• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Is LittleTear er nog? Dan kunnen we weer verder *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik stond beschermend bij Rayaa en keek Woedend naar Carlisle Tanya Irina en Vladimir. Hij had me niet moeten laten gaan als hij dit niet gewild had. Ik hield Rayaa vast met mijn hand. Waarom moest Rayaa dit horen. Waarom moesten die eikels nou weer langskomen nu het eindelijk beter ging?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Ik zuchtte diep. 'Sam vind je hut wel, echt waar. Bovendien gaan wij eerst eten. Daarna kunnen we alsnog gaan. Maar nu moet je eerst rusten.'' Knikte ik streng, en droogde haar af, waarna ik haar kleding gaf, en haar haren kamde.

    Avery
    Ik rolde lichtjes met mijn ogen. 'Het is maar goed dat we mam thuis hebben.' Murmelde ik zacht. Anders ging hij dat nog bij mij doen ook. 'En waar is dat kleine pluizebol beest?' Voegde ik er aan toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rayaa
    Ik keek verbaasd en verward, maar dat mijn familie altijd aan het werken was was ook niet erg leuk. Ik wilde bij Stefan blijven, zelfs als ik hier weg moest. En de blonde man, Carlisle, had gelijk. Hij moest voor zijn familie kiezen. Met een blik van, ik ga met je mee, als je het wil, keek ik naar Stefan.

    Vladimir
    Ik kromp in elkaar, want ik was zo bang dat we voor niets gekomen waren. Ik keek Stefan smekend aan, en aan de blik van het meisje te zien vond ze het niet erg om mee te gaan. Ik zou hem zweren dat ik zijn liefde niet zou afpakken.

    [GODVERDOMME XD. Ik moet over 7 minuten weer naar school =.=]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Er was geen beginnen aan. Avery had haar standpunt en die was in het voordeel van Embry. Het was onmogelijk iemand te vinden die me wel gelijk gaf.
    "Die is thuis. Mama zorgt nu even voor haar." antwoordde ik een beetje chagrijnig.
    "Laten we maar weer gaan dan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    "Ik laat de keuze nu aan jou over, Stefan. Je weet dat wij het beste voor je willen en je weet dat ik van mening ben dat je familie de beste keuze is. Maar dat wil niet zeggen dat je haar hier moet achterlaten."
    Na die laatste woorden deed ik een stap achteruit, als teken dat ik mijn zegje had gedaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    'Sorry Sa.. Pap. Het zal wel aan mij liggen.' Zuchtte ik. ''Kom me maar halen als dat beest weg is uit mijn huis.' Mompelde ik. Emily was veel te zorgzaam. Verveeld veegde ik de natte, zwarte plukken haar uit mijn gezicht, en sloeg mijn armen over elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Verbaasd draaide ik mijn hoofd naar haar toe.
    "Als dat beest weg is? Waarom wil je niet meekomen?" ik begreep echt niets van pubers. En al helemaal geen puber dochters.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik moet gaaaan. Rayaa, Vladimir en Tanya dus ookk. tot vanmiddag <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Tot vanmiddag <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery
    'Misschien vinden jullie een ja-knikker wel leuk. Iemand die zoals jou is. Want ik verzet geen stap nu.' Murmelde ik, terwijl ik mijn lange haren begon uit te wringen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen.
    "Iemand die zoals mij is? Vergelijk je een klein meisje met mij? Avery... kom nou gewoon mee naar huis." zei ik een beetje uit het veld geslagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik keek Rayaa aan die een blik had ik wil wel mee. Ik dacht aan haar familie die kon ze toch niet achterlaten voor mij? Vladimir kromp in elkaar en keek me smekend aan. Ik kende Vladimir de eerste keer had hij ook al mijn liefde afgenomen. Ik vertrouwde hem niet meer. 'En jij en je familie dan die laat je dan achter.' Zei ik sussend in de hoop dat ze zou blijven met mij. [Oke tot vanmiddag dan. Dan ga ik nu ook weg :S ook tot vanmiddag :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Tot vanmiddag, lol 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    Verslagen keek ik Emily aan. Ik kon toch niet mijn hele leven binnen blijven. Ik was een deel van de natuur van de wereld. Ik snikte even terwijl Emily mijn haren kamde. Ze bleek het blijkbaar niet te merken want ze ging rustig door. Ik liep in mijn nieuwe kleren naar de keukentafel en pakte een muffin. Hij was heerlijk en ik genoot zichtbaar. Ik zat weer vol met energie. Ik was niet moe. Ik stond op en liep naar Emily toe. 'Emily ik ben klaar gaan we nu Winni halen?' Zei ik smekend terwijl ik haar hand pakte en haar meetrok.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan