• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik kon niet slapen ik had winni nodig. Bang keek ik door de donkere kamer. Ik had het koud ookal had ik een deken om. Ik had mezelf nodig. Ik liep zachtjes op mijn tenen naar beneden er was licht te zien en ik gokte dat het rond de 1 uur 's middags was. Ik zag Emily en Sam naast elkaar op de bank zitten. Ik liep verontschuldigend naar ze toe. 'Emily en meneer Sam ik was weggerend om mijn Winni te pakken, maar had me bedacht ik wou hem alleen maar pakken maar heb dat dus niet gedaan. Asjeblieft vergeef me.' Smeekte ik hun. Mijn ogen zaten vol spijt maar ik werd langzaam een beetje gek. Ik kon niet ontsnappen uit mijn lichaam. Alleen door in een wolf te veranderen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Nog meer leven! _O_]

    Sam Uley
    "Lucy kan het combineren. Overdag mens, 's avonds wolf. Ik kan bij haar blijven dan. En ik zal later, als Avery iets afgekoeld is, nog een keer met haar proberen te praten. Misschien pakte ik het wel helemaal verkeerd aan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik zuchtte. 'Je doet maar. Ik heb gedaan wat ik kon, en daarmee Avery nog eens weggejaagd ook.' Ik stond op, liep langs Lucy heen, richting Avery's kamer. Hoe kon ik haar helpen als ze niet geholpen wilde worden? Ik vond het best, Sam deed alles maar. Ik was het zat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Lucy, kom eens hier, dan kan ik even met je praten."
    Ik had inmiddels knallende koppijn gekregen, maar moest dit eerst even bespreken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Emily liep langs me en ik wist niet wat ik verkeerd gedaan. 'Lucy kom even hier dan kan ik met je praten.' zei Sam. Ik eist het even niet meer maar gin naast hem zitten. Ik was doodsbang. Ik mocht misschien nooit meer veranderen of nog erger. Ik moest weg uit dit gezin. Of het ergst ik werd uit de roedel geschopt en moest weer op mezelf wonen. Ik was bang voor wat Sam ging zeggen, maar ik was er klaar voor. 'Wat is er?' Zei ik een beetje trillend van angst, maar Sam bleek dat niet te merken.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik zuchtte diep, en ging naast Avery op haar bed zitten, waar ik door haar lange, zwarte haren streek. 'Ben ik wel een goede moeder? Ik heb het idee dat ik geen hoogte van je krijg.' Bekende ik zacht. 'Vergeet het mam, ik ben gewoon.. Lastig.' Ze glimlachte en sloeg haar armen om me heen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Ik wil een aantal afspraken met je maken. Ik weet dat we niet van je kunnen vragen geen wolf meer te worden tot je 15e, want dat is onmogelijk." Ik probeerde eraan te denken hoe het voor mij zou voelen als ik vijf jaar lang niet mocht veranderen. Ik zou gek worden.
    "Maar we willen wel graag dat je ook een normaal leven gaat leiden. Misschien kun je eens nadenken over overdag leven als een mens en 's avonds een paar uurtjes als wolf. Dan blijf ik wel bij je, om je in de gaten te houden." voegde ik eraan toe. Lucy vertoonde nu al tekenen van weglopen en dat moesten we niet hebben.
    "Wat vind je ervan? En oh, dan vertrouw ik je er wel op dat je niet zomaar meer weggaat."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Ik vond dit een onwijs goed idee. Want 's avonds kon ik gewoon mezelf zijn. Toen Sam begon over weglopen werd ik geïrriteerd. 'Ik wou niet weglopen, ik wou Winni pakken, maar toen ik bedacht hoe boos jullie zouden worden was ik weggegaan.' Zei ik teleurgesteld. 'Zonder Winni kan ik niet slapen Sam ik heb hem nodig.' Zei ik bijna smekend. 'En ik vind hè een goed idee. Ik wil wel leren zolang ik maar 's avonds maar lekker in mijn vacht kan springen.' Zei ik nu met een glimlach.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    "Toch heb ik liever dat je eerst even komt melden of vragen voor je weggaat. En zal ik nu Winni voor je ophalen dan? Want je moet je bed in, je ziet er moe uit."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Mag ik mee? Ik weet precies waar hij ligt in dit Bos' Zei ik vrolijk. Hij ging Winni halen en dat maakte alles in iedergeval goed. Glimlachend pakte ik zijn hand en trok ik hem vooruit.

    Nera.
    Ik wachte en wacht. Soms duurde het te lang. Maar een hond minder was de moeite waard om te wachten. Ik keek bovenuit de piek. Ik hoopte dat ze snel zouden komen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Emily
    Ik liet haar uiteindelijk los, en zuchtte om de vraag die ze stelde. 'Hoelang blijft ze?' Het klonk geïrriteerd. Ik kon het me ook wel voorstellen. Ze was altijd enigskind geweest en alles draaide altijd om haar. 'Eh, ik denk wel totdat ze niet meer vanzelf transformeert om elke kleine uitbarsting.' Avery werd boos, ik kon het gewoon voelen. 'Nou, meld het me maar als ze weer weg is. Tot dan kun je me vinden bij.. EEh..'' Ze zacht even na. ''Bij Elena en Embry.' Knikte ze, waarna ze haar rugtas oppakte en boos naar beneden stormde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Manon is weer baacckkk. Oké, maar ik heb een ideetje voor Rayaa. :P. Dat bijvoorbeeld Stefan verteld aan Rayaa dat hij vampier is, en dat de Volturi daarachter komt en een jacht op Rayaa in zet ofz. :P]

    Rayaa
    'Mijn familie is toch altijd weg..' zei ik zachtjes. 'En jij moet je familie ook niet in de steek laten,' vervolgde ik met een knik naar Vladimir. Ik keek raar toen ik hem opeens Roemeens hoorde praten.

    Vladimir
    'Stefan, nu as vrea chiar sa-l bea. Eu chiar nu iau dragostea ta departe,' zei ik zachtjes, maar Stefan wist dat ik het meende, door de blik in mijn ogen. Stefan, ik zou haar zelfs niet op willen drinken. Ik neem je liefde echt niet af.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    "Emily, lief, ik ben even met Lucy haar knuffel halen, ben zo terug," riep ik nog naar boven. Ze zou me wat aandoen als ik niets liet horen.
    Toen werd ik meegetrokken door Lucy en gingen we op weg naar het bos.
    "We moeten meteen weer terug, hoor." zei ik. Ik had geen zin om lang te blijven. Ik was moe en had koppijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    Boos liep ik langs het strand van La Push. Ik was het spuugzat om niet begrepen te worden. Bovendien wilde niemand luisteren. Pap was alweer weg met zijn nieuwe dochter. Boos en gekwetst tegelijk belde ik aan bij het strandhuisje van Elena. 'Avery!' Kirde ze, maar werd meteen bezorgd toen ze mijn blik zag. 'Kom maar meid.' Glimlachte ze, en hield de deur voor me open.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hazel.

    Ik loop door het bos heen, waar zal die jongen toch wonen? Zal hij net als mij ook in het bos wonen, in zijn eentje? Ik zie een grote villa opdoemen. Ik zag hem voor het raam staan, hij had iets droevigs over zich heen. Zal ik aankloppen, of niet?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.