• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amy
    "Emily, Sam? is daar iemand?" riep ik zodra ik aan het huisje aankwam. Ik zag niet metten enige beweging.


    Ex astris, sciencia

    C18 schreef:
    Hi guys, ik meld bij dezen dat vanaf heden iedere RPG'er vrij is om een nieuw topic te openen en geen toestemming nodig heeft van de zogenaamde 'admins' of 'mods' op deze RPG. Dit is niet bepaald door mij, maar door de mods van Q.
    Thanks for your attention. Have fun :]

    [Oké, geen probleem. Maar Bronte heeft wel gelijk. Dan hebben we geen controle meer.. (A)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [wat is er nou precies tussen sam en emily?? wilt iemand dat me even pben ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lucy.
    Met mij was alles goed en Nera rende achter me. Ik zette mijn move in en ze rende door waardoor ik op haar rug sprong. Zeviel onderuit waardoor mijn knuffel in jet water viel. Ik jankte en liet Nera LEVEND achter. Ik dook achter Winni aan en zwom zo snel als ik kon. Ik nam Winni in mijn mond en ik zwom naar boven. Voor ik naar adem kon hakken zat Nera bovenop me


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    bella
    goed'zei ze en rende achter de vampier aan. een knuffel viel in het water, Lucy jankte en zwom erheen maar voordat ze boven kwam zat de vampier op haar. Van woede gromde ik en sprong erheen. Ik trok de vampier er van af. 'Eerst een vamp en dan 2 wolven' grijnsde ze. Ik trok Lucy en de knuffel uit het water. 'Snel weg hier' riep ik naa rhaar. Ik rende weg voor de vampier maar die had me al te pakken. Ze rukte mijn arm eraf en ik schreeuwde het uit van de pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nera.
    Dit is geweldig dit maakt het helemaal geweldig! gilde ik uit toen ook Bella me aanviel. Bang was ik niet ik zal ze alle 3 vermoorden.

    Lucy.
    'Ga naar huis!' riep Bella tegen me. Haar arm werd eraf gerukt en een golf van woede overvloede me. Ik rende op haar af en ik beet haar in haar schouder. Een brul kwam uit haar van de pijn. Ik maakte een salto zodat ze hard op de grond knalde.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [jeuj, ben terug. Heeft iemand een idee waar Jennifer kan uitkomen? :D]

    -Quil-
    In mijn ooghoek zag ik dat Bella ook was aangekomen. Ze snelde zich naar Lucy. Ze hield ons nauwlettend in de gaten. Doordat ik naar Bella keek, raakte ik uit mijn concentratie. De vampier was bovenop mij gesprongen, en wou net haar tanden in mijn nek plaatsen, totdat iemand haar wegtrok.

    -Carmen-
    Ik reed in een noodvaart richting Forks. Ik wou een bezoekje brengen aan de Cullens, na mijn reis over de wereld. Ik had Italië gemeden, ik had absoluut geen zin in die vervloekte Volturi. Al snel was ik Forks uit en reed de voor mensen onzichtbare afrit op. Ik stopte voor het huis, sprong uit de auto en rende naar de voordeur. Het was stil binnen, te stil. Ik belde aan, niemand thuis. Wat vreemd, waar waren ze?
    Ik besloot om terug te gaan naar de auto om naar Denali te vertrekken, tot ik woedend gebrul en hoog gegil hoorde.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sammiejlove schreef:
    [jeuj, ben terug. Heeft iemand een idee waar Jennifer kan uitkomen? :D]

    -Quil-
    In mijn ooghoek zag ik dat Bella ook was aangekomen. Ze snelde zich naar Lucy. Ze hield ons nauwlettend in de gaten. Doordat ik naar Bella keek, raakte ik uit mijn concentratie. De vampier was bovenop mij gesprongen, en wou net haar tanden in mijn nek plaatsen, totdat iemand haar wegtrok.

    -Carmen-
    Ik reed in een noodvaart richting Forks. Ik wou een bezoekje brengen aan de Cullens, na mijn reis over de wereld. Ik had Italië gemeden, ik had absoluut geen zin in die vervloekte Volturi. Al snel was ik Forks uit en reed de voor mensen onzichtbare afrit op. Ik stopte voor het huis, sprong uit de auto en rende naar de voordeur. Het was stil binnen, te stil. Ik belde aan, niemand thuis. Wat vreemd, waar waren ze?
    Ik besloot om terug te gaan naar de auto om naar Denali te vertrekken, tot ik woedend gebrul en hoog gegil hoorde.


    [Hun zijn in Dubai, dus dat kan niet xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jirachi schreef:
    (...)

    [Hun zijn in Dubai, dus dat kan niet xD]


    [wat kan niet? :O]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ik ben even eten :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    bella
    Terwijl ik het uitgilde van de pijn gilde zij het uit van de pret. Lucy trok haar los en liet haar vallen. Ik schonk een glimlach naar haar. Snel keek ik rond waar mijn arm was. Ik likte eraan enplakte hem vast. Pok Quil werd verlost door Lucy. Doordat ik even met mijn arm bezig was hoorde ik Lucy niet. Ze was beet gepakt door de vampier. 'Bella!" ze keek me angstig aan. Het vampiertje grinikte. Haat kwam omhoog. Pure haat. 'Laat haar los' riep ik boos en liep richting haar. 'of wat anders' ze keek me brutaal aan. Ze pakte Lucy in een onmenselijke greep en Lucy gilde het uit. De vampier legde haar neer en zorgde dat ze niet weg kon. Daarna rende ze op mij af. Ik moest zorgen dat Lucy veilig was. 'Laat Lucy gaan' riep ik terwijl ik haar ontweek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mogen Carmen en Quil ook bovenin in de lijst? Ah, toeee! (flower)

    Eet Smakelijk ;D]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Sable
    'Hoe dan?? Ik wil best Alfa zijn enzo, lekker de leider zijn, maar zo wie zo,, ik heb geen pack,, Do you wanna join??' Ik gaf Leah een knipoog. 'Hoe is jou familie?? De mijne is best wel cool,, alleen mijn broertje doet de laatste tijd een beetje boos' Mijn glimlach zakte een beetje weg. Degan deed lastig de laatste tijd. Ongewild voelde ik dat ik begon te trillen. Ik probeerde rustig te blijven, zodat Leah geen last van me zou hebben.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sammiejlove schreef:
    (...)

    [wat kan niet? :O]


    [Carmen is niet in Dubai toch? Want Rayaa, Stefan, Vladimir, Tanya, Irina en Carlisle zijn half op het vliegveld daar. Maar Carmen kan wel komen (wbw).]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ik gromde en door mijn woede kwam er extra kracht vrij. Ik rukte mij los en greep Nera bij haar hoofd. Mijn woede was onbeheersbaar en ik rukte hem eraf. Het was voorbij. Uitgeput viel ik flauw op de grond en veranderde ik terug terwijl ik in een zwart gat viel. (ik ben nu dus naakt xD ik ga eten dus tot ik terug ben ben ik buiten westen ;) )


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan