• Ik zoek nog een 'leuke' anime (;
    Dingen die ik geweldig vond:

    Nana
    Clannad (After Story)
    Air TV
    Kanon 2006
    Vampire Knight (Guilty)
    Kaichou Wa Maid-Sama

    Dus:
    Goede verhaallijn. (Belangrijkste!)
    De nodige dosis drama.
    Romantiek.
    Niet te veel bloed, zoals in Elfenlied.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Noh, Simoon, ik heb nog wel een film voor je:
    King of Thorn, die had ik laatst met een vriendin gezien, ik vond hem zo vet :3 Zat volgens mij wel wat bloed in, maar het was niet echt ranzig voor zover ik me herinner :')
    En die soundtrack is prachtig :0

    Skip Beat, Hana Yori Dango & Itazura na Kiss
    ^ shoujo, romantiek, drama, grappig & idiote acties ^

    Al mijn andere animes vallen waarschijnlijk onder 'te veel bloed' .__.


    ~ KONNICHIWA.

    Death Note blijft toch altijd mijn grote favoriet, ook omdat het mijn eerste anime is, als ik Avatar niet meetel.
    Op mijn lijstje van gekeken staan:
    Death Note.
    Elfen Lied
    Lucky Star
    Clannad [mee bezig]

    To-do list:
    Bleach
    Rutoni Kenshin
    School Days
    Higurashi No Naku Koro Ni [Ofwel Higurashi]
    Chibits.

    Soul Eeater misschien, maar waarschijnlijk niet.
    Als je nog meer animes zoekt, op Youtube staan honderden top-10 lijstjes van anime-fans. Daar heb ik mijn to-do list ook vandaan ;]

    Van Clannad is er altijd nog een andere versie, de niet-after story. Daar ben ik nu dus mee bezig.

    Ik ben nog een anime-groentje volgens mij, dus het kan zijn dat after story & de gewone hetzelfde zijn. (;

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 21:29 ]

    Heh, ik was de afgelopen paar dagen bij een vriendin, toen hebben we Death Note gekeken, of in ieder geval tot aflevering 20 ofzo. Echt stoer, die zou ik zeker gaan kijken als ik jou was :] Zitten ook droge momenten in, al is het begin nog wel wat serieuzer :')
    Oh, en ik las over een anime die Angel Beats heet, die wil ik ook nog gaan kijken. Het verhaal klonk vet, maar ik kan het moeilijk uit leggen.. Zoek het anders op op google ofzo c:
    En als reactie op wat Randomness zei: Clannad is mij ook aangeraden door diezelfde vriendin, die zei dat het een hele gave anime is c:

    X/1999
    Tsubasa tokyo revelution

    Vluuv schreef:
    Heh, ik was de afgelopen paar dagen bij een vriendin, toen hebben we Death Note gekeken, of in ieder geval tot aflevering 20 ofzo. Echt stoer, die zou ik zeker gaan kijken als ik jou was :] Zitten ook droge momenten in, al is het begin nog wel wat serieuzer :')
    Oh, en ik las over een anime die Angel Beats heet, die wil ik ook nog gaan kijken. Het verhaal klonk vet, maar ik kan het moeilijk uit leggen.. Zoek het anders op op google ofzo c:
    En als reactie op wat Randomness zei: Clannad is mij ook aangeraden door diezelfde vriendin, die zei dat het een hele gave anime is c:

    Angel Beats is echt mooi! Ik moest janken op het einde )': Ik raad deze je echt aan!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:39 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kijk nu Death Note, zeker kijken!! een van de beste animé die ik ooit gezien heb, samen met One Piece en Kaichou wa maid-sama.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dit zijn animes die ik wel leuk vond:
    Baka to test to shoukanjuu (ni):rare verhaallijn en je ergert je af en toe, maar best grappig. Het gaat over een jongen die het heel slecht doet op school, maar daar hebben ze een systeem voor, en hij gaat het uitproberen maar het gaat telkens fout.
    Chobits:Er zijn menselijke computers uitgevonden: persocons. Hideki kan er geen betalen, maar vind een heel bijzondere persocon weggegooid bij ander afval. Hij neemt haar mee en doet haar aan. Het enige dat ze kan zeggen is chii, dus hij noemt haar Chii. Hij leert haar vanalles, en uiteindelijk wordt hij verlieft op haar, maar niet voordat er een hoop gebeurt is.
    DN Angel:Daisuke Niwa heeft een andere persoonlijkheid: Dark. Hij verandert in hem als zijn verliefdheid te hevig wordt. En dan is er maar een manier om terug te veranderen. Hij moet het meisje zien te vinden waar Dark van houd.
    Dragon Crisis:Komt heel af en toe bloed in voor, en niet heel veel, maar het is een leuke anime. Ryuuji's leven is veranderd in een avontuur sinds zijn nicht terug is. Ze krijgen op een of andere manier een grote koffer in handen. Als Ryuuji hem open doet komt er een naakt meisje uit. Dat meisje moet worden beschermd tegen een sekte die op haar macht uit is. Het meisje blijft bij Ryuuji's zijde en uiteindelijk worden ze verlieft, maar dat levert ook weer problemen op.
    Elemental Gelade:De luchtpiraat Coud vind na een aanval een kist in een ruimte, en er blijkt een meisje in te slapen: Ren. 3 mensen van Arch Aile komen en bieden een enorme som aan geld, maar Coud besluit haar te beschermen. Dan komt er een aanval, en Ren schijnt over krachten te beschikken. Ze besluit om React met hem te doen, en zo verslaat Coud de bandieten. Ze gaan samen op weg om Ren naar haar bestemming te krijgen: Eternal Garden, maar onderweg krijgen ze problemen. Ze worden aangevallen door Sitting(of Sting) Reads, en Chaos Choir, een groep die Ren als koningin willen. Bovendien krijgen Coud en Ren gevoelens voor elkaar en weten niet hou ze die moeten uiten.
    K-on!(K-on!!):het gaat over een groep meisjes op school met een band. Er zit geen romantiek in, maar het is erg grappig.
    La corda d'oro:Hino ziet op een dag een elfje. Als ze het elfje ziet rent ze in eersten instantie weg, maar dan opeens wordt ze uitgekozen om samen met vijf andere jongens mee te doen aan de muziekwedstrijd, en dat terwijl ze nog nooit van haar leven een instrument heeft vast gehouden. Het elfje geeft haar een magische viool die iedereen zou kunnen bespelen, maar ze weet zelf ook dat ze het niet op eigen kracht kan. Wat moet ze doen als de snaren breken en het een gewone viool wordt? Bovendien zijn alle jongens geintimideert door Hino. Er zit veel muziek en romantiek in.
    Shugo Chara:Amu is een stoer meisje met een tweede karakter dat niemand kent. Ze wenst om te worden herboren als haar echte zelf. De volgende ochtend liggen er drie eieren in haar bed. Ze neemt ze mee naar school, en dan gebeuren er onverwachte dingen. De eieren komen uit en ze beland in een groep die de Guardians heet. De Shugo Chara's die uit de eieren zijn gekomen zijn haar echte ik en door met hen en de Guardians samen te werken willen de de mensen beschermen voor een machtig bedrijf die alle hart-eieren wil. Maar Amu is verlieft op Tadase, en Ikuto is er ook nog. Dit is een leuke anime met veel romantiek en humor.
    True tears:Een jongen moet kiezen tussen twee meisjes. Erg mooi en ook al zit er humor in, het is ook best zielig. Plus natuurlijk de romantiek

    Tja, dat waren al mijn tips, Hopelijk heb je hier wat aan xD

    Neo angelique
    :)