• Lees dit alstublieft. Jullie gaan er geen spijt van hebben, ik heb echt hardop zitten lachen. :'D
    6 Harry Potter Films According to Someone Who Never Saw Them


    Where there is a sea there are pirates...

    O my god. Ik lig in een deuk. En Voldie wordt een Muggle genoemd. Oh lol.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Kee, die geen is echt LOL!

    Ik ben amper op de helft maar moet nu al lachen xd


    =

    Harry and Magical Hitler Youth fly around on brooms punching each other, and Principal Gandalf complains about another thing people weren't supposed to touch that someone definitely touched (this time it's a chamber. Of secrets.).


    WHAAT THE FAACCK 8D
    Magical Hitler Youth, wahahahah xd


    =

    xRidiculus schreef:
    Harry and Magical Hitler Youth fly around on brooms punching each other, and Principal Gandalf complains about another thing people weren't supposed to touch that someone definitely touched (this time it's a chamber. Of secrets.).


    WHAAT THE FAACCK 8D
    Magical Hitler Youth, wahahahah xd

    HAHAHA idd, dit is gewoon echt epic. :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    haha, raar dat iemand zo iets kan denken :')
    btw voldemort wordt niet een keer genoemd ofzo :')?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:16 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben bezig met lezen, en ik ben al een paar keer in lachen uitgebarsten :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahaha, serieus, ergens heeft hij nog punten ook. Over Harry en Hermelien en over Draco. Maar hij weet blijkbaar ook niet goed hoeveel delen er zijn, want hij heeft deel vijf volgens mij overgeslagen of die zo'n beetje bij deel zes geplakt. En dat plaatje van een zogenaamde 'Muggle' is ook echt geniaal x'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Hahaha, serieus, ergens heeft hij nog punten ook. Over Harry en Hermelien en over Draco. Maar hij weet blijkbaar ook niet goed hoeveel delen er zijn, want hij heeft deel vijf volgens mij overgeslagen of die zo'n beetje bij deel zes geplakt. En dat plaatje van een zogenaamde 'Muggle' is ook echt geniaal x'D.

    Hahaha ja! En dan ook zo: "I don't know why he has an umbrella". Ik lag zo strijk! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Defensive schreef:
    Ik ben bezig met lezen, en ik ben al een paar keer in lachen uitgebarsten :')

    Haha, dat had ik ook! :'d


    Where there is a sea there are pirates...