• Ik zoek nog een 'leuke' anime (;
    Dingen die ik geweldig vond:

    Nana
    Clannad (After Story)
    Air TV
    Kanon 2006
    Vampire Knight (Guilty)
    Kaichou Wa Maid-Sama

    Dus:
    Goede verhaallijn. (Belangrijkste!)
    De nodige dosis drama.
    Romantiek.
    Niet te veel bloed, zoals in Elfenlied.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Parachutes schreef:
    H2O Footprints in the sand, een hoop drama en romantiek ;d


    Is dat geen film?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee of je het wat vindt:
    Kamikaze Kaitou Jeanne (gaat over een meisje dat demonen uit kunstobjecten moet verjagen... het klinkt vaag als ik het zo zeg. Nou ja, er zit romantiek in, drama en wat actie. Niks bloederigs)
    Kaitou Saint tail (een meisje dat dingen steelt voor mensen, heel respectabel allemaal. Ik heb hem zelf nog niet helemaal gezien, maar het is heel schattig, er zit ook wat romantiek in)
    Princess Tutu (over een eendje dat veranderd is in een meisje dat verandert in een soort superheldin genaamd Princess Tutu :P Het klinkt vaag, maar dit is één van mijn favoriete anime's! Een beetje romantiek)
    Prétear (gaat over een meisje dat de "uitverkorene" is om de wereld te redden. Het is maar dertien episodes. Romantiek.)
    Puchi Puuri Yuushi (volgens mij is deze voor wat jongere mensen, maargoed: ik vond hem helemaal geweldig. Dit gaat over een meisje van zeventien dat eruit ziet als een meisje van tien. Ze moet strijden om een kroon die haar het juiste uiterlijk kan geven. Zit ook romantiek in)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Je bent bij mij aan het goede adres. Oké, deze vallen perfect onder jouw eisen:

    5 Centimeters Per Second, een anime film van 60 minuten (3 delen van 20 minuten) over een stel dat uit elkaar groeit. Enorm zielig en je zult overdonderd zijn door hoe mooi alles is, dat zweer ik je.
    Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai, een anime (11 afleveringen van 20 minuten) over een vriendengroep die uit elkaar is gegroeid doordat er een meisje uit diezelfde vriendengroep is gestorven. Nu blijkt dat iemand uit die groep dat meisje kan zien en samen met de hele groep proberen ze haar wens te vervullen zodat ze kan 'overgaan'. Bij deze, de laatste aflevering, je huilt de ogen uit je kop. Ik heb 'm gister afgekeken, ben nu nog steeds in een shock.
    Kimi ni Todoke, (twee seizoenen, totaal 37 afleveringen van 20 minuten) ontzettend lief/puur/schattig/grappig, deze anime maakt alles warm en mooi en zorgeloos en het laat je zien dat je echt je vriendschap/relaties moet koesteren. Dit is mijn favoriete anime, helemaal omdat het in de manga nog verdergaat.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:05 ]


    wth.

    Audience & Mayfly; Dankje! Daar heb ik wat aan =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayfly schreef:
    Je bent bij mij aan het goede adres. Oké, deze vallen perfect onder jouw eisen:

    5 Centimeters Per Second, een anime film van 60 minuten (3 delen van 20 minuten) over een stel dat uit elkaar groeit. Enorm zielig en je zult overdonderd zijn door hoe mooi alles is, dat zweer ik je.
    Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai, een anime (11 afleveringen van 20 minuten) over een vriendengroep die uit elkaar is gegroeid doordat er een meisje uit diezelfde vriendengroep is gestorven. Nu blijkt dat iemand uit die groep dat meisje kan zien en samen met de hele groep proberen ze haar wens te vervullen zodat ze kan 'overgaan'. Bij deze, de laatste aflevering, je huilt de ogen uit je kop. Ik heb 'm gister afgekeken, ben nu nog steeds in een shock.
    Kimi ni Todoke, (twee seizoenen, totaal 37 afleveringen van 20 minuten) ontzettend lief/puur/schattig/grappig, deze anime maakt alles warm en mooi en zorgeloos en het laat je zien dat je echt je vriendschap/relaties moet koesteren. Dit is mijn favoriete anime, helemaal omdat het in de manga nog verdergaat.


    Jammer dat die laatste niet zo mooi (vind ik) is getekend Ö


    @Trouwnes, als je die laatste leuk vind, denk ik dat nana ook wat voor jou is (: Laat ookmooie vriendschappen zien enzo but I warn you; Janken geblazen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 12:00 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij is Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora ook erg mooi ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    air gear


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Endure schreef:
    (...)

    Jammer dat die laatste niet zo mooi (vind ik) is getekend Ö


    @Trouwnes, als je die laatste leuk vind, denk ik dat nana ook wat voor jou is (: Laat ookmooie vriendschappen zien enzo but I warn you; Janken geblazen.


    Ja, Kimi ni Todoke is inderdaad niet heel mooi, maar de stijl wordt mooier en beter naarmate het verhaal ook verdergaat, dat is ook meer kijkers/lezers opgevallen. Het zijn gewoon de karakters en de verhaallijn die het voor mij mijn favoriete anime/manga maken. Ik vind KnT ook anders dan alle andere. De relaties tussen de personen verlopen langzamer (in plaats van dat de hoofdpersoon na drie afleveringen al weet dat ze verliefd is) en het is in mijn ogen gewoon meer realistisch. Maar ik moet Nana inderdaad nog een keertje kijken. Hij staat al een tijdje op m'n lijst!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 13:37 ]


    wth.

    Endure schreef:
    Volgens mij is Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora ook erg mooi ;o


    Dankje! Die lijkt me echt heel mooi inderdaad! :3


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ja, Kimi ni Todoke is inderdaad niet heel mooi, maar de stijl wordt mooier en beter naarmate het verhaal ook verdergaat, dat is ook meer kijkers/lezers opgevallen. Het zijn gewoon de karakters en de verhaallijn die het voor mij mijn favoriete anime/manga maken. Ik vind KnT ook anders dan alle andere. De relaties tussen de personen verlopen langzamer (in plaats van dat de hoofdpersoon na drie afleveringen al weet dat ze verliefd is) en het is in mijn ogen gewoon meer realistisch. Maar ik moet Nana inderdaad nog een keertje kijken. Hij staat al een tijdje op m'n lijst!


    Ooh, dan is het goed. Heb al eens eerder slecht getekend iets gezien..
    Special A, die benen! Hahaha :'D

    Nana is in het begin wat kinderachtig en vaag, maar al gauw komt er volwassen shit en drama o-o'' Die anime wordt echt opgebouwd en eindelijk een anime waarvan 't einde me niet 100% tegenvalt ;p

    Ooh ooh! Paradise Kiss is ook leuk, alleen 't einde is kuuuut :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ooh, dan is het goed. Heb al eens eerder slecht getekend iets gezien..
    Special A, die benen! Hahaha :'D

    Nana is in het begin wat kinderachtig en vaag, maar al gauw komt er volwassen shit en drama o-o'' Die anime wordt echt opgebouwd en eindelijk een anime waarvan 't einde me niet 100% tegenvalt ;p

    Ooh ooh! Paradise Kiss is ook leuk, alleen 't einde is kuuuut :<


    En wat ook een pluspunt van de anime Kimi ni Todoke is: de startliedjes en de eindliedjes zijn echt leuk. :3 Ja, ik heb Special A ook gekeken. Ik vond 'm heel erg op Kaichou Wa Maid-Sama lijken, maar hij was alsnog erg leuk. En ja, omg die benen. :'D Jup, daarom wil ik Nana ook gaan kijken, er zijn veel positieve reacties erover op internet enzo. En Paradise Kiss is oud, ik heb het niet zo erg op oude anime. :/


    wth.

    Kuroshitsuji is in het Engels: The Black Butler. Maar het is ook in het Nederlands beschikbaar :)

    D.N.Angel misschien?
    Gaat over een 14 jarige jongen die de beroemde dief Dark in zich 'krijgt'. (het verhaal gaat dat alle jongens op 14-jarige leeftijd in zijn familie de volgende 'dief' worden) Hier transformeert hij in als hij aan het meisje denkt waar hij verliefd op is. Als Dark moet hij dus kunstwerken stelen.
    Er zit een goede verhaallijn in, er komt redelijk wat romantiek in voor en ook wat drama.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mayfly schreef:
    (...)

    En wat ook een pluspunt van de anime Kimi ni Todoke is: de startliedjes en de eindliedjes zijn echt leuk. :3 Ja, ik heb Special A ook gekeken. Ik vond 'm heel erg op Kaichou Wa Maid-Sama lijken, maar hij was alsnog erg leuk. En ja, omg die benen. :'D Jup, daarom wil ik Nana ook gaan kijken, er zijn veel positieve reacties erover op internet enzo. En Paradise Kiss is oud, ik heb het niet zo erg op oude anime. :/

    Haha, ik heb nog niet gekeken, nog geen tijd gehad. Nana is trouwens ziek mooi getekend vind ik (: Leuke kleding ook enzo, niet dat ze elke aflevering hetzelfde dragen :P
    En zonde, paradise kiss is toch wel grappig (:

    Gimp schreef:
    Kuroshitsuji is in het Engels: The Black Butler. Maar het is ook in het Nederlands beschikbaar :)

    Nooez, te vceel bloed -gayhandje-

    Kyou schreef:
    D.N.Angel misschien?
    Gaat over een 14 jarige jongen die de beroemde dief Dark in zich 'krijgt'. (het verhaal gaat dat alle jongens op 14-jarige leeftijd in zijn familie de volgende 'dief' worden) Hier transformeert hij in als hij aan het meisje denkt waar hij verliefd op is. Als Dark moet hij dus kunstwerken stelen.
    Er zit een goede verhaallijn in, er komt redelijk wat romantiek in voor en ook wat drama.

    Hmm, zou hem wel eens kunnen proberne ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toradora, lijkt op de anime die je al gezien hebt. (:


    | Reality is for people that lack imagination |