• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nera [Mijn nieuwe verzonnen rol]
    Het voelde zo goed mensen en dieren opjagen. Het leven kon NIET beter. Ik grijnsde. Ik snoof diep om te ruiken of ik iets of iemand kon ruiken. Een stank omringde mijn neus. 'Gadver..' mompelde ik. Ik volgde het even en zag een boomhut. Ik keek erin en zag een klein bedje met een deken en een knuffel een klein beetje kleren lagen erbij. Zo te ruiken was het een kleine wolf. Ik grijnsde breed. Ik klom helemaal in de boom en keek rond het bos. Ik had haar als doel. Een klein meisje was het zo te zien ze had een knuffel. Ze zou terugkomen dat wist ik gewoon. En als ze dat deed ging haar kop eraf. Ik begon in mezelf gemeen te lachen zonder dat een ander het zou horen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Nera is toch vampier? Of wolf? I forgot 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    'Nee Lucy Sam gaat het halen ga maar even slapen.' Zei Emily streng. Ik liep naar boven, maar ik wou niet slapen ik wou Winni. Ik deed het raam stiekem open en veranderde nadat ik uitgekleed was. Ik rook mijn boomhut al en rende er zachtjes heen. Ik rende langs de kliffen zodat Sam me even zou zien, maar ik wist niet dat hij daar was. Ik rende rustig door. Mijn eigen geur werd al sterker ik zou winni al snel weer zien.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Caine schreef:
    [Nera is toch vampier? Of wolf? I forgot 8D]
    [Vampier en Lucy rent erop af maar ze weer niet dat Nera dat is ze wilt alleen haar Winni terug. XD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Oeeeh, spannend! 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Oeeeh, spannend! 8D]
    [Lieve schat j bent Sam je zag me rennen xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ja I know maar ik ben aan het praten met mijn dochter want die wil ineens niet mee naar huis dus ik kan moeilijk zeggen 'oke ik ga doei' en ik ren van mijn dochter vandaan 8D
    Dus ik moet eerst reactie van Leave afwachten (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nera
    Ik zag haar rennen. Ze trapte er in ze rende terug naar de plek waar ik haar kon vermoorden. Vieze hond. Even stopte ze en snoof ze hard. Maar na een seconde rende ze verder. Ik ging haar vermoorden. Ik lachte in mezelf zonder dat hpze het zou horen. Ik grijnsde. Ik was de vampier van de pijnlijke dood vond ik. Ik had het zusje van Jane kunnen zijn alleen dan zonder gave en een stuk gemener. Ik wachte op het perfecte tot ze vlakbij haar hut zou zijn. [leave is ofline lieverd]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:21 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [O nee niet Leave is er weer. XD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ingeling heeft haar rol als Claire opgegeven, dus die is weer vrij!]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Niemand reageert meer dus kan ik ook niet verder :S]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Nee ik kan ook niet verder. Want Sam wacht op reactie van Avery en Carlisle op die van Vladimir en Jane is nog altijd de enige van de Volturi, dus daar kan ik ook niks mee :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Nee ik kan ook niet verder. Want Sam wacht op reactie van Avery en Carlisle op die van Vladimir en Jane is nog altijd de enige van de Volturi, dus daar kan ik ook niks mee :x]

    [Zal ik vragen aan LittleTear Celine of ze weer online komt en Didyme speeld dan kan jij verder met Jane. Want je bent haar vergeten mee te nemen tug naar Volterra ofzo :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Dan wacht ik gewoon af tot Sam weer Reageerd op Lucy en dan kcunnen we verder. Ik moet zo wel even Ben en Jerrycan ijs halen :P dus boodschappen doen voor mijn moeder :)] [Ik bedoel ik ga nu even boodschappen doen met met mijn mama :) Celine komt er zo op zei ze xx :)]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:36 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ik hoorde dat ik nodig was op Didyme :) wat kan ik doen??]


    I'm finally back, Finally after a Year break