• Kent hier iemand deathnote?

    nope was dat? x'D

    Het gaat over een jongen die een deathnote vind. Daarmee kan je mensen vermoorden. Door hun naam erin op te schrijven en dan hun gezicht in je hoofd te hebben, om misverstanden te voorkomen. Hij gebruikt dit boekje om slechte mensen te vermoorden(verkrachters,moordenaars,dieven,etc). De rest moet je zelf maar kijken xD( andere mensen die deze serie ook volgen, heb ik het redelijk beschreven?)

    Ik vind van wel :) Ik vind het de spannendste anime die ik ooit heb gezien/manga die ik ooit heb gelezen. Vooral Ryuk vind ik eng xD


    I clicked my heels and wished for you.

    neej wat is dat?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nee... sorry... maar wat is het dan?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    t is een anime serie toch? ik heb hem niet gezien, maar ken het verhaal... scarletcrasn(goede vriendin van mij) kijkthem wel... als het goed is gaat het over een boek, en als je daar een naam in schrijft gaat diegene binnen een bepaalde tijd dood, degene die hem vind gebruikt hem om de slechterikke te vermoorde, maar word zelf ook een soort van slecht door dat boek


    It's not too late, It's never too late!

    klinkt vet:D


    You can't win the match if you can't beat the best.

    coolga ik is leze

    coole naam maar nee... is het een band?
    ken wel nog een band met zo'n soort naam: suicide... maar die zijn doodsaai


    I am an idiot, I move.

    geen idee...


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Jep dat is anime/manga :D
    (ben ik verslaafd aanxD)


    Thank you that it is the morning of another day..

    maak ik straks zeker

    Jhaaa DEATH NOTE 4 LIVE ^^ Uhuuu Death Note is geweldig <3 *niksel in overdreven bui xD* Maarja, ik ken het ^^. Ik ben L verslaaaaafd <3 "I give you a strawberry is you keep it a secret"

    oewww nice a strawberry.. I won't tell anyone :P


    Thank you that it is the morning of another day..

    ^^ Nu-uh deze dan: Misa: "Ik can't live without Light!" L: "Yes, it would be hard to live without light."

    OKaay Niksel kampioen van vergeten en spelfouten :P Verbetering:
    Misa: "I can't live without Light!" L: "Yes, it would be hard to live in a world without light."