• Luister midden in de nacht dit nummer:



    En ga helemaal los! xD Whahahaha. Ja soms heb je van die buien. M'n vriendinnen en ik kunnen hierop feesten :P Alleen is het best saai, maar toen ging ik voor de spiegel staan dansen en dan lach ik om mezelf omdat ik niet spoor :O

    Maar ik heb gewoon goede herinneringen aan dat nummer. En het is totaal niet mijn muziek xD Hou helemaal niet van Nederlandse shit. Maar deze kan ik echt op los gaan :$

    Wie van jullie heeft er midden in de nacht ook van die buien?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 2:56 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had alleen een 'ik kan niet slapen' bui.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik had alleen een 'ik kan niet slapen' bui.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik had een slaapbui.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu heb ik dat in mijn hoofd(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doncaster schreef:
    Nu heb ik dat in mijn hoofd(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik luister wel eens midden in de nacht muziek, maar absoluut niet Gerard Joling. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik luister wel eens midden in de nacht muziek, maar absoluut niet Gerard Joling. :'D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Meestal slaap ik dan weet je, maar dat zal wel aan mij liggen.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Meestal slaap ik dan weet je, maar dat zal wel aan mij liggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    het ligt eraan, soms heb ik echt van die nachten dat ik gewoon nog niet moe ben :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Midden in de nacht ga ik óf net slapen óf ben ik van plan te gaan slapen óf zit ik een anime te kijken die ik per se af moet kijken en dus pas om half 3 klaar ben, maar dat boeit niet, en dan is die anime meestal zo zielig/geweldig dat ik moet janken. :'D


    wth.

    DEXTRO schreef:
    het ligt eraan, soms heb ik echt van die nachten dat ik gewoon nog niet moe ben :'D


    Te veel energy. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doncaster schreef:
    Nu heb ik dat in mijn hoofd(cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Uneventful schreef:
    Ik had alleen een 'ik kan niet slapen' bui.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.