• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    Wat was hij van plan?
    "Stefan. Dit kun je niet doen. Niet nu. Niet hier. Denk aan de Volturi," zei ik streng. Hij moest hiermee ophouden. Waarom wilde hij Rayaa vertellen wat hij was? Wat wij waren?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    'jullie hebben het zo ver gebracht.' zei ik richting Carlisle en de rest. zodat alleen hun het konde horen. 'Rayaa ik ben gewoon anders niet normaal.' spijtend keek ik haar aan. wat moest ik doen?

    Esme (mijn streepes boven een letter werken niet op de Imac)
    Bella riep is met mijn naam en ik schrok waar ging ze heen. ik zag haar een kant oprennen en keek haar bezorgd aan. Wat gebeurde er nu weer? was het nou nooit rustig in Forks?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Stefan, je kunt dit niet maken. Denk aan de gevolgen die het zal geven!" ik nam niet meer de moeite om te fluisteren. Stefan was met iets heel gevaarlijks bezig.
    "Jane wil al wraak nemen, Stefan. Wil je haar nog meer mogelijkheden geven?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rayaa
    Ik wist al die mytische wezens.. Maar Stefan zou er toch geen zijn?... 'Wat?... Niet normaal, in mijn ogen ben je heel normaal.. Buiten die glinsteringen,' zei ik zacht, niet-begrijpend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan.
    Ik werd woedend op Carlisle. 'Jane kan ik aan. ik heb haar al zo vaak kunnen doden. Als jullie dit niet hadden gewild Hadden jullie weg moeten blijven. Waarom zijn jullie gekomen? Ik heb 3 dagen in het zand gelegen!' Zei ik met een boze ondertoon. 'de Volturi boeit me niet! ik heb lak aan hun regels.' Ik was ontploft. rustig keek ik naar Rayaa. Kom zullen we gaan?' vroeg ik weer poeslief. ik liep rustig op mensen tempo met haar weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -Jennifer-
    Ik rende door de bossen, op zoek naar enig teken van leven. Ik wist wat ik deed toen ik mijn familie verliet, maar ze konden niet leven met het feit dat ik meer van de wereld wou zien, in plaats van in het kleine dorpje me moeten verschuilen.

    Al gauw hoorde ik geruzie. Ik besloot erheen te gaan.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Carlisle
    Ik liet hem niet gaan. Ik was met een paar snelle stappen bij hem en legde mijn hand dwingend op zijn schouder op hem tegen te houden.
    "Jane kun je aan, maar kun je de voltallige Volturi aan? Hen allemaal? Nee. En daar krijg je problemen mee als je Rayaa meer verteld dan dat ze weten moet."
    Hij moest het begrijpen. Hij kon ons geheim niet verraden en daarbij heel wat levens in gevaar brengen. Want als ze echt teruggingen naar Forks, zou iedereen daar ook in gevaar zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Hopeloos,' zuchtte ik. 'En nu ben ik alles verloren. Ik kan beter naar de Volturi gaan om mezelf te laten doden.' Wat zei ik nu weer?!

    Rayaa
    'Wat moet ik weten?' vroeg ik toen ik de stem van Carlisle hoorde. Ik draaide me om. Ik was nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 17:10 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stefan
    ik keek nog woedend naar Carlisle. 'HET KAN ME GEEN WORST SCHELEN CARLISLE!!' Gilde ik woedend naar hem. 'EN laat me los!' Zei ik terwijl ik mij los rukte. 'Niets wat belangrijk is Ray.' Zei ik weer wat Rustiger. Rayaa maakte me rustiger, Maar van Carlisle's "wijze" lessen had ik genoeg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik liet mijn kalme toon varen. Het was genoeg.
    "Ik kan niet toestaan dat je haar leven in gevaar brengt, Stefan." Mijn stem was ijskoud en kil. Ging het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Ik beschermde onschuldigen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Pff, sorry dat ik echt nog niks gepost had, maar kan iemand even snel een samenvatting geven van wat er allemaal aan de hand is? En sorry als ik dus achter loop}

    -Quil-

    Ik rende zo snel ik kon het bos door. Ik had een woedende brul gehoord- Sam waarschijnlijk- dus ik besloot om te helpen.
    Op de plek aangekomen was er al een heftig gevecht aan de gang. De witte wolf brulde woedend en de zwarte wolf vloog de vampiervrouw aan. Ik brulde woedend en stortte me ook op de vampier.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik moet even weg, tot zo <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sammiejlove schreef:
    [Pff, sorry dat ik echt nog niks gepost had, maar kan iemand even snel een samenvatting geven van wat er allemaal aan de hand is? En sorry als ik dus achter loop]

    -Quil-

    Ik rende zo snel ik kon het bos door. Ik had een woedende brul gehoord- Sam waarschijnlijk- dus ik besloot om te helpen.
    Op de plek aangekomen was er al een heftig gevecht aan de gang. De witte wolf brulde woedend en de zwarte wolf vloog de vampiervrouw aan. Ik brulde woedend en stortte me ook op de vampier.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Amy
    "Niets belangrijk, lijkt me. Heeft vooral met de roedel te maken. Niet dat jou interesseert."mompelde ik, meestal kon ik me er zo uit praten, hoeel niet altijd.
    "Vang me op, wil je?" vroeg vader ," nu, als er iets scheelt wil ik het weten. Wil je me alsjeblieft zeggen wat er is?"
    "Er is wat spanning in de roedel, om eerlijk te zijn vind ik de roedel in deze dagen maar," zei ik en voor ik mijn zin kon opvangen liet mijn vader zich vallen. ik ving hem handig op en zette hem naast me neer. "Maar... euhm, ja, ik voel me niet meer goed bij de roedel, snap je?"
    "Dank je." zei vader, "maar ik snap je. Je mist, vrijheid ook, lijkt me? Ga eens met Sam praten, vraag of hij je wilt laten gaan?"
    Ik drukte een zoen op vader's wang. "Dank je!"
    Ik vertrok in een rotvaart naar Sam's woning.


    Ex astris, sciencia

    Sable
    'Als ik een alfa zou zijn, ben ik wel alleen zeg'. Ik trok een pruillipje. Ik wilde niet alleen zijn. Stiekem wou ik gewoon bij die Quileute pack zitten, zodat ik me niet dood verveelde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky