest!' Gilde ze naar me. Ik zwieptehaar weg. Waar was mijn knuffel ze had hem bij zich waar had ze hem verstopt bij zichzelf. 'Sam ik zie mijn knuffel nergens hoe kan ik iets pakken wat ik niet kan zien?' Zei ik wanhopig terwijl Nera opstond en naar me toe rende. Ik rende voor haar weg en ze rende achter me aan. Techniek 5 dacht ik in mezelf (dus Sam hoorde me ook) Ik maakte mijn stratagie helemaal perfect. Ik rende door ik zal stoppen ik rende achteruit en sleurhaar aan haar haren mee zodat ze me niet kan grijpen. Dacht ik weer in mezelf. Het was al eerder gelukt dus nu zou het ook wel kunnen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [-Wacht braaf op antwoord (A)-]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ik keek in haar ogen. God ze waren niet te weerstaan haar Grote bruine puppy ogen keken me zielig aan. ik moest het haar vertelle, maar dat kon niet dan zal de volturi komen. ik was even radeloos en beet op mijn lip. ik deed langzaam mijn mantelkap af waardoor mijn lichaam glinsterde. Rayaa's ogen keken een beetje verbaasd maar daarna verward. 'Anders zien de mensen dit..' Zei ik langzaam en zacht. 'Ik ben anders.' Ging ik verder en deed mijn mantelkap weer op.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laura, mag Amy tussen de lijst van verzonnen personages?]


    Ex astris, sciencia

    [Je staat ertussen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rayaa
    Ik keek naar de glinsteringen, die langzaam verdwenen toen hij de mantel weer opzette. Verward keek ik hem aan. 'Hoe bedoel je.. Anders?' vroeg ik.

    Tanya
    Ik wisselde even een ernstige blik uit met Carlisle. Dit was nou niet de bedoeling.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    Ik stond op om te gaan jagen. 'Esmé Carlisle ik ben jagen' riepik zachtjes. Ik rende het bos in. Onderweg rook ik een geur. Weerwolf gemengd met lucy. NIemand zou haar toch wat aangedaan hebben. Snel volgde ik de geur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dank je]
    Amy
    Toen ik opkeek zag ik mijn vader uit het raam hangen. Een glimlach spreidde over mijn gezicht.
    "Zie maar dat je niet valt! Ik ben geen landingskussen." zei ik lachend.
    "Weet ik, weet ik." mijn vader was eens zo vrolijk. "Nu, waar zit je zo over in?"


    Ex astris, sciencia

    [ben rond half 7 ofzo terug. ik ga eten. doeg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan