• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    [O_O! Carlisle! FOEI! :'D]

    Carlisle
    Ik schrok me zo wild dat ik de persoon die me ineens vastgreep oppakte en wegsmeet. Pas toen zag ik dat het Esmé was en stormde ik opnieuw op haar af, dit keer om haar stevig te omhelzen en vol overgave te zoenen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Stoute Carlisle de Pedobear xD]
    Esmé
    Carlisle rende op me af en ik schrok me kapot. Wat was er aan de hand? hate hij me ofzo? Zijn stevige armen gingen om mijn lichaam en hij begon me te kussen en zijn ogen gingen dicht van geluk. Als hij kon huilen had hij dat gedaan. Ik kuste hem van blijdschap teder terug. Ik trok me zachtjes los. 'De dagen zonder jou waren vereselijk. Ik heb je zo gemist.' Zei ik zacht, maar hard genoeg om te horen. Ik nestelde me on zijn armen en leune op hem terwijl zijn hoofd op de mijne ruste.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Waar was je heen, mijn liefste? Ik heb je meer gemist dan ik ooit iemand heb kunnen missen," antwoord ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Waar was je heen, mijn liefste?' Zei Carlisle. 'ik was in het bos, mijn Carlisle.' Zei ik terwijl ik hem over zijn wang streelde. Ik had hem zo gemist, maar ik wou hem niet vertellen waar ik heen was gegaan. Als Edward hier was had hij het kunnen lezen. Liefdevol kuste ik hem op zijn neus.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik trok mijn wenkbrauw even op, maar besloot er niet op door te gaan en nam Esmé opnieuw in mijn armen.
    "Wil je alsjeblieft nooit meer zo lang bij me weggaan?" fluister ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Ik voelde dat hij door wou vragen, maar hij was te blij Dat ik weer bij hem was. Hij trok me dicht tegen hem aan. 'ik zal nooit meer zo lang bij je vandaan blijven Car..' Zei ik zacht. Langzaam trok ik hem omhoog. In 1 snelle beweging zette ik hurt op van Christina Agulera op en ging ik dicht bij hem staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Esmé zette Hurt op en trok me overeind. Ik sloeg mijn armen om haar middel en legde mijn voorhoofd tegen de mijne. Het was lang geleden dat we tijd voor onszelf hadden gehad. Ik had haar zo vreselijk gemist.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Langzaam begon ik mee te bewegen met de muziek en sloeg mijn armen rond zijn nek. Ik leunde met mijn hoofd op zijn borst. Hij rook verrukkelijk en ik had hem ook zo erg gemist. Ik snapte niet waarom ik even weg was. Misschien omdat het te druk was. Iedereen was deze dagen bij ons gekomen als er iets mis was. Didyme de kleine Lucy n ik had gewoon even tijd nodig. Dit was de eerste keer in tijden dat we in voor onszelf hadden. Een vraag schoot in me op en ik kon het niet laten om het te vragen. 'Waar zijn de kinderen?' Vroeg ik voorzichtig. Ik hoopte dat ik de sfeer niet verpeste.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waar kan ik Alice in proppen? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Esme en Carlisle zijn romantisch bezig omdat ze eindelijk tijd voor zichzelf hebben. Ik Heb echt geen idee misschien kan ze Didyme uithoren die is er ook ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waar is Didyme? (A)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Ik sloeg mijn ogen neer. "Dat weet ik niet, Esmé," antwoordde ik fluisterend. Ik wist het echt niet. Ze was de enige die nog bij me was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [die is weet ik niet xD ga wel ff dr spelen ;)]
    Didyme.
    Ik liep in sierlijke passen naar het Cullenhuis waar ik een komende tijd mocht blijven, gelukkig, in Volterra was het niet uit te houden. Ik liep bijna binnen toen ik Carlisle en Esmé zag dansen. Ik kon dat niet onderbroken en klom geluidloos in een boom waarna ik tegen het huis aansprong. Weer was er geen geluid te horen. Ik opende zachtjes mijn raam waar ik mijn kamer had en opende de deur. Ik liep rustig op de 1e verdieping tot ik Alice zag. Ik had Alice mijn hele verblijf nog niet gezien. En ik denk niet dat ze me aan zag komen (zag ze ook niet). Alice..' Zei ik vrolijk. Alice was altijd aardig en vrolijk, maar nu zag ik haar een beetje verbaasd kijken. 'Ik kom hier niets verkeerd doen hoor.' Zei ik geruststellend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice
    'Alice..' hoorde ik Didyme's stem vrolijk zeggen. Ik keek verbaasd naar haar. 'Ik kom hier niets verkeerd doen, hoor.'
    Ik glimlachte bij het horen van dat.
    'Maar, hoor jij niet in Volterra te zitten?' Ik had het gezien, het visioen dat Didyme ontsnapt was. Maar naar ons huis... Dat wist ik níét.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Esmé
    Ik had de sfeer compleet verpest, maar even rook ik een geur. Ik rook Alice. 'Ik ruik iemand hoor onze vrolijke kleine en ze is helemaal vampier.' Zei ik terwijl ik hem over zijn hoofd aaide. Ik drukte mijn neus zachtjes tegen hem aan. 'Sommige vogels verlaten hun nest, maar dat betekend niet dat ze altijd weg zijn.' Zei ik sussend. 'Ik moest toch ook even een Time out?' Zei ik zacht. Carlisle keek me vragend aan. Hij wist daar natuurlijk niet van. Ik had me versproken....

    Didyme.
    'Ik hoor niet in Volterra. ik ben weggelopen omdat ik niet de dood ingedreven wou worden..' Zei ik zacht. Alice keek me medelevend aan. 'Ik wou vluchten met Marcus.. Maar Aro had me door..' Zei ik met een verdrietige lach. 'Gelukkig hebben Esmé en Carlisle me een kans gegeven. Ik ben nu iemand die julie beschermd tegen Jane... Ik zie haar als mijn dochter en ik ben "Hoger"'. Ik had het gevoel dat ik te veel vertelde, maar het boeide me niet meer ik zag de Cullens nu als mijn familie.


    I'm finally back, Finally after a Year break