• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leah
    Ik hoor een luide knal, gevolgd door een wolvenhuil. Sable! Ik loop sneller en sneller tot ik aan de rand van het bos kwam. Een vrachtwagen was tegen een boom geknald en Sable ligt op het gras aan de andere kant van de weg. Ik kon de vrachtwagenchauffeur niet zien, maar hij had weinig kans. Snel belde ik de hulpdiensten, wat als de chauffeur zijn nek had gebroken?
    "Sable? Ben je oké?" vroeg ik terwijl ik dichter bij de vrachtwagen kwam. De chauffeur bloedde, maar zat niet gekneld of zo.


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Opeens hoorde ik het bekende melodietje van mijn ringtone en nam ik de telefoon op.
    "Carlisle," zei ik bij wijze van begroeting.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    carmen bellde Carlisle. Langzaam spreek ze naar Carlisle. JEmig kon het niet sneller. Ikpakte het mobieltje af 'Carlisle je moet komen er is iets met lucy en haar hart klopt snel kom snel' Ik was hopeloos en begon weer te snikken. Dit keer gaf ik het mobieltje terug en liep naar Jake voor steun.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Carmen-
    "Carlisle." "Hey, Carmen hier. We hebben een probleem." Bella keek me vragend aan. "Carlisle?" vroeg ze geluidloos. Ik knikte. "Wat is er aan de hand?"vroeg hij, meteen bezorgd. "Een meisje is stervende."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ I'm weer back :3]

    Emrby
    Eindelijk na een eeuwigheid kwam ik aan bij het huisje. Ik drukte op de bel aangezien de deur dicht was en ik natuurlijk geen sleutel had. Ooit wist ik nog waar de reserve sleutel verstopt was maar dat was ik al lang weer vergeten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emmett
    Carlisle nam net de telefoon op toen ik de kamer in kwam lopen.
    Ik plofte langs Rosalie op de bank neer en zuchtte even.
    Ik luisterde half mee met Carlisle zijn gesprek.


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    MisPattinson schreef:
    bella
    carmen bellde Carlisle. Langzaam spreek ze naar Carlisle. JEmig kon het niet sneller. Ikpakte het mobieltje af 'Carlisle je moet komen er is iets met lucy en haar hart klopt snel kom snel' Ik was hopeloos en begon weer te snikken. Dit keer gaf ik het mobieltje terug en liep naar Jake voor steun.


    [Hihi was te laat sorry]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [Ik ga eten, tot zo]


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ik liep naar de deur, mijn ogen werden groot toen ik de toegetakelde Embry zag. Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn mond. 'Wat is er gebeurt!' Stootte ik uit.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:06 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable

    'Sable? Ben je oke?' hoorde ik Leah vragen. Ik stond op en liep voorzichtig naar haar toe en huilde nog eens zachtjes. Ik wilde wel terug veranderen, maar ik kon niet, want ik had geen kleren meer. Toen ik de ambulance hoorde, kroop ik verder de struiken in. Ik wilde het liefste verder rennen, maar ik wilde niet weg zonder Leah.

    [Laatste post denk ik, ik ga taart maken voor morgen, want dan is het mijn b-day <3 spreek jullie later<3]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sammiejlove schreef:
    (...)

    [Hihi was te laat sorry]

    geeft niks kun je altij nog veradnere.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ow god, ik zat op de verkeerde pagina toen ik een stukje poste :o.
    Zal niet meer gebeuren :$]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    [JokerAndMe, Carlisle is op dit moment in Dubai, dus niet in Villa Cullen]

    Carlisle
    Er werd veel door elkaar geroepen en ik ving flarden op van een meisje dat op sterven lag.
    "Als ik nu het vliegtuig pak, kan ik er pas op zijn vroegst morgenavond zijn, dus sneller kan ik niet, ook niet als ik ren, maar ik kom zo snel mogelijk, oké? In de tussentijd moeten jullie haar proberen zo stabiel mogelijk te houden. Let op haar hartslag, bloeddruk en ademhaling en zorg dat het vochtgehalte op peil blijft. Ik kom eraan,"
    Ik hing op en richtte me tot Stefan, Vladimir, Tanya en Irina.
    "Het spijt me vreselijk, maar ik moet er nu vandoor. Er is een noodgeval thuis,"
    Met die woorden vertrok ik naar het vliegveld en nam het eerste de beste vliegtuig terug naar Amerika.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Embry
    Na een hele lage tijd ging de deur nog niet open. Ik begon verwoed te zoeken naar de sleutels op alle mogelijke plekken die ik kon bedenken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Melodies schreef:
    Sable

    'Sable? Ben je oke?' hoorde ik Leah vragen. Ik stond op en liep voorzichtig naar haar toe en huilde nog eens zachtjes. Ik wilde wel terug veranderen, maar ik kon niet, want ik had geen kleren meer. Toen ik de ambulance hoorde, kroop ik verder de struiken in. Ik wilde het liefste verder rennen, maar ik wilde niet weg zonder Leah.

    [Laatste post denk ik, ik ga taart maken voor morgen, want dan is het mijn b-day <3 spreek jullie later<3]

    [Gefeliciteerd](yeah) hoe oud


    Change is for weirdos ~ Niall Horan