• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij Jirachi of bij Caine. Ook kun je het vragen aan Leave en aan Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Renesmee = LostPromises 3de x
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.



    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Echt waar? Ik weet het niet weer, met wie Carlisle er toen over praatte. Was dat dus Jake?]

    Carlisle
    "Bella, toch." Ik sloeg mijn arm steviger om haar heen en probeerde haar te troosten. Ik wilde niet dat ze verdriet had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    Ik merkte dat Jake me op bed legde. Dit was wel een goed moment om waker te worden.
    Ik opende nep vermoeid mijn ogen.
    'Jake? Is het strand zo verandert?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    belahahhah
    Carlisle sloeg een arm om me heen. 'Ik doe alles verkeerd. Ik maak iedereen bang. Zelfs Jake is bang voor me en ik snap mijn eigen dochter niet eens' Ik slikte en snikte harder. Ik probeerde het zachtjes te doen maar dat lukte niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik schoot in de lach en ging bij haar op bed zitten. "Nee je bent in slaapgevallen dus heb ik je maar naar huis gebracht. Wil je liver eerst wat eten?" Ik gaf haar een aai over haar wang en stond weer op. -Jake-

    Renesmee
    'Nee, nee ik wil dat je hier blijft.' Ik trok hem voorzichtig terug op bed en leunde met mij hoofd op zijn schouder.
    'Waarom huilt mama?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Carlisle
    "Bella, Bella, dat is niet waar. Je zit nu gewoon even in een wat moeilijkere periode, door al die chaos en drama die er de laatste tijd gebeurd is." suste ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LostPromises schreef:
    Renesmee
    'Nee, nee ik wil dat je hier blijft.' Ik trok hem voorzichtig terug op bed en leunde met mij hoofd op zijn schouder.
    'Waarom huilt mama?'

    [omdat je ma een watje isxD sorry ben melig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    In de verte weerklonk een huil, Iemand! help me! Hoor ik. het is Amy.
    Amy! Wat is er? denk ik. Maar ze antwoordde me niet, ze toonde alleen een gruwelijk beeld, een jongeman, bloedend op de grond. Ik kom er aan Amy, in mensenvorm. Ik veranderde snel zodra ik uit zicht van de rest was en liep naar het huis dat Amy had aangegeven.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Carlisle probeerde me rustig te krijgen maar het lukte me niet. Steeds kwam de gedachte terug. Iedereen ziet dat er iets is behalve meoder. Dan ben je slechtHet spookte er doorheen en elke keer moest ik weer snikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zuchte en trok haar tegen me aan. "Ze denkt dat ze een slechte moeder voor jou is Nes. Omdat ze zoveel bezig is met Lucy en ik heb tegen Carlisle gezegt dat ik bang was dat jij daaronder zou lijden." Ik kon niet tegen haar liegen dus vertelde ik amar direct de waarheid. -Jake-

    Carlisle
    Ik sloot Bella nu in mijn armen en wiegde haar zachtjes heen en weer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Langzaam werd ik rustiger. Carlisle wiegde me zachtjes heen en weer. 'Carlisle is het echt waar heeft REnesmee of Jake datn iet tegen jou gezegd maar zag je dat' vroeg ik een beetje hees van het huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    Carlisle
    Ik sloot Bella nu in mijn armen en wiegde haar zachtjes heen en weer.

    [groepsknuffelll(yeah)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Ik heb het er met Jacob over gehad." antwoordde ik zachtjes, allang blij dat ze weer wat rustiger werd. Bella had al zoveel chaos gehad de afgelopen dagen, ze moest maar eens goed ontspannen, dat verdiende ze wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik heb het er met jacob over gehad'zei hij zachtjes maar eerlijk. 'Dus hij vind me een slechte moeder' snikte ik zachtjes en mijn stem sloeg over.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan