• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ben er weer! Was naar Lion King 3D <3 <3 <3 Maar nu weer terug (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Carlisleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb zaterdag vakantie en ga weg(Y) carlisle wij gaan kletsen over renesmee ik he bmet haar de nacht gepraat laten we het tot leven brengen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ach, er is een voordeel aan drie personages te hebben.]
    Jason
    Ik deed wat de vrouw zei, het ging maar mijn been trok samen van de pijn. Eenmaal rechtstaand zag ik een wolf in de hoek van de kamer zitten. De wolf leek zich te excuseren door de blik in haar ogen.
    "Amy?" vroeg ik verwonderd


    Ex astris, sciencia

    _____________-

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MisPattinson, niet dat ik me wil bemoeien maar, zou je dat alsjeblieft niet willen doen? Het kan dan wel een Egoïstische reden zijn, maar ik haat zo'n dingen verschrikkelijk hard.]
    Amy
    Ik knik, Jason komt dichter, met behulp van Leah. Hij lijk niet bang en strijkt over mijn bruine vacht.
    "Wat ben je zacht."


    Ex astris, sciencia

    [Waar moet ik Carlisle en Sam tussen smijten?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    'Carlisle weet jij wat er met Jake is Hij doet wantrouwig. Gisteren toen ik bij jou was probeerde hij me te ontwijken. Vandaag tjsa nog steeds en het lijkt als of hij bang is. HIj had liever ook niet dat Renesmee naar me toe kwam weet jij wat er is?' Ik keek naar Carlisie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bronte schreef:
    [MisPattinson, niet dat ik me wil bemoeien maar, zou je dat alsjeblieft niet willen doen? Het kan dan wel een Egoïstische reden zijn, maar ik haat zo'n dingen verschrikkelijk hard.]
    Amy
    Ik knik, Jason komt dichter, met behulp van Leah. Hij lijk niet bang en strijkt over mijn bruine vacht.
    "Wat ben je zacht."

    [ik snap het maar ik zat er gewoon aan te denken. Sorry als ik je kwetst of zoiets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik kan niet in het hoofd van mensen kijken, Bells, daarvoor moet je óf bij Edward zijn of Jacob even opbellen en met hem gaan praten."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [En waar kan ik Alice in zetten? XD. Onee, wacht, ik ga even iets anders doen. Moet nog leren >_>.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik heb een 7,3 voor geschiedenis, dus ik mag weer computeren ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amy
    Ik lach mijn wolfige lach. Hier schrikt Jason enigszins van.
    "Kom, laten we je naar Carlisle brengen voor verder verzorging." lacht Leah en neemt hem op, "Kom op Amy. Draag jij hem van zodra we het bos bereiken?"
    Zo gezegd, zo gedaan. Niet veel later arriveren Amy, Leah en Jason bij het Cullenhuis.


    Ex astris, sciencia

    bella
    'Maar edward is er neit en ik weet zijn nummer niet meer' ik keek hem even smekend aan. Zodra ik zijnmobeiltje zou krijgen kon ik Carmen nog even bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kan Carmen ook in de lijst zodat ik niet hoerf te zoekne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik zuchtte en reikte mijn mobieltje weer aan. "Bel hem maar." zei ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen