• Ik zag laatst iets op TV van Tienermoeders. Meisjes van amper 14 jaar waren moeder en de vader was al vertrokken. De tienermoeders wisten niet eens hoe ze met een baby moesten om gaan. De ouders zijn op jonge leeftijd oma en opa geworden en dus zwaar de dupe omdat hun dochter een kind heeft. Dit gebeurt met name in Groot Britanië.

    Dit nummer gaat over tienermoeders. Hij is van Yes R, Brainpower en Negativ en heet Tienermoeders.

    http://www.youtube.com/watch?v=B3LtTRRttVU

    Dit is de songtekst:
    [negativ]
    Ze was 16, sexy, teder en echt lief
    heel vaak op de straat als was het dan echt d'r plek niet
    vroeg liefde aan d'r mamma maar die gaf geen moer
    maar toch liet ze zich niet kennen yo en was ze stoer
    belandde vaker in de schijt dan een blanke boer
    kreeg een vriend en ging samen op een lange tour
    hij gaf niet echt om d'r dat zag ze niet en ja dat is zuur
    maar eigelijk was ze meer op zoek naar een vaderfiguur
    hij zei precies wat ze wou horen de perfecte juiste woorden
    ze dacht liefde overwint maar had in feite al verloren
    Hij gaf er geld en zelfs op de blutte dagen
    leefde ze te gek maar moest het terug betalen
    liep met d'r neger tot 5 daar kan je van me opaan gaan
    ze kreeg een string en moest van die gast achter de raam staan
    dat deed ze niet werd zwanger en dacht dat hij zou blijven
    hij lachtte in d'r gezicht en daar zit ze met die kleine

    [refrein 2x]
    je bent een jonge mamma maar eigelijk ben je nog een kind
    je neemt een grote verantwoording maar weet niet waar je aan begint
    jonge meid neem de tijd want het is nog te vroeg
    je heb een hele hoop te doen dus denk na bij wat je doet

    [yes-r]
    eyo voor deze tienermoeder is het leven niet gewoon
    ze is een vader, moeder, kind alles in 1 persoon
    en hoe ze woont, fucked up, die kleine ze moet proppen
    het kindje mag niks weten maar pappa is al vertrokken
    motherfucker shit ik word fucking boos omdat
    geen verantwoording in je loopt zonder condooms op zak
    en nu maar hopen dat de situatie wel zou minderen
    fucked up voor die ouders já maar wat nou met die kinderen
    goede jonge ouders niet voor ieder geldt hetzelfde
    maar nu lijkt het een trend en vele zien het als een spelletje
    het naar bed gaan met z'n tweeën kan je zien als iets voor fftjes
    totdat het kind geboren is en je merkt hoe echt het is
    m'n fucking ergenis woedend op die ho's
    geil worden dat is makkelijk maar voedt dat kind dan ook
    doe niet stoer hou je niet groot
    haal die bullshit uit je hoofd
    shit men, het doet me pijn als ik het zie
    ik heb een buurmeisje van 16 met een kleine kind van 3
    vooraf als je wat zei nou dan luisterde ze niet
    te snel verkocht en verliefd je lot is tenslotte verdiend
    je raakte zwanger en opeens word je gescot door je vriend

    [refrein 2x]
    je bent een jonge mamma maar eigelijk ben je nog een kind
    je neemt een grote verantwoording maar weet niet waar je aan begint
    jonge meid neem de tijd want het is nog te vroeg
    je heb een hele hoop te doen dus denk na bij wat je doet.

    Maar nu de vraag.

    Wat vinden jullie nou van tienermoeders?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    euhm..
    weet je nogal grof iemand zovroeg zwanger maken

    het liedje ga ik nu beluisteren


    i hate everyone

    maar echt het liedje suckt gwn


    i hate everyone

    Damn waldo jij bent altijd vroeg wakker :O.

    Als ik zo vroeg wakker ben ben ik altijd vet chagarijnig :P.

    Oke maar wat ik van tienermoeders vind:

    Ik vind aan de ene kant dat ik medelijden met ze moet hebben omdat het misschien wel helemaal niet de bedoeling was om zwanger te raken ( dus dat ze bijvoorbeeld de pil is vergeten ) maar aan de andere kant vind ik het gewoon heel erg dom van een tienermeisje. Zo als ik al zei: De meeste tienermeisjes kunnen nog geen kind opvoeden en de ouders zijn er helemaal de dupe van :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    eeey Gangsta xD.....jij bent ook redenlijk vroeg wakkr hoor xD


    don't Worry...Be gay.

    ergens vind ik het zielig voor ze maar ergens ook van ja...doe t dan ook veilig denk niet dat het jou niet kan overkomen zeg maar. k denk dat ze de verantwoording moeten dragen en daar hulp bij nodig hebben en ik vind het zielig als ze die hulp niet krijgt...ik heb er niet echt een mening over want ik weet niet hoe het is. ik heb dat programma ook gezien en dat schokte me best wel.


    Why don't you break my heart

    Er was toch ook een meisje met blond haar dat zich niks van haar kind aantrok en altijd bij de paarden was en altijd haar kind bij haar moeder bracht?

    ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden


    death to the one at the end of the serenade.

    tja ik ben zelf zelf zwanger en ben 17 dus ja
    ik kan moeilijk zeggen dat 't dom vind he?
    maar ik denk althans da's bij mij zo dat het ook deels door verkeerde voorlichting en opvoeding komt
    mijn moeder raakte zwanger op haar 16de en ze vertelde bijvoorbeeld altijd alleen maar de positieve kant ervan.
    m'n 2 oudere zussen werden als tiener moeder ook alleen maar positief erover. en er werd ook nooit gesproken over de pil of condooms ofzo m'n moeder zei ons dat je de eerste keer echt niet zwanger raakt nou ik merk 't gelukkig is m'n vriend er niet vandoor die zwerft hier trouwens ook ergens op quizlet rond

    niet dom.....maar ook niet heel slim xD maar goed....soms scheurt je condoom en kun je er Zelf nix aan doen -_-''. of komt het door je opvoeding:O


    don't Worry...Be gay.

    tja ik ben zelf zelf zwanger en ben 17 dus ja
    ik kan moeilijk zeggen dat 't dom vind he?
    maar ik denk althans da's bij mij zo dat het ook deels door verkeerde voorlichting en opvoeding komt
    mijn moeder raakte zwanger op haar 16de en ze vertelde bijvoorbeeld altijd alleen maar de positieve kant ervan.
    m'n 2 oudere zussen werden als tiener moeder ook alleen maar positief erover. en er werd ook nooit gesproken over de pil of condooms ofzo m'n moeder zei ons dat je de eerste keer echt niet zwanger raakt nou ik merk 't gelukkig is m'n vriend er niet vandoor die zwerft hier trouwens ook ergens op quizlet rond


    sterkte ermee...hoelang ben je zwanger?


    Why don't you break my heart

    tja ik ben zelf zelf zwanger en ben 17 dus ja
    ik kan moeilijk zeggen dat 't dom vind he?
    maar ik denk althans da's bij mij zo dat het ook deels door verkeerde voorlichting en opvoeding komt
    mijn moeder raakte zwanger op haar 16de en ze vertelde bijvoorbeeld altijd alleen maar de positieve kant ervan.
    m'n 2 oudere zussen werden als tiener moeder ook alleen maar positief erover. en er werd ook nooit gesproken over de pil of condooms ofzo m'n moeder zei ons dat je de eerste keer echt niet zwanger raakt nou ik merk 't gelukkig is m'n vriend er niet vandoor die zwerft hier trouwens ook ergens op quizlet rond



    sterkte (K)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    tja ik ben zelf zelf zwanger en ben 17 dus ja
    ik kan moeilijk zeggen dat 't dom vind he?
    maar ik denk althans da's bij mij zo dat het ook deels door verkeerde voorlichting en opvoeding komt
    mijn moeder raakte zwanger op haar 16de en ze vertelde bijvoorbeeld altijd alleen maar de positieve kant ervan.
    m'n 2 oudere zussen werden als tiener moeder ook alleen maar positief erover. en er werd ook nooit gesproken over de pil of condooms ofzo m'n moeder zei ons dat je de eerste keer echt niet zwanger raakt nou ik merk 't gelukkig is m'n vriend er niet vandoor die zwerft hier trouwens ook ergens op quizlet rond

    Tsah veel sterkte ermee.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ergens vind ik het heel erg voor ze want je hele jeugd is weg,en aan de andre kant en daar ben ik voor 90% voor:Eigen schuld,Gebruik de pil,condoom of wat dan ook! ik begrijp wel dat je je zou schuldig voelen als je het kindje weghaalt want dan maak je het eigenlijk dood..maar ik vind eigenlijk eigen schuld.

    tja ik ben zelf zelf zwanger en ben 17 dus ja
    ik kan moeilijk zeggen dat 't dom vind he?
    maar ik denk althans da's bij mij zo dat het ook deels door verkeerde voorlichting en opvoeding komt
    mijn moeder raakte zwanger op haar 16de en ze vertelde bijvoorbeeld altijd alleen maar de positieve kant ervan.
    m'n 2 oudere zussen werden als tiener moeder ook alleen maar positief erover. en er werd ook nooit gesproken over de pil of condooms ofzo m'n moeder zei ons dat je de eerste keer echt niet zwanger raakt nou ik merk 't gelukkig is m'n vriend er niet vandoor die zwerft hier trouwens ook ergens op quizlet rond



    nee tuurlijk ga ik er niet vandoor ik vind dat laf, want weet je wat ik nou nooit snap, dat als een tiener meisje moeder word, dat de vriend van zo'n meisje er dan haast altijd vandoor gaat. lijkt mij toch een teken van zo'n jongen dat ie niet echt van haar houd!? om een meisje zwanger te maken heb je tenslotte twee personen nodig bij lovelyflower dus ook zij en haar vriend ik dus allebei even schuldig allebei even stom & naiv (hoe schrijf je dat woord?) geweest. condoom totaal niet aan gedacht dat was stom maar kindje is welkom

    tsjaa was laatst een meisje die was 15 en had 4 kinderen -.o hoe kan je dat volhouden