• Haii, het is de bedoeling dat je zo'n hele lange zin maakt, zo lang dat je bijna niet meer snapt waar het over gaat :D dit is een kort voorbeeld:

    mijn nichtje heeft zonet een SMS-je gekregen van de dochter van de nicht van de fysiotherapeut van de bakker die drie straten verderop woont en zich om exact 16:34 vanmiddag gaat verslikken in een rozijn en zo in het ziekenhuis beland waar hij hopeloos verliefd word op een vrouw met één been en zijn vrouw laat stikken om samen met zijn nieuwe geliefde naar timboektoe te verhuizen (A)

    het grappige is, JE MOET BEGINNEN MET HET LAATSTE WOORD VAN DE ZIN VAN DE VORIGE POSTER :D

    [in dit geval; verhuizen]

    -XxX- Mii




    (bericht aangepast door een moderator)

    ogosh verhuizen is wat ik niet leuk vind ik verhuis van hier naar daar naar tokio en weer terug elke dag dozen pakken mensen ontmoeten en dan weer weg lekker veel mensen op msn die ik allemaal ontmoet ben op 1000 mensen van de 100000 verliefd en ga met ze trouwen en maken we een heeeel groot gezin en dan verhuizen we weer en weer en weer en dan zijn we weer terug bij het begin, waar was dat?


    *zoiets?xD*


    Why don't you break my heart

    Dat mijn moeder binnenkort gaat trouwen met een verre kennis van de achternicht van onze slager vind ik maar niks, die man is afgrijselijk, het meest erge is nog wrel dat we niet meer op vakantie kunnen omdat een goede kennis van de moeder van zijn zwager niet meer op z'n handje wil passen, dat beest schijnt trouwens achterachterkleinzoon te zijn van een hond die ooit in het verre verleden verwant was aan de hond van napoleon, niet dat dat mij interesseert...



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: woordje vergeten XD)

    intresseert dat is het stomste woord wat ik ooit heb gehoort Jantje de boer uit de kalverstraat intreseert mij niet, hij belde mij exact om 3:33 dat hij met me wou afspreken, ik wou dat niet want zijn hond heet Napoleon en kan het alfabet boeren en dat is echt te smerig, maar toch heb ik ja gezegt we gaan nu over precies 3 dagen 6 uur en 7 minuten en nog 8 seconden naar de bioscoop om gezellig samen winx tekijken.


    I do not hook up.

    kijken naar stoere jongens, mij niet gezien, ik kijk liever naar gothics, die zijn zo hot, zelfs de neef van m'n beste vriendin maakt me aan het zwijmelen, natuurlijk weet hij dat niet, ook Bill kaulitz is Hot, net als zijn tweelingbroer trouwens, maar ik vind gustav leuker dan tom en georg weer minder leuk, of misschien staan tom en georg wel samen op een gedeelde tweede plaatse, huh, vraag je me, je snapt het nu vats niet, nou kijk, bill en gustav delen de eerste en georg en tom de tweede snappie?

    snappie ja ik snap het Bill is zo lekkerding, kijken naar hem ij wel gezien, zoals het spreekwoord van Muppy007 luid: Kleren maken Bill (maar zonder heb ik hem liever) Tom staat bij mij op de tweede plaats en gustav derde maar Georg vierde misschien verandert dat 14 juni want er word gezagt dat Georg in het echt wel leuker is dan op posters, Bill = Love = Smile = Fun = Sexy = Bill , Volgens mij zijn veel fans het hier mee eens, nou ik heb zin in 14 juni wie nog meer?


    I do not hook up.

    Meer Tokio Hotel vroeg iemand me pas, no fuckin' way, heb ik geantwoord, die jongens raken echt oververmoeid, ik ben hardstikke blij dat ik naar het concert kan, maar ik vind dat ze wel eens een jaartje pauze mogen, de schatten, hoe was jullie moederdag trouwens ik ben erg benieuwd, de mijne was redelijk saai namelijk XD [begin maar met namelijk en niet met XD :P]

    namelijk was mijne best wel cool lekker barbequen en lang slapen en ook zwemmen in de achtertuin, Ja TH mag vanmij ook best wel even pauze, Bill geeft zijn eerste intervieuw praat dat arme joch alweer meteen over al zijn fans die hij heeft teleurgesteld en dat hij snel weer wil optreden, hij moet rustig aan doen dat arme kind !


    I do not hook up.

    Kind, dat is mijn mening over de helft van de fans, het zijn geoon kinderen, handtekeningen verzamelen omdat Ttokio Hotel vaker in nederland moet komen, nou, mij niet gezie, arme schatten, die zijn op hun twintigste al zwaar depressien van al het werken, ik snap niet dat Bill geen pauze neemt, jan smid zingt toch ook nog niet, en billy heeft geloof ik dezelde operatie gehad!!!!

    gehad heb ik nooit een pimpelpaarse met goud en witte stippen muis die vijf poten met drieentwintig teennageltjes had en altijd struikelde over zijn drie jaar oude groen en blauwe zaagsel in zijn gouden kooi van een centimeter en een trapmolentje met vijf spaken wat ik best wel jammer vind omdat pimpelpaarse met goud en witte stippen altijd erg sociaal zijn en dus altijd op je schoot gaan zitten als je een ribfluwele rode broek aan hebt en piano speelt op de gouden piano in de woonkamer op de kruk van de buren en ook vind ik het jammer omdat pimpelpaarse muizen met goud en witte stippen altijd drie keer hun neus snuiten in de fluwele zakdoek van de stokoude overgrootvader van mijn beste vriendin.


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Vriendin is eigenlijk een heel filosofisch woord, aangezien heel lang geleden, in de pre-historie, een stamhoofd het vuur had ontdekt en dat dus doorvertelde aan de tante van zijn dochter die een stuk hert had gegeten met de opa van de buurman van het stamhoofd van een stam aan de andere kant en die had het doorverteld aan een pre-historisch boterhamzakje, maar ja, die zeggen niet zoveel dus gingen ze allemaal dood en veel jaren later waren er de romeinen en die begonnen te bedenken wat vriendschap eigenlijk was en vonden dat er ook een vrouwelijke vorm moest zijn van het woord 'amicus', wat vriend betekent, want vrouwen moeten ook 'vriend' genoemd kunnen worden, maar dan met een vrouwelijke uitgang dus werd het 'amica' en dat werd vele jaren later door andere volkeren overgenomen en verbasterd wat resulteerde in de eerste 'Dikke Van Dale' waarin het woord 'vriendin' stond, wat eigenlijk een dom woord is, want waarom is het niet gewoon 'amica' gebleven?


    I clicked my heels and wished for you.

    gehad heb ik nooit een pimpelpaarse met goud en witte stippen muis die vijf poten met drieentwintig teennageltjes had en altijd struikelde over zijn drie jaar oude groen en blauwe zaagsel in zijn gouden kooi van een centimeter en een trapmolentje met vijf spaken wat ik best wel jammer vind omdat pimpelpaarse met goud en witte stippen altijd erg sociaal zijn en dus altijd op je schoot gaan zitten als je een ribfluwele rode broek aan hebt en piano speelt op de gouden piano in de woonkamer op de kruk van de buren en ook vind ik het jammer omdat pimpelpaarse muizen met goud en witte stippen altijd drie keer hun neus snuiten in de fluwele zakdoek van de stokoude overgrootvader van mijn beste vriendin.


    :')


    I clicked my heels and wished for you.

    vriendin is mijn beste die ver weg woont in en stad met junkies die mijn moeder versieen en mee de auto willen nemen om te neuken waar ze graag ja op zij en me moeder zwanger raakte van hem en ik een nieuwe broertje en zusje kreeg die al mijn spullen slopen en ik ze weer ga vermoorden en mijn moeder mij dan weer vermoord en dna ga ik naar de hell war het lekker warm is samen met me vriend waar we veel nieuwe kinderen krijgen waaronder satan 1 van de goden van de onderwereld die sooo lief en cutee is met zijn vrouw die hij verbrande om een nieuwe en nog lievere en mooiere vrouw nam maar haar ook weer verbrande omdat ze zo lief was.

    Was dat mijn moeders mooie hemelblauwe jurk die versierd is met allemaal sterretjes viel gisteren avond in een plas met bloed die daar is gekomen doordat de achterneef van de buurjongen van de hond die vijftien straten verderop woont uitgegleden is op zijn skateboard terwijl hij Tony Hawk na deed wat dus totaal mislukte waardoor hij op zijn achterhoofd belande en er een gat in kwam waardoor er een grote plas bloed op de badkamer vloer van de derde verdieping tevoorschijn kwam waar mijn moeder net voorbij liep en omdat zij niet tegen bloed kan heeft ze haar mooie hemelblauwe jurk die helemaal versierd was met sterretjes hartjes en letertjes vallen in die grote plas met donkerrood bloed en een hele onaangename zure geur die zorgde voor overlast bij de familie Zuurtjes die bestaat uit een moeder een vader vijf kinderen een hond zes katten wat zeurderige oudjes en een pispaal waar ze elke dag bedorven stukkjes kauwgom vanaf halen om de dag weer mee door te komen als een groot dik stinkend vies vuil zuurtje.


    all I want for christmas is a girlfriend

    zuurtjes zijn zuur op een dag moest ik er van de dochter van mijn moeder haar zus eentje eten ik stak hem in mijn mond en wou hem der meteen weer uitspuwen men tong stond letterlijk in brand en natuurlijk wou de dochter van mijn moeder haar zus het ook proberen zei spuwde toen het zuurtje recht in mijn gezicht en liep toen weg ik rende haar achterna en kreeg haar uiteindelijk na 5 uur rennen te pakken door een jongen die me te hulp schoot want hij greep haar benen en trok haar onderuit waardoor ik dus op haar vloog en haar helemaal plette haar bloes hing vol modder en haar moeder kon er niet mee lachen ik kreeg toen 3 maanden huisarrest.

    Zuurtje vroeg mijn oma nee dank je zei ik ik hou niet zo van zuurtjes want daar gaat mijn gehemelte zo kapot van en dus nam ze er zelf een want ze heeft een kunstgebit en haar gehemelte kan niet kapot gaan, dat is kunststof namelijk en ze snoepte zo een hele zak op dus ging ik maar cola drinken daar gaat mijn gehemelte niet van kapot en weet je wie ook vaak cola drinkt tom kaulitz die is zo hot weet je hoe sexy is zag vandaag een filmpje waarin hij sexy hexy zegt nou dat is hij zeker wel maar mijn oma at dus de hele zak zuurtjes op en ik zat alleen maar een beetje aan m'n cola te lurken,.


    FML